|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat ik wilde vragen: heeft er iemand ervaring met zn foto's op CD te laten zetten ipv te laten afdrukken zoals gewoonlijk gebeurt? Is dit duurder of goedkoper? En wat is de beeldkwaliteit? |
|
ligt eraan waar je het laat doen, foto's op cd zetten is volgen mij goedkoper je bataal dan de ontwikkel kosten en het branden op cd, ik zou eens op de sit van kodak kijken die zijn wel goed, kinorama shijt ook redelijk te zijn, hema heeft een kut kwaliteit |
|
quote:Ik las ergens dat het niet zo heel erg denderend was...maar er stond niet bij waarom. (in de computer!totaal geloof ik). |
|
Ik doe het wel eens als ik te beroerd ben om zelf m'n foto's te scannen, kwaliteit is wel OK als je de foto's alleen op je monitor wilt bekijken, maar de resolutie is niet zo erg hoog. Ik heb trouwens nog wat foto's uit Moskou en St. Petersburg gescand: Kremlin: Dierentuin in St. Petersburg: Ze zijn wat groot, sorry, hier de rest: http://www.elessar.nl/imgs/rusland/petersburg.html http://www.elessar.nl/imgs/rusland/moskwa.html |
|
Hmm.. nog wat meer foto's van het uitzicht in Zwolle.. Klik op de foto's voor een groter formaat. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-08-2002 23:30] |
|
Een paar vakantie foto's: Bazzio Attacks!!! |
|
leuk dorpje in maleisie |
|
goed man ik ga maar weer op zoek naar de foto's die ik geschoten heb in Zweden, het zijn wel niet zulke profi's, maar wellicht de moeite waard van het bekijken waard. ik ga ze zoeken dus |
|
niet alleen zoeken he ook posten hier nog 1 van het vrijheidsbeeld van singapore. 'Close Up" [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 16-08-2002 23:07] |
|
quote: Ah, kijk, ik heb het ondertussen allemaal proefondervindelijk uitgedokterd... het is echt veel goedkoper, en je kan kiezen tussen hoge resolutie (heel goede kwaliteit) en lage resolutie (te doen), de hoge resolutie is wel dubbel zo duur als de lage, en bij Alltech (jullie bekend?) kost één filmpje op CD zetten, op hoge resolutie 13 euro, ontwikkeling inbegrepen, en op lage resolutie 6 euro, ook ontwikkeling inbegrepen... |
|
quote: Mooi hoor, er hoeft alleen nog maar een Darkthrone logo bij! |
|
De apocalyptische skyline van Zwollywood.. < |
|
die onderste is zeer mooi |
|
wow alle foto´s die gemaakt zijn, zijn wreed mooi, ik zal er binne kort ook een wat of zetten, ik maak voornamelijk foto´s van mensen, heb ook niet echt een proff toestel maar daar ben ik voor aan het sparen |
|
Voor honderd euro moet je wel een tweedehands spiegelreflex camera kunnen kopen denk ik, tenminste dat heb ik toen voor de mijne zo'n beetje betaald. Ik heb er later pas verschillende lenzen bij gekocht, groothoeklens, telelens, macrolens en een portretlens. Alles tweedehands, behalve de macrolens. http://www.fotoapparatuur.nl/ |
|
ja er staan wel mooie tussen en niet zo heel duur |
|
quote: Idd.. Ik heb zelf mijn camera bij marktplaats.nl gekocht, maar heb net ook een koop afgesloten bij fotoapparatuur.nl, nl een oude canon body (AF) met twee lenzen voor 100 Euro, de body gaat waarschijnlijk weer verder, de lenzen gaat het mij om. Op marktplaats.nl wordt namelijk ook ontzettend veel aangeboden, maar ook verkocht,, dus als je op zoek bent naar een goede koop moet je gewoon eerst uitzoeken wat je ongeveer wilt hebben, en vervolgens dagelijks die sites checken, tot er een goede deal langskomt (en die komen er genoeg!) >. Bij een spiegelreflex hangt de prijs heel erg af van of je voor manual focus gaat of voor de autofocus camera's .. De manual focus kun je echt voor weinig geld krijgen, voor 100 euro heb je vaak al een camera met enkele lenzen, van een goed merk als Canon, minolta of nikon. Maar als je toch voor MF gaat kun je beter nog wat meer uitgeven en dan voor een set gaan,, dan heb je voor zo'n 200 Euro vaak een set lenzen + een camera waar duizenden gulden voor betaald zijn 10 jaar geleden. De autofocus camera's zijn 2ehands ook niet zo duur, maar de lenzen helaas wel. (vandaar dat ik ook erg blij ben met mijn nieuwe aankoop: sigma 70 - 210 zoomlens (4 - 5.6), canon 35-70 lens (standaard) en die EOS 1000 body die ik weer van de hand doe) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-08-2002 13:33] |
|
Ik kwam deze tegen: |
|
quote: mooie top, zit veel thc op zo te zien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Met dank aan Dwaallicht Hier dan toch den foto's uit Zweden: |
|
*zucht* als ik zulke foto's zie wil ik altijd weer terug naar de Ardennen, lekker wandelen daar .. |
|
Volgende week ga ik weer naar Zweden om foto's te maken... veel foto's |
|
Gave foto's Aerodis , mooie streek daar ik zal eens enkele van mijn Ierlandfoto's hier zetten, zitten ook wel een heel deel mooie tussen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
dank u |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |