IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Fotografie Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-11-2003 1:25 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 16 november 2003 1:13 schreef Lytse het volgende:
Laat ik het zo zeggen: je bent gewaarschuwd. Je kunt het proberen maar als ik er achter kom kunnen de gevolgen wel eens zo zijn dat het toch niet de moeite waard blijkt om met mijn fotos te knoeien, knul...

Hahaha, die kennen we. Bedankt voor de illustratie van uw onwetendheid. Als ik er ook maar een klein beetje zin aan had had ik het gedaan en je foto overal kunnen verspreiden zonder dat je er ooit achter zou komen dat ik het ben geweest. Maar je zult wel naief genoeg zijn om anders te denken.

quote:
Op 16 november 2003 1:15 schreef Lytse het volgende:
trouwens, nu ik er zo over na denk: waarom moet je er eigenlijk mee zitten dat ik mijn naam op mijn fotos wil hebben? jaloers of zo? Lijkt me niet meer dan normaal dat je trots mag zijn op je eigen werk.

Ja, was je niet trots geweest op die foto als je naam er niet op had gestaan?

Doet Mozart toch ook niet ... door alle opnames van zijn compositiets schreeuwen "DIT NUMMER IS VAN MOZART, DIT NUMMER IS VAN MOZART".

Jaloers? Jaloers my ass ... overal je naam opzetten is aandachtsgeil ... zo van "mooi he? HEB IK GEMAAKT HEB IK GEMAAKT HEB IK GEMAAKT"...

this user is dead

Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 16-11-2003 1:36 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 16 november 2003 1:25 schreef JFrost het volgende:
Hahaha, die kennen we. Bedankt voor de illustratie van uw onwetendheid. Als ik er ook maar een klein beetje zin aan had had ik het gedaan en je foto overal kunnen verspreiden zonder dat je er ooit achter zou komen dat ik het ben geweest. Maar je zult wel naief genoeg zijn om anders te denken.

hehe, wat ben jij een grappig kereltje toch. Mooi verspreiden die foto, mag je 1 keer raden wie het origineel heeft...

quote:
Ja, was je niet trots geweest op die foto als je naam er niet op had gestaan?

ook wel hoor, maar dan zet ik de foto niet zo op het internet

quote:
doet Mozart toch ook niet ... door alle opnames van zijn compositiets schreeuwen "DIT NUMMER IS VAN MOZART, DIT NUMMER IS VAN MOZART".

hmm.... en hoe weet jij dat iets door Mozart is geschreven slimmerik?

quote:
Jaloers? Jaloers my ass ... overal je naam opzetten is aandachtsgeil ... zo van "mooi he? HEB IK GEMAAKT HEB IK GEMAAKT HEB IK GEMAAKT"...

weet je wat grappig is? dat jij nou net die persoon bent die zich stoort aan het feit dat ik mijn naam op mijn fotos zet... ik denk dat dat meer over jou zegt dan over mij.

het feit dat jij je grote bek opentrekt op een forum is niet "aandachtsgeil" bedoel je? het feit dat je een website hebt ook niet natuurlijk? nee hoor... leuk zo'n eigen wereldje knul!

[Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 16-11-2003 1:45]

good intent and honesty do not redeem stupidity

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-11-2003 1:40 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Copyright erbij is een kleinigheidje.
Mag toch? Mooie fotoosch iig Lytse.

Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 16-11-2003 1:44 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 16 november 2003 1:40 schreef MBMarduk het volgende:

dank u, leek mij ook niet iets om zo over te emmeren eigenlijk

heb het topic wat doorgeworsteld (sommige fotos laden niet helaas) en heb gezien dat Mislyd ook een paar zeer mooie fotos heeft gemaakt. trots op zijn hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 16-11-2003 1:44]

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 16-11-2003 1:52 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 16 november 2003 1:40 schreef MBMarduk het volgende:

Foto's zien er inderdaad goed uit, Lytse!

Ik zal binnenkort trouwens ook weer eens wat nieuwe posten...

Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 16-11-2003 2:03 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 16 november 2003 1:52 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Foto's zien er inderdaad goed uit, Lytse!

Ik zal binnenkort trouwens ook weer eens wat nieuwe posten...

ook dank en ben zeer benieuwd naar de fotos, ben nog steeds aan het leren wat (digitale) fotografie betreft.

en JFrost: mooi undersign miep... begin maar met aanklagen, jammer dat ik de "bron" vermeld met quoten he! daar gaan je rechten joh, das nou jammer!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-11-2003 12:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Lol.. grappig dat het uitgerekend JFrost is die over die copyright begint.. degene die zichzelf onlangs nog compleet belachelijk maakte in het trucfoto's topic:

quote:
Op 17 oktober 2003 18:32 schreef JFrost het volgende:
GODVERDOMME NU IS HET AFGELOPEN

Deeplinken is illegaal verdomme. Ik ga je aanklagen, ik betaal niet voor niets 1000en euro aan mijn verzekerings maatschappij voor portretrecht! Ik weet hoe alles werkt op het internet en ik ga mijn agent en pressarium erbij halen om te overleggen en dan gaan we je voor miljoenen guldens aanklagen, dit kan zo echt niet langer, jij hoort nog van me morke ... see you in court

Geld al gekregen van Morke?

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-11-2003 12:18 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 16 november 2003 12:08 schreef Valorian het volgende:
Lol.. grappig dat het uitgerekend JFrost is die over die copyright begint.. degene die zichzelf onlangs nog compleet belachelijk maakte in het trucfoto's topic:

Dude, hoe fucking achterlijk ben je als je daar het sarcasme en persiflage op Midnight niet in ziet?

Probeer het een volgende keer graag nog een keer.

this user is dead

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2003 12:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 16 november 2003 1:01 schreef Lytse het volgende:
niks vriendje, we zijn al 10 jaar getrouwd.
en dat "effectje" is een kwestie van kunnen werken met photoshop. zijn gewoon 2 fotos door elkaar.

ik ben geen debieltje hoor

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2003 12:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 16 november 2003 12:18 schreef JFrost het volgende:
Dude, hoe fucking achterlijk ben je als je daar het sarcasme en persiflage op Midnight niet in ziet?

Probeer het een volgende keer graag nog een keer.

Beetje jammer idd van valorian, zelf ik vatte de ironie.

anyways, lyste fotografeert dus digitaal. als je echt tros wilt zijn op foto's gebruik dan een echte camera en geen photoshop. (of vermeld tenmiste eerlijk bij elke foto waar wel en niet, want die sneeuw foto is ook "nep", maar dat geef je zelf niet aan hier in dit topic.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-11-2003 12:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

@JFrost:

Hmmf.. oops. Ik heb die hele discussie daar niet gevolgd en slechts enkele opvallende posts gezien in het truc topic.. beetje jammer dan inderdaad

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-11-2003 12:39 by JFrost Profiel van JFrost

this user is dead

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-11-2003 12:45 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Zo maar eens even mijn 800 ASA rolletje volschieten bij Red Harvest en Aeternus.. damn wat zijn die dingen duur zeg (7,50 euro!!)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2003 12:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

haha ja 2 rolletjes 14 pleurie ik ken het

Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 16-11-2003 14:22 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 16 november 2003 12:19 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben geen debieltje hoor

nee precies, je gebruikt woorden als "effectje" en "vriendje" om te kleineren. Ook verrekte jammer voor jou dan want die goedkope trucjes werken bij mij allang niet meer.

Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 16-11-2003 14:39 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 16 november 2003 12:22 schreef ghoulliette het volgende:
Beetje jammer idd van valorian, zelf ik vatte de ironie.

anyways, lyste fotografeert dus digitaal. als je echt tros wilt zijn op foto's gebruik dan een echte camera en geen photoshop. (of vermeld tenmiste eerlijk bij elke foto waar wel en niet, want die sneeuw foto is ook "nep", maar dat geef je zelf niet aan hier in dit topic.

Nou even goed opletten, want ik ga je dit maar 1 keer uitleggen:

digitale fotografie doet geen steek onder voor het ouderwetse met rolletjes gekloot, heel veel professionel fotografen zijn allang over gegaan op digitaal. Ieder zijn eigen hoor, fotografie is fotografie. Allebei vereist een zekere mate van kennis. Allebei hebben voor en nadelen, maar ga nou niet lopen vertellen dat digitaal niet "echt" is, dat is grote onzin.

van al die fotos die ik hier nu op heb gezet zijn er 2 met photoshop bewerkt;
- de roos is gelaagd met nog een foto en ik heb de foto zwart wit gemaakt.
- die foto met dat echte sneeuw is ook alleen zwart wit gemaakt. Je bewijst hiet dus hoeveel verstand je hebt van fotografie want ik wil nu wel eens weten wie er nog meer zo stom is om te denken dat die sneeuw niet echt is. Ik wou werkelijk dat ik zo goed met photoshop kon werken, haha!

En dat wat ik met photoshop doe dat vertel ik ook eerlijk hoor, ik vind het altijd nog een kunst op zich om dingen met photoshop te kunnen.

Verder snap ik echt niet wat jou probleem (of van JFrost) is hoor. Ik zet wat fotos van mezelf in dit topic (en daar is het verdorie toch voor bedoelt) en ik krijg meteen gezeik van jullie 2. Dan kan ik heel simple een conclusie trekken: of jullie zijn gewoon een stelletje etters zonder fatsoen of jullie zijn jaloers. En allebei kan me geen ene reet schelen. Dus als je verder niks van waarde hebt te vertellen mag je van mij net zo goed met je vingers van dat keyboard afblijven.

En wat dat gezeik over ironie betreft, heb geen flauw idee waar dat precies over gaat maar ik heb wel vaker gehoord dat iets "ironisch" was bedoelt nadat degene absoluut niks kon maken met flauwe argumentjes.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-11-2003 14:42 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

amen to that, lytse

I Find That I Am Not There...

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 16-11-2003 16:37 by dzouwe Profiel van dzouwe

Wat een gezeik allemaal, foto's posten:

changed to 'ouwe'

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-11-2003 16:40 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

quote:
Op 16 november 2003 16:37 schreef dzouwe het volgende:
Wat een gezeik allemaal, foto's posten:

*aap*

fotootje van jezelluf??

I Find That I Am Not There...

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 16-11-2003 16:42 by dzouwe Profiel van dzouwe

quote:
Op 16 november 2003 16:40 schreef rvanderholst het volgende:
fotootje van jezelluf??

Grappig zeg...

changed to 'ouwe'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2003 22:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 16 november 2003 14:22 schreef Lytse het volgende:
nee precies, je gebruikt woorden als "effectje" en "vriendje" om te kleineren. Ook verrekte jammer voor jou dan want die goedkope trucjes werken bij mij allang niet meer.

jezus christus jij hebt een geestlijk probleem als je dat zo opvat! ik zei effectje omdat ik de ballen verstand hebt van fotoshop. Ik zei vriendje omdat ik zelf ook spreek van een vriendje. ik ben pas 20 en geen burgerlijk getrouwde vrouw van 40.

trauma's ofzo? Als jij een een beetje ontspant maak je het jezelf een stuk makkelijk. Niet iedereen is zo gemeen als jij zelf bent blijkbaar.

na het lezen van die tweede post kan ik alleen maar lachen, zeker veel gepest vroeger? Dat die sneeuw fotoshop zou zijn heb ik nergens gezegd, dat wist ik sowieso omdat jouw levensgezel daarover begonnen was, dusch, PMS een eind op ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-11-2003 22:18]

Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 16-11-2003 22:34 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 16 november 2003 22:16 schreef ghoulliette het volgende:
jezus christus jij hebt een geestlijk probleem als je dat zo opvat! ik zei effectje omdat ik de ballen verstand hebt van fotoshop. Ik zei vriendje omdat ik zelf ook spreek van een vriendje. ik ben pas 20 en geen burgerlijk getrouwde vrouw van 40.

trauma's ofzo? Als jij een een beetje ontspant maak je het jezelf een stuk makkelijk. Niet iedereen is zo gemeen als jij zelf bent blijkbaar.

Dacht je nou echt dat ik die onzin geloof? Ik heb es even opgelet wat voor leuke opmerkingen jij nog meer uitdeelt aan mensen en dat "lief" mag je gerust achterwege laten. Ik hou niet van verkleinwoordjes en het feit dat jij ze in je eigen leven moet gebruiken is jou probleem. Als was je een burgelijke getrouwde miep van 50 met 5 koters dan nog... volgens mij vind jij het gewoon leuk om andere mensen naar beneden te trappen en dat is ongeacht je leeftijd en toevallig ben je deze keer tegen iemand begonnen die dat soort rotzooi dus niet slikt. Ik trap niet in die: het was niet zo bedoelt onzin. Is wel een heel makkelijke smoes om mensen in het wilde weg te gaan beledigen en ik vermoed dat er wel meer mensen op dit forum zijn die dat kunnen beamen.

quote:
Dat die sneeuw fotoshop zou zijn heb ik nergens gezegd, dat wist ik sowieso omdat jouw levensgezel daarover begonnen was, dusch, PMS een eind op ofzo.

pardon? waar haal je dat nou weer vandaan? jij beweert dat die sneeuwfoto nep is, vertel es wanneer wie dan ook daar ooit eerder naar gerefeerd heeft. Die foto is verder niet gemanipuleers, als je echt zo dom bent om dat te denken dan moet je nog maar eens een cursus gaan doen.

jij en die JFrost (dead user? haha) zijn wel de eerste en enige mensen die mij ooit zo'n leuke welkom op een forum hebben gegeven, zonder enige aanleiding ook nog... ik weet niet wat jullie probleem is, en zoals gezegd kan me dat ook niks schelen, wat mij betreft ben je gewoon een schattige kleine puppy die voor het eerst leert zijn terrein af te bakenen alleen piest ie nog over zijn eigen poten.

Ik moet zeggen dat je het me wel heel makkelijk hebt gemaakt want die commentaar van jou komt niet echt intelligent over.

keep diggin' woman!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-11-2003 22:44 by bazzio Profiel van bazzio

Foto's posten AUB.

Bazzio Attacks!!!

Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 16-11-2003 22:50 by Lytse Profiel van Lytse

photoshop, tel de (echte) fotos

Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 16-11-2003 22:51 by Lytse Profiel van Lytse

geen photoshop, echt gebeurd! joh!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com