IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-05-2006 9:42 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 2 mei 2006 9:15 schreef Jebes het volgende:
Fucking hell, we kunnen een aanslag in Houten verwachten binnenkort


Als er al een aanslag komt dan plannen wij die toch Ik denk dat onze organisatie gewoon even te lang stil is geweest.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 02-05-2006 9:50 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 2 mei 2006 9:42 schreef goblinjester het volgende:
Als er al een aanslag komt dan plannen wij die toch Ik denk dat onze organisatie gewoon even te lang stil is geweest.


Hmm, daar heb je wel een punt...Wellicht zijn er andere terroristische organisaties die de concurrentie met ons aan willen gaan


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-05-2006 11:30 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 2 mei 2006 9:50 schreef Jebes het volgende:
Hmm, daar heb je wel een punt...Wellicht zijn er andere terroristische organisaties die de concurrentie met ons aan willen gaan


Ja dat denk ik ook, dat vraagt om maatregelen


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-05-2006 15:52 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 2 mei 2006 8:23 schreef goblinjester het volgende:
Welke kleur heb je gekocht?


de paarsen


Faustian Spirit of the Earth


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-05-2006 15:57 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 2 mei 2006 15:52 schreef cataclysm child het volgende:
de paarsen


Die is wel lekker zacht, maar de randjes vond ik een beetje snijden. Je had beter de roze kunnen nemen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-05-2006 16:43 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

daar had ik gelukig geen oog voor


Faustian Spirit of the Earth


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-05-2006 0:35 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Hm, goed... Vannacht droomde ik dat ik met Meneer Aaargh lag te vrijen op de achterbank van een Lada stationwagen. Wat er daarna gebeurde weet ik niet meer, maar in de volgende scene die ik me kan herinneren was ik dood. Meneer Aaargh wilde me begraven naast een oude kerk, maar hij kreeg ruzie met de geest van een oude bisschop die daar ook begraven lag en die zijn plekje niet wilde delen met mij. Ik heb die bisschop weggejaagd (een heftig gevecht, met rook en flitslichten enzo), zodat ik uiteindelijk toch begraven kon worden. Of dat ook daadwerkelijk gelukt is weet ik niet, want de wekker ging.

En nou vraag ik me dus af... Waarom in godsnaam op de achterbank van een Lada stationwagen?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-05-2006 0:38 by jbassist Profiel van jbassist

Vraag je zelf eens af: is dit iets uit je dagelijks leven dat je nog moet verwerken?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 04-05-2006 0:40 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 4 mei 2006 0:35 schreef Aaargh het volgende:
Hm, goed... Vannacht droomde ik dat ik met Meneer Aaargh lag te vrijen op de achterbank van een Lada stationwagen. Wat er daarna gebeurde weet ik niet meer, maar in de volgende scene die ik me kan herinneren was ik dood. Meneer Aaargh wilde me begraven naast een oude kerk, maar hij kreeg ruzie met de geest van een oude bisschop die daar ook begraven lag en die zijn plekje niet wilde delen met mij. Ik heb die bisschop weggejaagd (een heftig gevecht, met rook en flitslichten enzo), zodat ik uiteindelijk toch begraven kon worden. Of dat ook daadwerkelijk gelukt is weet ik niet, want de wekker ging.

En nou vraag ik me dus af... Waarom in godsnaam op de achterbank van een Lada stationwagen?


Iets met goedkoop en degelijk?


Life doesn't get much better than this!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-05-2006 0:41 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-05-2006 7:17 by M. Profiel van M.

quote:
Op 30 april 2006 15:12 schreef Markam het volgende:
vannacht iets heel weirds gedroomd en naars gedaan.

Ik lag met m'n vriendin in bed. We sliepen en lagen tegen elkaar aan.

ik droomde dat ik mijn vriendin vast had (wat ik dus ook had), maar ze werd steeds door een monster (of iets dergelijks, ik zag niet wat het was) van me af getrokken. Dit gebeurde steeds een paar keer achter elkaar (ze verdween, maar ik had haar ineens weer vast), maar het lukte me niet om haar vast te houden.
tot ik haar op een gegeven moment heel stevig tegen me aan kneep (hetgeen ik ook in het echt deed). Toen pakte iets haar arm/pols vast en probeerde haar weer uit m'n armen te trekken, maar ik hield haar deze keer heel goed vast. Om het monster/iets van haar af te krijgen beet ik toen heel hard in hetgeen (arm of tentakel of zo iets (ik kon niet plaatsen wat het was)) dat haar vast hield. Maar dat was dus niet alleen in mijn droom, ik beet haar namelijk echt heel hard (tot huilens toen) in haar pols...

echt wtf ik heb nog nooit zoiets meegemaakt...



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-05-2006 11:45 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Hmmm. Even kijken wat ik er nog allemaal van weet.

Ik werd achtervolgd door twee gasten die ergens boos over waren en me wilden vermoorden. Beetje raar, want daarvoor was ik met diezelfde gasten nog in gesprek, gaf ik ze de tip dat ze beter twee vleesmessen konden gebruiken om een keel door te snijden ipv de gekartelde messen die ze hadden, want die konden blijven steken (waren van die messen met heeellll veel uitstekende kartels, dat leek me nou niet praktisch).Na een tijdje kreeg ik ze in een ruimte gelokt waar nog veel mensen waren. Er kwam een scooter aanrijden, dus zette ik snel iets in de weg waardoor die scooter de lucht invloog en op hun terechtkwam (en nog een stuk of 5 anderen, best bloederig verhaal, zag hoofden vliegen). Toen de politie me kwam arresteren (stonden een meter verderop) wees ik nog dat het niet mijn schuld was dat die scooter zo reed.
Anyway.



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2006 12:10 by Chelman Profiel van Chelman

Ik droomde vanochtend dat ik me verslapen had.

Ik deed mijn ogen open en het bleek 10 uur te zijn.

KUT

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-05-2006 12:10]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 12-05-2006 12:54 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 4 mei 2006 7:17 schreef M. het volgende:



je hebt me door



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2006 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 mei 2006 12:10 schreef Chelman het volgende:
Ik droomde vanochtend dat ik me verslapen had.

Ik deed mijn ogen open en het bleek 10 uur te zijn.

KUT
Lamer


Elegy
Cult of Crucifixion
Usericon van Elegy
Posted 29-05-2006 20:04 by Elegy Profiel van Elegyhttp://happything.deviantart.com

Ik weet niet meer precies wat ik vannacht droomde, maar een poosje terug droomde ik dat het pauze was, en ik was op mn basisschool op t schoolplein.
Toen pakte iedereen opeens geweren en begon elkaar af te maken. Ik was uiteindelijk de enige overlevende.. Ik moet zeggen dat het wel een grappige droom was.


..We were called to prosper..


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 29-05-2006 20:06 by Pauline Profiel van Paulinehttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

quote:
Op 12 mei 2006 12:10 schreef Chelman het volgende:
Ik droomde vanochtend dat ik me verslapen had.

Ik deed mijn ogen open en het bleek 10 uur te zijn.

KUT


Je bent helderziend!


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 29-05-2006 20:08 by san miguel Profiel van san miguelhttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

ik droomde dat ik aan t zuipen was.wat betekend dat?



watery black
Usericon van watery black
Posted 29-05-2006 20:09 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 29 mei 2006 20:08 schreef san miguel het volgende:
ik droomde dat ik aan t zuipen was.wat betekend dat?



dat je dorst hebt?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 29-05-2006 20:09 by san miguel Profiel van san miguelhttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

bingo!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-05-2006 14:41 by Immortella Profiel van Immortella

Toen ik vanochtend 'half' wakker werd (of dacht/droomde dat ik wakker werd) en nog wat aan het dommelen was, droomde ik opeens levensecht dat er iemand op 't bed sprong en m'n keel dichtkneep.
Pff, ik kreeg 't onwijs benauwd en zag toen ik 'echt' wakker werd dat ik al de dekens van 't bed geschopt had. Ghehe, dat was echt even niet grappig! Behoorlijk angstaanjagend op dat moment.



..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-05-2006 14:44 by Schaep Profiel van Schaep

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

Met dank aan een mede-ZM'er, eerder in dit topic.

Ik ken het.

Edit: Hoewel je dan niet de dekens van je bed zou kunnen schoppen lijkt me. Hmmm...

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-05-2006 14:44]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-05-2006 14:49 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 30 mei 2006 14:44 schreef Schaep het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

Met dank aan een mede-ZM'er, eerder in dit topic.

Ik ken het.

Edit: Hoewel je dan niet de dekens van je bed zou kunnen schoppen lijkt me. Hmmm...


Jezus, dat komt wel heel erg overeen met wat ik vanochtend 'meegemaakt' heb.
Echt exact hetzelfde. Alleen die dekens van m'n bed/van mij af is dan lastig te verklaren. De rest klopt inderdaad. Nouja, ik vond het maar vaag. Het is geen ramp, maar toch ook wel zo angstaanjagend dat het voor mij niet nog een keer hoeft .


..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-05-2006 14:55 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 30 mei 2006 14:49 schreef Immortella het volgende:
Jezus, dat komt wel heel erg overeen met wat ik vanochtend 'meegemaakt' heb.
Echt exact hetzelfde. Alleen die dekens van m'n bed/van mij af is dan lastig te verklaren. De rest klopt inderdaad. Nouja, ik vond het maar vaag. Het is geen ramp, maar toch ook wel zo angstaanjagend dat het voor mij niet nog een keer hoeft .



Hehe, dat kan ik me voorstellen. Ik heb het een keer gehad met een enorme zwarte kat die op me sprong en met een zwembad waarbij ik vastzat aan de bodem, een vreemde ervaring.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 05-06-2006 22:42 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Hmmm, ik droomde vanmorgen dat de wereld geplaagd werd door allerlei rampen (lava over Europa, water over noord Amerika, wormen over Azie...) die door een raar uirziende heerser over ons uitgestort werden...
Wel erg duister om dat te dromen zo daags voor doomsday (666)


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen