IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2006 16:19 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 augustus 2006 16:18 schreef Phriar het volgende:
een wereld bevolkt met spinnen, spinnen en nog meer spinnen. Over en onder mn huid, eieren erin leggend. Overal spinnenrag en geen direct zonlicht. Een ondergelopen huis, waar ik wakker wordt in de kelder en naar boven moet zwemmen (wat lukt). Kinderen met magische krachten die beschermt moeten worden tegen demonen.

allemaal losse flarden van een hectische paar uren dromen.


Zie je eigen avatar.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-08-2006 16:21 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

hehe, tja, er komt weer een trip aan maar daar komt het niet door denk ik.

Het vreemde was eigenlijk dat ik nergens in de droom echt écht bang was. Ik had wel een gevoel van "eeriness", maar echt een nachtmerrie kan ik het niet noemen.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2006 16:22 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Dat is misschien nog wel zorgwekkender [seriously].


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-08-2006 16:28 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Hoe bedoel je?

Ik heb wel vaker gehad dat ik me er (bijna) bewust van ben dat ik droom, en dat ik daarom de droomwereld niet echt als angstaanjagend kan zien.

Hoewel, het was het vanochtend niet echt lucide dromen.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2006 16:32 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 augustus 2006 16:28 schreef Phriar het volgende:
Ik heb wel vaker gehad dat ik me er (bijna) bewust van ben dat ik droom, en dat ik daarom de droomwereld niet echt als angstaanjagend kan zien.

Dan is het goed. Ik zou mezelf onderschijten.


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-08-2006 16:34 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 16 augustus 2006 16:28 schreef Phriar het volgende:
Hoe bedoel je?

Ik heb wel vaker gehad dat ik me er (bijna) bewust van ben dat ik droom, en dat ik daarom de droomwereld niet echt als angstaanjagend kan zien.

Hoewel, het was het vanochtend niet echt lucide dromen.



Ik vind het maar eng als ik weer eens in een droom door heb dat ik droom. Vooral als ik mezelf niet wakker kan maken terwijl ik dat toch echt probeer. Brrrrrrr! MAMA!!!!!!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-08-2006 12:55 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik heb vanacht gedroomd dat ik mij in een of ander vervallen oude ondergrondse haven bevond met drie andere mensen (vreemdelingen). Vreemd was verder dat er in het pikdonkere water van de u-vormige haven allemaal stukken vierkant hout en karton dreven. Hierover baande ik mij met die drie anderen een weg naar een of ander vervallen huis aan het einde van de kade. Toen we daar aankwamen wist ik op een of andere manier dat het het huis was waar an en eefje vermoord waren , en dat het huis eigenlijk door niemand bezocht mocht worden.

Omdat de drie anderen gingen voelde ik mij gedwongen mee naar binnen te gaan (wat we daar te zoeken hadden ben ik vergeten). Toen we net binnenkwamen schrok een vrouwelijke reisgenote zich lens omdat ze in een spiegel zichzelf als een in stukken gesneden versie zag van eefje. Ik keek ook in de spiegel maar zag niets.

Het was een heel vaag en groot huis met allerlei vreemde plateaus en stukken die schots en scheef tegen elkaar opgebouwd waren. Het was er pikdonker en in verschillende kamers hingen stroppen op. Uiteindelijk kwamen we er achter dat de twee vrouwen in de groep langzaam beïnvloed werden door een of andere aanwezigheid in het huis, en gedreven werden tot zelfmoord.

Via omwegen die ik me niet kan herinneren lukte het uiteindelijk wel om uit het huis te ontsnappen, dat volledig op instorten stond. Ik kan mij een donkere grimmige stem herinneren die als narrator vertelde bij dit alles, maar wat die stem zei weet ik niet meer.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-08-2006 14:03 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Jij moet films gaan maken

vage dromen zeg


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 24-08-2006 12:08 by Shadows & Rain Profiel van Shadows & Rain

Ik droomde vanacht over de zanger van mn ex band die plotseling van voetbal hield en in een ajax shirt rondliep, en alleen nog maar liedjes schreef over 'poep op je hoofd'


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-08-2006 0:09 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Heel vaag kan ik nog herinneren dat ik droomde dat wein een lift vast zat met alleen een zak brood nadat we formule 1 hadden gekeken ergens Uiteindelijk eruit gehaald door de wouten.
Je droomt echt de vaagste dingen tering.
Edit: De irritantste dromen zijn altijd als je denkt dat je valt waardoor je vervolgens rechtop in bed zit.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-08-2006 0:10]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-08-2006 0:18 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 26 maart 2006 14:21 schreef Lainedil het volgende:
...Vraag me niet waarom, maar ik kan me vaag iets herinneren dat Aerodis of all people in het ELX gastenboek had gepost dat hij het totale bagger vindt en dat She-Devil het tegendeel beweerde....

dan word je ook vreemd wakker. Aerodis, jij vuile nicht, blijf eens uit mijn dromen weg, ja!?!


vannacht maar weer eens fijn over elfjes en trollen dromen


lmao, wtf?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 9:06 by Heiden Profiel van Heiden

Vannacht toch een geile droom gehad.
Ik stond met vier ijzeren honkbalknuppels op straat, die stond ik in mijn broek te proppen. Opeens klopt zo'n meid op een raam dat ik even naar binnen moest komen en toen ging ze die knuppels rechtleggen en opeens begon ze aan mijn vijfde knuppel te sabbelen en toen ontwikkelde de droom zich in een fikse neukpartij waarvan ik jullie de details zal besparen, maar het was in ieder geval spetterend.
The end.

Volgens mij zit ik in een midlifecrisis.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 25-08-2006 9:16]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-08-2006 9:22 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Dat betekent lakens uitwassen..

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-08-2006 9:23]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2006 9:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. en een keer naar de hoeren ofzo .. ik zie opbouwende frustratie


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-08-2006 9:26 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-08-2006 13:25 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik droomde vanacht dat ik reed op de motor van mijn oom hoewel ik helemaal geen motor kan rijden.
ondertussen stopte ik voor een patatje en kreeg ruzie met de patatbakker omdat ik de prijs veel te veel vond (1.90??)
vervolgens loop ik terug naar de motor, issie stuk! ik huilen...en wie staat daar om hem te maken?
mijn ex, jaja...redder in nood


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 13:26 by Heiden Profiel van Heiden

Onverwerkt liefdesverdriet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-08-2006 13:32 by Schaep Profiel van Schaep

1.90 voor een patatje?

Godverdome, dat is toch ook niet meer normaal man!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-08-2006 13:45 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 25 augustus 2006 13:26 schreef Heiden het volgende:
Onverwerkt liefdesverdriet.
Zou het?

Ik heb fijn gedroomt vanacht, maar ik weet niet meer wat. Ik weet wel dat ik heel relaxed wakker werd.


Subtiel kamerolifantje


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-08-2006 14:22 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

nog wel veilig thuis gekomen btw?


onverwerkt liefdesverdriet zal het wel zijn. als ik droom, droom ik over hem


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 14:24 by Heiden Profiel van Heiden

Ik weet er alles van. Ik droomde dan wel niet over jouw ex-vriend natuurlijk.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-08-2006 14:31 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

en hoelang gaat dat nog duren dan

wordt er nu onderhand wel een beetje ziek van.


eergister droomde ik dat ik samen met hem op vakantie was op ameland in een boomhut aan zee...???


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 14:33 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 25 augustus 2006 14:31 schreef BitchSlap het volgende:
en hoelang gaat dat nog duren dan

wordt er nu onderhand wel een beetje ziek van.


eergister droomde ik dat ik samen met hem op vakantie was op ameland in een boomhut aan zee...???


Ik heb er zeker 2 jaar flink last van gehad na mijn scheiding. Best triest, eigenlijk.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-08-2006 14:33 by mental Profiel van mental

Dan droom je toch over mij...gegarandeerd geen plek meer over voor die ex van je in je dromen...


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-08-2006 14:34 by Heiden Profiel van Heiden

En als dat niet werkt sla ik je ex wel even met mijn 4 honkbalknuppels je dromen uit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen