|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wow, die is mooi! Dead things grow from deep inside... |
|
Die olifant is echt VET! |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
Aha, gelukt. Thanks She-Ra Hmmm, wel 3 van de 4 keer een rood kruisje. Maar gewoon op 'vernieuwen' rammen [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 29-05-2002 21:13] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dit heerst! Hier een foto van mijn 'achtertuin' de Brunssummerheide. Limburg Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Morgen kan ik hier posten of ik nu fotograafje word of niet... |
|
quote: jeez crist wat een gave foto's zeg! |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
mooie foto's Shera, waar zijn ze gemaakt? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Comblain au Pont, 30 km onder Luik |
|
In de Ardennen. Het plaatsje heet Comblain au Pont als ik het goed heb. Dead things grow from deep inside... |
|
Bedankt voor de dubbele bevestiging Jenje en Shera, de Ardennen zijn nog steeds een enorm mooie streek, moet ik eens vaker heen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik was je al voor solly.. Maar dat is een erg mooi gebied. De pracht komt niet tot zijn rechts in foto's je moet daar rond lopen en het met eigen ogen zien. |
|
quote: Hetzelfde heb ik met mijn foto's van Ierland, je moet er echt zijn om de streek in al zijn schoonheid te zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
Wat foto's van me favo bos waar ik wel is wat foto's maak.. Groenendaal heet het volgensmij.. |
|
quote: Bij heemstede? |
|
ja bij heemstede |
|
Daar wil ik van de herfst ook nog wat foto's maken, het meeste bos waar ik kom is denneboompjes of berken (de duinen hier, en Scandinavië), daar heb je weer andere paddestoelen. In mijn favoriete bos heb ik trouwens deze foto gemaakt: Nationalpark Tresticklan in Zweden. De foto is niet helemaal netjes, maar ik vind'm toch mooi [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 15-06-2002 15:23] |
|
Dat je dat ziet tussen al die bladeren, knap zeg... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Wat maken ze die R-22's toch klein he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: WOon je daar in de buurt dan? volgensmij komt haast niemand van ZM uit Zh of NH.. maar het is daar heel mooi in de herfst |
|
Prachtige foto's, wladimir en elessar! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
(ik werk er in de buurt ja, in Hoofddorp) Hier is wat info over Tresticklan, misschien scan ik nog een paar van m'n eigen foto's ervan. Het is ECHT mooi daar. http://www.environ.se/index.php3?main=/dokument/natur/natpark/parkbesk/tresti2.htm (Deze is dus niet van mij) [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 15-06-2002 15:55] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |