|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Printen/afdrukken , het maakt niet zoveel uit. Ik bedoel meer dat je de foto's nu waarschijnlijk digitaal hebt ingezoomd (via je toestel of in photoshop) om ze zo groot af te beelden hier op ZM. Op het scherm zijn ze nu haarscherp, maar wel 72 DPI.. als je ze zo print worden ze alles behalve scherp, de printresolutie voor een scherpe foto ligt namelijk vanaf 300 dpi.. dus tenzij je de foto's met een enorm geadvanceerde digi-cam gemaakt hebt (met erg veel optische zoom, en dus niet digitaal hebt vergroot) kun je de foto's slechts op 1/4 van het hier vertoonde formaat (72 x 4 = ongeveer 300 dpi) scherp laten afdrukken.. |
|
quote: Hehehe..dat moet zowiezo he... |
|
Foto genomen in een oud waterreservoir in de Romeinse nederzetting Ptolemaïs in Libië. Bewerkt met Paint Shop Pro. Het origineel is hier te zien: http://home.wxs.nl/~wuest000/gallery/libya/libya06.html |
|
quote: Euh nee, foto's zijn originele formaat (2048x1536). De vlinders heb ik er alleen uit geknipt en daarna voor op ZM nog wat kleiner gemaakt en gecomprimeerd. Foto's zijn ook gewoon op optische macro stand genomen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: niiiiice! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hier eentje uit Noorwegen, gemaakt in juli in het nationaal park jotunheimen. Mooie onweers bui boven de Gloptinden. Wandelaars uit die uit de valei kwamen waar deze bui hing hadden hagelstenen zo groot als duiveneieren op hun hoofd gehad. Later liep ik daar in de volle zon, geen regen gezien die dag verder! Noorwegen, heilig mooi! I Find That I Am Not There... |
|
Ff nieuwe server uitproberen: niets aan geshopt, wel gespeeld met lichtbalans. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 19-08-2003 18:08] Bazzio Attacks!!! |
|
edit - eigenlijk toch niet zo'n geweldige foto dat ik gepost had. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 19-08-2003 23:58] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
GVD kut, zien jullie ook kruisjes bij mijn vorige post. Zo ja bedankt Dargull, met die tip over Brinkster. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hele knappe foto Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Jaaaa ik heb daar ook foto's van toen we op de boot binnen vaarden. Allemaal gekleurde huisjes in de bergen. Schitterend Ik wil er nog een keer heen en dan wat langer, goedkoper en met meer geld LAI LAI HEI |
|
quote:Verroest! Dat lijkt wel op een foto die ik in Brussel heb gemaakt in de catacomben van het Konklijk Paleis: |
|
Dus dat doe jij in de nachtelijke uurtjes!!!!!!! spookje spelen.... |
|
quote:He ja, als ie nou nog een foto van dezelfde positie had, alleen dan van een lege gang, had ie zichzelf een beetje transparant kunnen maken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik heb nog meer van dit soort dingen. Zal ze vanavond wel even posten. |
|
quote:Nee hoor... |
|
Nou Judge M., je kan je spookie hier ook gaan plaatsen. Foto's gemaakt in Shakhrisabz, Uzbekistan. Tweede foto is een bewerkte... |
|
Mooi!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Heel mooi!! |
|
En nog één voor Judge M.. Catacombe-achtig. Voorlopig de laatste. Ben je wel even zoet. Onbewerkte foto gemaakt in het paleis te Al-Ukhaidar, Irak. |
|
quote: jouw site is ontzettend cool |
|
Dank je! I'll drink to that! |
|
bij de hema is het nu dubbelprint voor niks actie. duurt geloof ik tot 7 september. |
|
Sta op het punt een Canon EOS 5 te gaan kopen... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |