|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:misschien bedoelde hij wel coke-kamp en weet je in je onderbewuste dat hij een drugsverslaafde is? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: yeah, dat zal het vást zijn, bedankt voor je verhelderende visie! |
|
Hmm, droomde vannacht dat ik ging trouwen en dat op elke blouse die ik aan deed een vlek op de kraag zat ... |
|
bad signs |
|
|
|
hmm kut vergeten, k had volgens mij wel een toffe/vage droom. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hehe volgens mij zou ik nooit zo'n logische droom kunnen hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik droomde vannacht dat ik de vrouw van Mort Rainey was in Secret Window. maar dan de film. ben je de een keer de vrouw van Johnny depp. maaktie je van kant! *geen enge films meer kijken savonds* |
|
quote:sowwy, zat nog even met mijn gedachten in het onzin-forum er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:dus om even serieus er op in te gaan: wat voelde je bij die mededeling? of hoe werd je wakker? wrschnlk verward dus. wil je weten wat de droom betekent, moet je naar je eerste gevoelsreactie kijken. - boos, geirriteerd, wanhopig? dat kán betekenen dat het wat jou betreft meer dan een scharrel zou kunnen zijn - opgelucht, onverschillig (who cares?) dát lijkt me duidelijk - gêne, idioot - etc etc er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
de gast is niet te vertrouwen, dat betekend het. net vaag gedroomd...ik ging kijken bij mn oude pand en ze hadden alle kamers onderverhuurd aan andere mensen was me een partij boos |
|
Als ik droom over dat ik de planner met ene bijl achterna zit .. is dat ernstig? |
|
Ik zat bij de oproerpolitie, lekker knokken, totdat zo'n tokkie mijn knuppel afpakte en achter de bar gooide. De barman wilde 'm niet teruggeven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik droomde vannacht dat ik meedeed in een concert van Rammstein, en daarna hete seks had met Till Lindemann. Wat een heerlijke droom was dat zeg, en dat zeg ik, als lesbienne, echt waar. Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein. |
|
*houdt zich even in* |
|
hebbes... Het is de lichtinval ;') |
|
Ik droomde vanacht dat ik zwanger was en dat de familie van Bam Margera mijn schoonfamilie was en erg blij waren. Het rare was dat Bam niet de vader was. Verder in de droom zag ik dat ik een wond op mijn buik had en 1 of andere opa beweerde dat ik was ontvoerd door aliens en dat hij gelijk had dat het hem ook overkomen was Maargoed verder in de droom was ik bang dat mijn 'kindje' meegenomen was door de alien en toen werd ik wakker... WTF betekend mijn droom??? Het is de lichtinval ;') |
|
dat je een heel lelijk vriendje hebt? (Bam .. Aliens ...) |
|
Bam heeft sloom zaad? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jenje gaat door voor de wasmachine Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Bam ziet er beter uit dan jij.. Het is de lichtinval ;') |
|
Heb ik op meer manieren meer smaak dan Bam dus .. |
|
Kimmey gaat voor de koelkast Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Maar naast jou zou ik niet dood gevonden willen worden.. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |