|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb steeds een vage irritante terug komende droom die eigenlijk nergens over gaat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat betekent het als je erover droomt dat je ruzie hebt met Bubba de dikke neger, die wil dat jij erkent dat hij mooi groen is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat je een woordewisseling hebt gehad met Jenje gister en die hebt proberen te verwerken in je slaap... |
|
ik droom iedere keer over een zwembad vol bier en daarin zwemt een bepaalde zm-ster... |
|
! zzz |
|
quote:wie zou dat zijn .. hmm .. is ze vissen aant redden? |
|
quote: Hij zei toch "droom" en niet "nachtmerrie"? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Oh ja excusa! |
|
ik droomde dat ik snachts een vissekom buiten had laten staan en toen was die bevroren, maar het visje leefde nog wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik droomde dat een maat van me aan het golfen was in mijn badkamer sloeg totaal nergens op, zulke dromen heb ik altijd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:wat n kakker wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik droomde vroeger over mn werk, was zwaar kut want dan word je wakker en dan heb je voor je gevoel net hele werk dag erop zitten terwijl je nog 9 uur te gaan hebt |
|
Als ik droom, droom ik dat ik in m'n droom wakker wordt. Alleen slaap ik dan dus nog. Compleet verlamd, very disturbing! |
|
Ik droomde laatst dat ik de serveruimte op werk binnenkwam en ik moest daar iets doen. Na een tijdje viel het me op dat het er doodstil was (er staan 50 servers + actieve componenten + aircos, dat maakt flink veel herrie). Ik kijken, stond alles uit! En ik kreeg de schuld ook nog (ik werk teveel ja..) |
|
Het schijnt dat als je droomt over gebroken ruitenwissers dat je dan een bril of lenzen nodig hebt... |
|
Een vriend van me droomde dat mijn haar en wenkbrouwen wit waren geworden. Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen? |
|
quote: work-a-holic |
|
quote: je wordt oud ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik droom de hele nacht dat ik niet kan slapen.Ben nu vreselijk moe.... spelfout weggehaald... |
|
Droom van mij: ik en goede vriend van me verdwalen in een stad, die van bekend naar totaal onbekend over gaat. Volgende moment staan we in een lege loods met een bulldozer die ons probeert aan te rijden, maar precies alsie wil raken, verdwijnt hij...Iemand? |
|
quote: Geen idee,maar voor hetzelfde geld rijd ie je plat.Je hebt mazzel dus spelfout weggehaald... |
|
Ik droomde een tijdje geleden dat ik de orde in een dorp moest bewaren en daarom rond moest lopen in een harnas met een morgenster en een hellebaard. Toen ik op een gegeven moment in een enorme hal zat om een vergadering bij te wonen met de andere bewakers was ik ineens mijn morgenster kwijt en heb ik elk wapen dat er aanwezig was bekeken om te zien of het hem was maar zonder succes. Misschien luister ik de laatste tijd wat teveel power metal. |
|
quote: Briljant spelfout weggehaald... |
|
quote:Stephen King - Christine gelezen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |