|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn ubertrue band error www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
de eerste negroide jeugdmetal band... |
|
quote: Moet je mijn levensgrote atoombom-poster zien. Niet echt bijzonder prettig als zo'n ding bij de buren inslaat maar wel spectaculair. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Negroide?? Tja, de drummer is colombiaans, maar daar blijft het bij hoor. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
nee dat jullie zo donker zijn op de foto |
|
Oh, valt het op? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
mijn eerste keer zwart wit, DMTR was het slachtoffer [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-11-2003 19:52] |
|
Foto's erg goed genomen Ghoul.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
heb mooi fotootje hondje, maar geen plek meer om up te loaden ... |
|
quote: Nah.....vanwaar deze melding dan? nu willen we het zien ook. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
omdat ik baal dat ik ff geen uploadspace heb |
|
quote: dranku, vond het wel spannend met zwart wit, zo stom dat ik dat nu pas voor het eerst uit probeer. @jenje, ik heb wel space voor jou |
|
Ik morgen ook weer, nog ff wachten voor jullie dus *oooeeehhhh the tension ooeeehhhh* |
|
oja jongeuh die spanning kan ik helemaal niet aan |
|
Mooie foto's ghoulliette!! (you lucky fuck!) 2 kiekjes die ik vandaag heb gemaakt: |
|
mooi zeg die roden bladeren met dat witte beeld! |
|
@Ghoulliette: Mooie foto's! Zwart/wit is inderdaad erg mooi. Een tip (zonder daarbij arrogant over te komen): Probeer je onderwerp (DMTR in dit geval) eens iets uit het midden te plaatsen, voor een wat minder saaie compositie. |
|
ik heb er wel een paar gemaakt waar hij niet in het midden staat maar die heb ik niet ingescanned (maar tips zijn altijd welkom natuurlijk) De opdracht was om een portret te schieten van eerst het hoofd dan met de schouders erbij en daarna fullbody zonder te zoomen en met verschillende diafragma's. Ik merkte wel dat wanneer ik een groot diafragma had (klein getal) de sluitertijd langer werd. Hierdoor heb ik er een paar bewogen foto's bijzitten. waar blijft trouwens het hondje van jenje |
|
quote: Die is echt wel goed. Oog voor compositie blijkbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 13-11-2003 11:18] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
ja morgil is erg goed in composities! |
|
@Morgil: jij weet blijkbaar altijd mooie plekjes uit te kiezen En dan goeie composities.. Mooi! @Ghoullie: ook een mooi onderwerp! [neus] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ziet er goed uit! Wat is de lokatie? Valkhof!? |
|
quote: Die opeennalaatste (meest ingezoomde) foto is dan ook erg cool, omdat er zo weinig scherptediepte in zit en het gezicht dus perfect uitkomt, maar ook vanwege de de licht donker contrasten die zeker in zwart/wit goed uitkomen (lichte achtergrond, donker haar, licht gezicht, donkere sjaal, lichte kleding (steeds om en om dus) .. en omdat DMTR niet recht in de lens kijkt is de symmetry ook min of meer verdwenen uit de foto en is het niet storend dat hij in het middens staat. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-11-2003 12:05] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 13-11-2003 15:44] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |