|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sony, hmmm, da's niet zo blits. |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:hij is inderdaad supermooi. Toch zie je (door iets..wat? ik weet niet) dat het niet echt een zwart-wit foto is. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Spinnentijd heerscht. Bazzio Attacks!!! |
|
IEWWWW *bibber* |
|
Close-up foto's zijn geweldig! ..ik heb sinds kort een nieuwe digi cam waarmee ik deze herfst weer über mooie pics kan gaan schieten. Echt prachtige foto's, die van de spinnen. - Elfje |
|
Inderdaad leuke foto's. Weer eens wat anders... |
|
vandaag naar het groninger museum geweest, naar een tentoonstelling van Erwin Olaf. Erg mooi! en hij was er zelf ook, dus ik heb nu een gesigneerd boek van hem |
|
Wauw Bazzio mooie foto's! Ik heb er gister ook een genomen in de tuin, een nogal hongerige spin |
|
Mooie foto's! Deze zijn nog van afgelopen vakantie in Zeeland: changed to 'ouwe' |
|
Mooie foto's, vooral foto 2. Alleen ff de horizon levelen. En de 1e foto wordt nog mooier als je een stuk van de onderkant weg knipt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Bedankt voor de tips, ik ga eens kijken of ik er wat mee kan changed to 'ouwe' |
|
quote: Grotere tieten bedoel je. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
vandaag eentje gemaakt.. niet veel bijzonders maargoed |
|
quote: Mooi! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: dankjewel! |
|
Doet me op de één of andere manier denken aan iets sombers, als oorlogen etc... Dit klinkt een beetje vaag, maar de foto geeft een eenzame indruk... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Kennemerduinen heerschen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Vooral die laatste vind ik erg mooi! Deze heb ik het afgelopen weekend gemaakt: changed to 'ouwe' |
|
GADVERDAMME die spinnen zijn echt goor Ik heb gesproken |
|
quote: Ik vind het ook gore beesten, als ik ze in huis zie niet, maar zo op de korrel genomen in macro stand zijn ze echt superranzig! (maar ze leveren wel mooie foto's op, hulde aan bazzio ) |
|
quote:Psssst, het is een trein-rails, die liggen OVERAL. |
|
wat is er nou weer eng aan spinnen??? Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |