|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dromen dat je wakker bent terwijl je slaapt=vrnkt x10 Dan heb ik liever een nachtmerrie. Suck my piss |
|
dromen dat je slaapt terwijl je slaapt is ook biele! signature |
|
ik droomde dat ik met een gedeelte van m'n familie in mijn geboortestad was, waar alles gemuteerd was en totaal vreemd. De hele omgeving was een sort alien-jungle geworden, inclusief enorm vreemde wezens, vampier/ruimtewezens, enorme ondergrondse slangen, pygmeeachtige donkerblauwe wezentjes met drie ogen en overal haar op hun lijf. Ik vocht tegen die wezentjes met een grote stok, ze waren vrij makkelijk te killen, maar als ik ze dan had gedood, veranderden ze in superlieve kuikentjes. Er stond een koelkast plotseling naast de weg, en we deden er belachelijke hoeveelheden kaas in omdat we nog ver moesten reizen? In dit vreemde jungle-terrein liep ook gewoon een groep schoolkinderen van de gymzaal naar huis zonder. Er was een schuur vol met diepvriesgoederen die bezet was door een groepje mensen die aan een soort kruising van "wie is de Mol" en survivor meededen, een vrouw die uppers en downers verkocht, en er was een enorm vage 3d visualisatie aan het einde... sjesziz, wat is dit vreemd wakker worden zeg. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Sonic The Hedgehog. |
|
|
|
Ik droomde laatst dat ik wakker werd in de zee. maar die zee was niet van water maar van bier. heb ik nu een probleem ? Fuck the world and fuck you |
|
Ja, een vochtprobleem. |
|
ik droomde dat k fotos aan het inplakken was...en dat ik een koelbox leeg aan het maken was...zal vast wel een betekenis aanzitten... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja, dat je geen creatieve dromen hebt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:de nacht ervoor droomde ik dat ik de hele tijd een baby nijlpaardje met me meesleepte in egypte wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Je wilt een kind van een dikke kerel ... |
|
quote: you sicko you ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
eergisterennacht droomde ik dat m'n beste maat Saddam Hoessein was en in m'n droom van gisterennacht vergelijk m'n dikke buurman onze jonge, knappe buurvrouw met een roze zalm Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:En jij was Satan? (Southpark) Hm ik kwam laatst weer thuis van weggeweest, waren ineens mijn dekbedovertrek + een kussensloop van mn wasrek verdwenen. Had mn huisgenoot dat al slaapwandelend gepakt en in zijn kast gedaan. En hij zei al dat ie dat dacht want zoiets had ie gedroomd. Moet niet gekker worden hehe.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-12-2006 11:57] |
|
Ik droomde dat Rita Verdonk vermoord was en op PvdA-posters stond. |
|
Ik droomde laatst dat ik werd neergestoken en 50 zakken bloed nodig had. Vreemd genoeg moest ik deze van mijn collega's zelf kruizen. Ja ik was hoognodig aan vakantie toe |
|
quote: Dat was geen droom... Subtiel kamerolifantje |
|
Ik was in een of andere vage bibliotheek waar allemaal mensen dnD aan het spelen waren. Er lagen kasten vol met alleen maar DnD manuals. Bovenop de kasten lagen ook hele oude stoffige boeken, die om een of andere reden onleesbaar waren. Terwijl de ene kant van de bieb heel oud was, was de andere kant supermodern en vooral de wc's waren echt vaag: ik ging de mannenplee binnen, was heel druk, en er was alleen een gehandicaptenplee vrij, dus ik die gebruiken, tikt er een kreupele man op m'n schouders. Ik schaam me en ga gelijk weg. Achterin de wc's was een operatiekamer waar mensen robot-lichaamsdelen kregen aangemeten? echt vaag. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik droomde laatst dat Sparta kampioen werd, en ik sloopte naar aanleiding daarvan uit pure vreugde half Rotterdam. Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb onze kat gered van zogenaamde "spionkatten" Faustian Spirit of the Earth |
|
ik moest naar een opgraving in Mongolie en we gingen te schaap.... en toen werd ik aangevallen door een kruising tussen een hagedis en een schildpatdje, en toen was er een tornado, en toen viel ik met mn schaap in een ravijn en toen waren de batterijen van mn camera leeg :/ wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Schaap. Maar wat zou dat nou betekenen vraag je je dan af he? Heb je het druk nmet je opgravingen? (tornado) Subtiel kamerolifantje |
|
Ik had laatst een droom die echt prima als script voor een film in de stijl van Saw had kunnen dienen. Natuurlijk wist ik een uurtje nadat ik opgestaan was totaal niet meer waar het over ging |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |