|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
stiekum vind ik het ook wel fijn, issie toch nog een beetje bij me wat ben ik toch een éééémo! |
|
Bah. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Met je 4 maar? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
ik was al halverwege en toen bedacht ik me dat een broodje durum er best wel in zou gaan.... best zielig, sta je daar in je eentje een broodje te bestellen, kom je thuis, heb je er geen zin meer in toen heb ik mn zusje maar wakker gemaakt, die kon hem wel weg krijgen |
|
quote:Zóóóó'slecht voor je caloriën. Ik heb al wel eens over Heiden gedroomt overigens. Bizar! ...doch ook wel érg spannend! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Met de vijfde sla ik geen jongens. Die is speciaal voor het misbruiken van vrouwen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Woei. Stond ik toevallig 4 honkbalknuppels in mijn broek te proppen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heiden, frustie. Ik droomde dat een mooie vrouw me met een mes wilde neersteken, dus had ik dat mes maar afgepakt en haar ermee lekgestoken. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 25-08-2006 14:44] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Commie. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Grrrr! Fatso! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
@Heidens 4 knuppels beleid: Maar natuurlijk. Stom van me. Oeh! Ik heb gisteren gedroomd dat ik naar de verjaardag van mn oma ging, en dat mn hele familie daar zat. Zit ineens mn opa daar op de bank! (Al lang overleden) Echt precies in zo'n houding zoals ik hem herinner met zn shaggie. Ik was ten volste bewust dat dat niet kon, omdat hij dood was. Maar niemand van mijn familie reageerde er op. Ik dacht dat het misschien een broer van mn opa was of dat ik het wel zag en niemand anders. Op een gegeven moment was hij opeens weg, en toen vroeg ik aan mn oma wie dat was. Zei ze: "Dat was opa. Die komt af en toe eens kijken hoe het hier is." Toen was ik heel boos dat niemand me verteld had dat mn opa naast me op de bank zat en dat ik dus niets gezegd had! Bizarro! En ik had diezelfde nacht ook gedroomd dat ik samen met een vriendin een kamer had gehuurd in een gigantisch studentenhuis. En elke keer als we op onze kamer kwamen, was er een meubel verdwenen. Toen we wilden douchen, konden we de douche niet vinden en was er dikke chaos en wanorde overal. Kwamen we terug op onze kamer, stond er nog maar 1 bed en een kast en was er een leiding geknapt in onze kamer zodat alles zeiknat was. Wij balen dat we nu samen in 1 nat bed moesten slapen. En er waren er overal mensen aan het feesten.... CHAOS! Garigheid... [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-08-2006 14:49] Subtiel kamerolifantje |
|
okeeeee. *schuifelt voorzichtig richting nooduitgang* Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
vage shit zeg. ik heb heel af en toe als ik me bewust ben van het feit dat ik droom, de kans om mijn dromen te sturen en dus kan dromen wat ik wil. best relaxed |
|
ja dat heb ik ook, best vaak eigenlijk. ik ga altijd vliegen of motorrijden hehe vannacht heel de nacht in het engels gedroomd, over een/mijn kind die op witte vlinders doodskoppen tekende met benzinestift [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 25-08-2006 15:33] |
|
Ook wat! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Lucide dromen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
laatst ging ik lucide de slaap in.. dat was pas freaky. ik voelde mn lichaam verlammen, mn hartslag langzaam gaan en toen raakte ik in paniek en maakte ik mezelf maar wakker. |
|
ik ga dan inderdaad ook vaak vliegen, zalig is dat! of andere dingen maar die hou ik voor mezelf |
|
haha, idd |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Daar heb ik vroeger heel veel last van gehad, da's gewoon slaapverlamming. Inderdaad superfreaky. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ja door oververmoeidheid of iets dergelijks |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |