IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-08-2006 15:37 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

zo wordt ik 's nachts vaak wakker, verlamd...

heel eng


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-08-2006 15:40 by stigma Profiel van stigma

Ik geloof niet dat ik dat ooit meegemaakt heb, en zoja, dan vond ik het niet eng.
Heb wel eens gehad dat ik geestelijk over mn slaap heen was maar dat mn lichaam in slaap viel. Dat ik met mn ogen ogen me helemaal weg voelde zakken en het donker werd voor mn ogen. Maarja, dat lijkt me vrij normaal.


Subtiel kamerolifantje


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 15:40 by Heiden Profiel van Heiden

Precies. Nu heb ik het heel zelden nog wel eens. Ik voel het ook altijd al aankomen, maar ik ben gewoon te moe om er tegen te kunnen vechten. En dan word ik er ingezogen zeg maar en moet ik echt keihard schreeuwen en trappen om er weer uit te komen, maar mijn lichaam ligt gewoon helemaal stil en er komt geen woord over mijn lippen.
Echt angstaanjagend, vooral toen het begon toen ik tegen de twintig jaar aanzat en ik helemaal geen idee had van wat het was.
Freaky.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-08-2006 15:42 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 25 augustus 2006 15:40 schreef Heiden het volgende:
Precies. Nu heb ik het heel zelden nog wel eens. Ik voel het ook altijd al aankomen, maar ik ben gewoon te moe om er tegen te kunnen vechten. En dan word ik er ingezogen zeg maar en moet ik echt keihard schreeuwen en trappen om er weer uit te komen, maar mijn lichaam ligt gewoon helemaal stil en er komt geen woord over mijn lippen.
Echt angstaanjagend, vooral toen het begon toen ik tegen de twintig jaar aanzat en ik helemaal geen idee had van wat het was.
Freaky.

Dan kun je toch gewoon je ogen dicht doen en slapen??
Het is gewoon je hersenen die je lichaam het sein 'ontspanning voor slapen' geven maar je zelf nog wakker bent? Kleine storing toch?


Subtiel kamerolifantje


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 15:45 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 25 augustus 2006 15:42 schreef stigma het volgende:
Dan kun je toch gewoon je ogen dicht doen en slapen??
Het is gewoon je hersenen die je lichaam het sein 'ontspanning voor slapen' geven maar je zelf nog wakker bent? Kleine storing toch?


Nee, het is te freaky om gewoon bij te kunnen gaan slapen, zelfs na meer dan 10 jaar is het gewoon nog steeds elke keer veels te freaky om me erbij te kunnen ontspannen en gaan slapen.
Zo gaat het dan vaak wel 5 keer voordat ik eindelijk normaal kan gaan slapen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 25-08-2006 15:47 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 25 augustus 2006 15:40 schreef stigma het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat ooit meegemaakt heb, en zoja, dan vond ik het niet eng.
Heb wel eens gehad dat ik geestelijk over mn slaap heen was maar dat mn lichaam in slaap viel. Dat ik met mn ogen ogen me helemaal weg voelde zakken en het donker werd voor mn ogen. Maarja, dat lijkt me vrij normaal.


hm maar dat bedoel ik niet
ik kon me gewoon niet meer bewegen als ik dat wilde


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 15:49 by Heiden Profiel van Heiden

Inderdaad, het is gewoon een echte verlamming. Je moet het meemaken om te weten hoe angstaanjagend het is, Stigma.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-08-2006 15:49 by stigma Profiel van stigma

Om het maar weer over dromen te hebben:

Als kind had ik een verschrikkelijke levendige fantasie. (Nog steeds wel maargoed) Ik droomde dan ook heel veel en heel vreemd. In periodes had ik heel veel nachtmerries. Soms 3 per nacht. Het enge was dan, dat als ik wakker werd, mn droom gewoon doorging voor mn ogen. Ik herinner mij nog dat ik een keer een nachtmerrie had over reuzenspinnen. Toen ik wakker werd, rende ik naar mijn moeders kamer, maar op de gang zag ik vanaf de trap spinnenpoten komen. Stond echt stijf van angst. Gillen!!

Best gaaf, zo'n cheap ass trip.


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-08-2006 15:50 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 25 augustus 2006 15:49 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad, het is gewoon een echte verlamming. Je moet het meemaken om te weten hoe angstaanjagend het is, Stigma.
Ik zal het proberen, Heiden.

@Griffin: Aah zo. Ja strange wel.


Subtiel kamerolifantje


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 15:52 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 25 augustus 2006 15:49 schreef stigma het volgende:
Om het maar weer over dromen te hebben:

Als kind had ik een verschrikkelijke levendige fantasie. (Nog steeds wel maargoed) Ik droomde dan ook heel veel en heel vreemd. In periodes had ik heel veel nachtmerries. Soms 3 per nacht. Het enge was dan, dat als ik wakker werd, mn droom gewoon doorging voor mn ogen. Ik herinner mij nog dat ik een keer een nachtmerrie had over reuzenspinnen. Toen ik wakker werd, rende ik naar mijn moeders kamer, maar op de gang zag ik vanaf de trap spinnenpoten komen. Stond echt stijf van angst. Gillen!!

Best gaaf, zo'n cheap ass trip.


Cheap ass trips heerschen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 25-08-2006 15:53 by Griffin Profiel van Griffin

haha ja of dromen met koorts, da's ook altijd 1 grote trip


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-08-2006 15:53 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 25 augustus 2006 15:52 schreef Heiden het volgende:
Cheap ass trips heerschen.

Als ik dat nou nu nog had.

En dan mogen de spinnen wel vervangen worden door kerels. huhuhuhuh.


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2006 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja leuk, 41 graden koorts en raaskallen ove de Bismarck ... (net boek over gelezen)


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-08-2006 15:54 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

cheap ass trips?

toen ik nog klein was ontdekte ik waarom je van sommige hoestdrank niet teveel mocht hebben
my first drug experience hoort eigenlijk in het drugstopic maar ach...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-08-2006 15:56 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 25 augustus 2006 15:53 schreef Griffin het volgende:
haha ja of dromen met koorts, da's ook altijd 1 grote trip

Koorts heerscht!

De vorige keer dat ik écht ziek was, had ik 41 graden koorts. Ik lag op de bank met mn dekentje en mn teiltje een beetje te staren en me belabberd voelen.
Maakte mn moeder de open haard aan. Ik was helemaal geconcentreerd in die vlammen aan het kijken. Raakte ik ineens helemaal in paniek, riep ik tegen mn moeder dat ze weg moest bij het vuur omdat het agressieve vlammen waren.
Ijlen.


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-08-2006 16:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 augustus 2006 15:49 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad, het is gewoon een echte verlamming. Je moet het meemaken om te weten hoe angstaanjagend het is, Stigma.
Hmmm... Gebeurd zeker vooral als je op je rug ligt en je hoofd een klein beetje de linker kant op ligt, zodat je dus op je linkerachterdeel van je hoofd ligt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-08-2006 16:52 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 25 augustus 2006 15:40 schreef Heiden het volgende:
Precies. Nu heb ik het heel zelden nog wel eens. Ik voel het ook altijd al aankomen, maar ik ben gewoon te moe om er tegen te kunnen vechten. En dan word ik er ingezogen zeg maar en moet ik echt keihard schreeuwen en trappen om er weer uit te komen, maar mijn lichaam ligt gewoon helemaal stil en er komt geen woord over mijn lippen.
Echt angstaanjagend, vooral toen het begon toen ik tegen de twintig jaar aanzat en ik helemaal geen idee had van wat het was.
Freaky.
!!!!

M'n broer zegt altijd: "Jamaar als je niet meer kunt bewegen, dan ga je toch lekker slapen?". Maar dat gaat dan idd niet. Volgens mij gaat het niet omdat je lichaam onstpannen is, zo erg, dat het slaapt, maar je geest niet, en wordt dat ook niet, omdat je gestressed bent betreffende je reeds slapende lijf.

Echt fucked up!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-08-2006 16:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Kecke is natuurlijk dat je dan de meest freaky dingen kunt gaan hallicuneren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


de laar
Usericon van de laar
Posted 25-08-2006 19:21 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 25 augustus 2006 15:49 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad, het is gewoon een echte verlamming. Je moet het meemaken om te weten hoe angstaanjagend het is, Stigma.

Ik heb zo iets wel eens gehad met opstaan.
Ik zakte door mijn knieen en heb minuten lang op de grond gelegen omdat ik met geen mogelijkheid mijn benen kon bewegen.
Ik dacht echt even dat er iets mis was.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-08-2006 23:45 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Ik werd laatst wakker met een boner..

Maar lijkt me inderdaad wel zwaar eng zeg, die slaapverlamming.. Vooral als je inderdaad niet weet wat er aan de hand is, brrrr!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-09-2006 23:47 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

ik had *het kwade* gevangen en in mijn tas gestopt...
het had de vorm van een heel klein pompoenetje en het gaf licht, en als je het op de grond legde rolde het naar het noorden..
op een gegeven moment heb ik het gesloopt, en toen werden het allemaal mieren, die mijn katten kwamen opeten...
best freaky eigenlijk....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-09-2006 19:49 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik droomde dat ik met m'n ex (sinds kort) bij haar ouders thuis was, maar dat hun huis een soort vreemd hobbit achtig bouwsel was geworden - in een boom. Er was een feestje gaande, onze beide ouders waren daar. Op een gegeven moment biechtte ik op dat het net uit was gegaan. Alle mensen om ons heen slaakten een kreet van verbazing en zeiden ons het nog een keer te proberen. Ik keek naar m'n ex en zij, onder groepsdruk, gaf aan het nog wel eens te willen proberen. De droom was opgedeeld in vreemde stukken. Soms veranderde m'n ex in een plasje water dat kon praten of een schattig wit poesje, en dan moest ik door een of ander vijandig kasteel (bezaaid met maffiosi) steeds een tegenmiddel halen. Bovendien veranderde ze iedere keer als ze bang van me werd.

Voor de rest herinner ik me slechts een gruwelijke hoeveelheid, bijna kung-fu/hollywood achtig, geweld, het in elkaar stortende kasteel en haar angstige blik...





"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-09-2006 8:03 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

3 dromen vanacht, lekker druk

- John wayne gacy was een entiteit geworden van pure energie die via televisie-kanalen voor kinderen jonge geesten beïnvloedde, brainwashte, en daarna verkrachtte en vermoordde

- Ik woonde in een studentenpand en had een open relatie met drie van mijn vrouwelijke (mooie) flatgenoten

- ik moest de "ware betekenis" van de lemniscaat onthouden; het had iets te maken met het belang van de acht cijfers (2,3,4,5,6,7,8,9) voor het universum




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2006 8:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Stop blowing ..


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 21-09-2006 9:16 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik met mijn broertje in een wildwaterbaan, hij verzoop telkens bijna en ik moest hem constant onder het water en de mensen vandaan trekken.

en heel bizarro, ik stond in een winkeltje waar ze allerlei rare shizzles verkochten zoals gedroogde mini aliens, fairydust en stukjes hemel


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen