IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 28-09-2006 13:00 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 28 september 2006 12:57 schreef Schaep het volgende:
En terecht, natuurlijk.




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-09-2006 2:13 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik droomde dat CoF kwam optreden in m'n woonplaats, maat dat Dani niet kon optreden odat hij ziek was en ik moest hem vervangen maar halverwege het concert veranderde ik plots in Samson (van Samson en Gert dus)


en de dag erna droomde ik dat ik de muren van m'n school aan het verven was en dat ik plots al m'n tanden verloor


Faustian Spirit of the Earth


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2006 11:12 by stigma Profiel van stigma

Ik heb vannacht gedroomt dat ik een webcam had gekocht. Maar hij was best klein en toen raakte ik hem kwijt. Toen ik 'm terugvond wist ik eigenlijk niet waarom ik een webcam had gekocht.

En ook:
Gedroomd dat ik met Bitchslap en Nix naar Rotterdam ging. Ineens waren Bitchslap en Nix weg en toen was ik verdwaald in het grote boze Rotterdam. Was wel spannend. Of niet.


Subtiel kamerolifantje


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-09-2006 18:00 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 30 september 2006 2:13 schreef cataclysm child het volgende:
Ik droomde dat CoF kwam optreden in m'n woonplaats, maat dat Dani niet kon optreden odat hij ziek was en ik moest hem vervangen maar halverwege het concert veranderde ik plots in Samson (van Samson en Gert dus)




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-10-2006 14:18 by Schaep Profiel van Schaep

Ik droomde afgelopen nacht dat ik op een weegschaal ging staan en het gewicht dat hij aangaf schommelde heel hard, zo tussen de 50 en de 80 kilo, want ik trilde heel erg.

Toen zei ik maar dat ik 63 kilo woog en was alles weer goed.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 08-10-2006 14:19 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 30 september 2006 11:12 schreef stigma het volgende:

Gedroomd dat ik met Bitchslap en Nix naar Rotterdam ging. Ineens waren Bitchslap en Nix weg en toen was ik verdwaald in het grote boze Rotterdam. Was wel spannend. Of niet.




mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2006 14:21 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2006 14:22 by Nix Profiel van Nix

Ben benieuwd wat we aan het doen waren daar in Rotterdam.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2006 14:23 by mental Profiel van mental

anders ik wel.


Fuck the world and fuck you


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2006 14:23 by Nix Profiel van Nix

Oh ja, daar kom jij ergens vandaan zeker.




* dát verklaard natuurlijk wat we daar deden.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-10-2006 14:24]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-10-2006 14:39 by Heiden Profiel van Heiden

Ik liep met mijn moeder door een groot park en we waren helemaal into the diertjes en de boompjes en opeens zag ik Rajackar, Modzillah en volgens mij Snaack op een dekentje zitten te picknicken, ik groette hen vriendelijk met het nodige Slayergeroep en de welbekende hoornvingertjes en toen vervolgde ik met moeders mijn weg door het park.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-10-2006 18:08 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik was met m'n pa vis (paling of makreel) aan het schoonmaken en in een enorme koekenpan aan het bakken


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2006 18:14 by mental Profiel van mental

O.


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-10-2006 18:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 8 oktober 2006 14:39 schreef Heiden het volgende:
Ik liep met mijn moeder door een groot park en we waren helemaal into the diertjes en de boompjes en opeens zag ik Rajackar, Modzillah en volgens mij Snaack op een dekentje zitten te picknicken, ik groette hen vriendelijk met het nodige Slayergeroep en de welbekende hoornvingertjes en toen vervolgde ik met moeders mijn weg door het park.


Ik droom 's nachts ook van jou, geile dondert!


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-10-2006 18:55 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 8 oktober 2006 18:08 schreef Phriar het volgende:
Ik was met m'n pa vis (paling of makreel) aan het schoonmaken en in een enorme koekenpan aan het bakken


Het zal dan wel paling geweest zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2006 18:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

damn spectre hoe slecht


Je moeder.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 08-10-2006 21:15 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik had een heel gave frikandel-speciaal-saustube. Als je erin kneep kwam er mayo uit, en draaide je hem om en kneep je erin, dan kreeg je curry. Vet handig, ik zie een gat in de markt


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-10-2006 14:48 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik droomde dat iemand me vijf euro aanbood als ik in de la van een of andere professor zou scheiten


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-10-2006 2:02 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik droomde dat ik ging zwemmen, maar had geen zwembroek bij ... dus moest ik er 1 gaan vragen aan een kleine hollander met een oranje snor ... en plots was ik weer thuis en zat ik naar Nile te luisteren ... tot mijn dikke buurman me achtervolgde met een mes maar gelukkig had ik een pistool en ik schoot hem in z'n buik ... en er kwamen allemaal vliegen uit


Faustian Spirit of the Earth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-10-2006 2:03 by jbassist Profiel van jbassist

Ik droom alleen over tieten en bier eigenlijk!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 2:25 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 9 oktober 2006 14:48 schreef Phriar het volgende:
Ik droomde dat iemand me vijf euro aanbood als ik in de la van een of andere professor zou scheiten


En? Heb je ook in die la gescheten?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-10-2006 17:29 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

...dat kan ik me niet herinneren, jammer genoeg.

Ben net twee uurtjes gaan slapen wegens hangover van gisteren en heb echt fucking wazig gedroomd.

Ik droomde dat er twee vreemden op mijn kamer waren die anime aan het kijken waren, een jongen en een meid. De jongen vroeg mij of ik van manga hield en ik zei dat alleen akira kon. Hij vroeg welke en ik zei "iets met jaren tachtig". De anime ging over een jongen die de mogelijkheid had zich te tranformeren tot wat hij wilde en er kwamen grafische seksscenes in voor. De meid, wiens gezicht ik niet kon zien omdat ze in schaduw lag op mn bed werd daarop vergezeld door de jongen. Ik verliet mijn kamer en liep naar een donkere doucheruimte, toen ik de deur achter mij sloot besefte ik dat dit de enige plek was die bestond. Plots vond ik een mes in mijn hand en begon in m'n linkerarm te snijden, tot ik een heel diepe snee maakte en een grote euforische rush kreeg, diep gehijg hoorde dat niet van mij was en mezelf door m'n linkeroog van de zijkant kon bekijken. Toen de rush voorbij was en ik een beetje in het donker stond naar een spiegel te kijken besloot ik dat ik naar buiten moest. Toen ik de deur open maakte stond ik plots op een heuveltje, uitkijkend over een grotendeels onder water gelopen dorp/shantytown. Er lagen allemaal huisjes zonder dak onder water, en soms staken armen zich uit naar mij terwijl ik over muren liep. Toch kon ik nergens gezichten ontwaren totdat ik zag dat aan de onverklaarbaar droge zijkant van het dorp/kampement, mensen hun goederen aan het uitstallen waren om te verkopen. Het leek een beetje op een oosterse markt, met allemaal mensen die een beetje leken alsof ze larpen of op een renaissance fair waren.

Ergens was er een overgang die ik vergeten ben.

Maar het volgende dat ik me kan herinneren was dat ik bij een groep mensen stond die een introductie kregen voor het bedrijf waar we allemaal zouden gaan werken. Eerst was er een grote groep, we stonden in een soort winkelcentrum, maar de ene helft ging gelijk naar een of andere electronica winkel en de andere groep, waar ik bij hoorde, moest in een restaurant gaan werken. Toen ik daar aankwam, alleen, moest ik gelijk iemand die er uit zag als een bodyguard helpen met het opzetten van een schuifdeur. Toen ik dat gedaan had liep ik het restaurant binnen en zag m'n hele familie daar zitten, bijna klaar met eten. Ik werd begroet door iedereen maar ze zeiden wel allemaal dat ik maar snel moest gaan werken achter in de keuken, omdat de baas zo terug zou zijn. Ik wilde alleen eerst wat eten omdat ik nogal hongerig was, maar steeds als ik een bord klaar had gemaakt met lekkere dingen verdween of het bord, of het eten wat er op lag, of het bestek dat ik had gepakt. Overal was eten maar ik kon net maar steeds een stukje van iets pakken totdat een meid uit de keuken kwam en zei dat ik nu toch echt moest gaan werken. Schijnbaar was ik afwasser of iets dergelijks. Voordat ik kon gaan werken kwam er een man die alle medewerkers bij elkaar riep en zei dat de introductie-tour nog niet voorbij was. We moesten met z'n allen ergens naar toe, maar de groep spreidde zich al snel uit als een lange slang, en ik liep ergens in het midden, in zicht van het laatste groepje, maar ik zag steeds maar net nog de blonde haren van een meid die voorop liep om een hoekje gaan, of een trap naar beneden.

Toen ik een korte bocht om, een donkere trap afliep, achter haar aan, kwam ik bij een roestig metalen hek die een andere meid net dicht wilde doen, ik keek haar vragend aan en ze zei: "You are the weakest link", maar toch deed ze het hek open. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat we met z'n allen voor de ingang van een grote kerk stonden te wachten op iets.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-10-2006 17:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 oktober 2006 17:29 schreef Phriar het volgende:
...dat kan ik me niet herinneren, jammer genoeg.

Ben net twee uurtjes gaan slapen wegens hangover van gisteren en heb echt fucking wazig gedroomd.

Ik droomde dat er twee vreemden op mijn kamer waren die anime aan het kijken waren, een jongen en een meid. De jongen vroeg mij of ik van manga hield en ik zei dat alleen akira kon. Hij vroeg welke en ik zei "iets met jaren tachtig". De anime ging over een jongen die de mogelijkheid had zich te tranformeren tot wat hij wilde en er kwamen grafische seksscenes in voor. De meid, wiens gezicht ik niet kon zien omdat ze in schaduw lag op mn bed werd daarop vergezeld door de jongen. Ik verliet mijn kamer en liep naar een donkere doucheruimte, toen ik de deur achter mij sloot besefte ik dat dit de enige plek was die bestond. Plots vond ik een mes in mijn hand en begon in m'n linkerarm te snijden, tot ik een heel diepe snee maakte en een grote euforische rush kreeg, diep gehijg hoorde dat niet van mij was en mezelf door m'n linkeroog van de zijkant kon bekijken. Toen de rush voorbij was en ik een beetje in het donker stond naar een spiegel te kijken besloot ik dat ik naar buiten moest. Toen ik de deur open maakte stond ik plots op een heuveltje, uitkijkend over een grotendeels onder water gelopen dorp/shantytown. Er lagen allemaal huisjes zonder dak onder water, en soms staken armen zich uit naar mij terwijl ik over muren liep. Toch kon ik nergens gezichten ontwaren totdat ik zag dat aan de onverklaarbaar droge zijkant van het dorp/kampement, mensen hun goederen aan het uitstallen waren om te verkopen. Het leek een beetje op een oosterse markt, met allemaal mensen die een beetje leken alsof ze larpen of op een renaissance fair waren.

Ergens was er een overgang die ik vergeten ben.

Maar het volgende dat ik me kan herinneren was dat ik bij een groep mensen stond die een introductie kregen voor het bedrijf waar we allemaal zouden gaan werken. Eerst was er een grote groep, we stonden in een soort winkelcentrum, maar de ene helft ging gelijk naar een of andere electronica winkel en de andere groep, waar ik bij hoorde, moest in een restaurant gaan werken. Toen ik daar aankwam, alleen, moest ik gelijk iemand die er uit zag als een bodyguard helpen met het opzetten van een schuifdeur. Toen ik dat gedaan had liep ik het restaurant binnen en zag m'n hele familie daar zitten, bijna klaar met eten. Ik werd begroet door iedereen maar ze zeiden wel allemaal dat ik maar snel moest gaan werken achter in de keuken, omdat de baas zo terug zou zijn. Ik wilde alleen eerst wat eten omdat ik nogal hongerig was, maar steeds als ik een bord klaar had gemaakt met lekkere dingen verdween of het bord, of het eten wat er op lag, of het bestek dat ik had gepakt. Overal was eten maar ik kon net maar steeds een stukje van iets pakken totdat een meid uit de keuken kwam en zei dat ik nu toch echt moest gaan werken. Schijnbaar was ik afwasser of iets dergelijks. Voordat ik kon gaan werken kwam er een man die alle medewerkers bij elkaar riep en zei dat de introductie-tour nog niet voorbij was. We moesten met z'n allen ergens naar toe, maar de groep spreidde zich al snel uit als een lange slang, en ik liep ergens in het midden, in zicht van het laatste groepje, maar ik zag steeds maar net nog de blonde haren van een meid die voorop liep om een hoekje gaan, of een trap naar beneden.

Toen ik een korte bocht om, een donkere trap afliep, achter haar aan, kwam ik bij een roestig metalen hek die een andere meid net dicht wilde doen, ik keek haar vragend aan en ze zei: "You are the weakest link", maar toch deed ze het hek open. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat we met z'n allen voor de ingang van een grote kerk stonden te wachten op iets.




Dat betekend dat je een kwijlende, zeurende ZMmer bent



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-10-2006 17:48 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

...sprak hij vol wijsheid"





"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-10-2006 17:53 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 oktober 2006 17:48 schreef Phriar het volgende:
...sprak hij vol wijsheid"









Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen