|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Komt van deze site http://home2.planetinternet.be/henk/thumbnails.htm Dit is voor mij echt ontspannend om te bekijken , postapocalyptische desolatie troef!, meesterlijk gewoon [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-03-2003 9:19] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja, die AntaeuS foto's waren echt wel fucking gaaf... bracht het concert weer helemaal terug, en ik heb ook enorme zin om ze weer te gaan kijken in Nijmegen!! |
|
Behemoth, in Vera, Groningen (samen met Diabolical en Destroyer 666) |
|
en nog een paar: Behemoth Diabolic Destroyer 666 Destroyer 666 |
|
Azie, Soon more from New York And Japan |
|
Wow prachtige foto's linknl!! Azië, moet ik zeker ook eens naartoe.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Wow wat een foto's!! Echt mooi "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Leuk effect... Tot 3200 heb ik nog niet gepusht.. Enkel tot 1600 en dat gaf een enorm goed resultaat.. Ben benieuwd naar de rest van de foto's.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Die Antaeus foto was overigens van heel dichtbij, vandaar dat effect. Maar bijv. de Impaled Nazarene foto's (hoofdpodium, dus wat verder weg) hadden niet dat effect en waren wel ook erg gaaf.. Toch blijft het lastig, elke zaal heeft weer ander licht en afstand tot waar je bij de bands kan komen (aangezien ik niet over zo'n podiumpasje beschik) ,, 3200 was voor mij ook voor het eerst, gepusht vanaf een 800 asa rolltje,, is ook wel wat tricky denk ik, met 1600 zit je volgens mij altijd wel veilig, heb je in het slechtste geval nog redelijk resultaat (denk dat ik het voorlopig maar doe op 400 asa gepusht naar 1600, gaat prima, .. 800 en 1600 asa rolletjes zijn trouwens ook zo fuckin' duur.. die fuji-1600 zijn bijna 9 euro!) Die behemoth en destroyer666 foto's enzo zijn genomen op 400 gepusht naar 1600.. |
|
Die vage waves komen trouwens door de scanner (geen idee HOE trouwens...) [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-03-2003 22:56] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
|
|
quote: Ik heb een winkel gevonden waar de fuji press 800 maar 4,95 zijn.. Als je er genoeg koopt heb je er wel een dagje antwerpen uit dnek ik ;-) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ofwel je foto's zijn gedrukt, dan is dit een moire door de resolutie waarop ze zijn gedrukt, en een scanresolutie die te dichtbij lag. Of, je hebt een brakke scanner die - 1: Moet opwarmen en dat nog niet heeft gedaan. - 2: Een verotte driver heeft - 3: Meegeleverde teringsoftware heeft waarmee je de plaatjs niet goed kan opslaan. (aanrader is dus wel photoshop, als je dat nog niet gebruikte) Dit slaat nergens op. |
|
|
|
Die kerk staat zeker in Groot-Britannie? |
|
quote: Ah, de fotos zijn gedrukt dus (en ik gebruik altijd photoshop bij t scannen. Photoshop ) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: ja Hoe raad je het zo? |
|
Die kerk is echt schitterend. Goed gedaan Morgil [Dit bericht is gewijzigd door Thanatos op 29-03-2003 17:49] |
|
quote: Hmm..ervanuitgaande dat je geen proffessionele scanner hebt is het enige wat ik kan bedenken wat misschien helpt: scannen op hogere resolutie, 300 dpi / 100% bijvoorbeeld, en dan in photoshop 'vervagen/gaussian blur'.. maar zoveel moire als hier is wel bizar dus betwijfel of het echt helpt.. |
|
quote: bedankt! nog eentje: |
|
quote: Ben 7 keer naar Engeland op vakantie geweest, en dat kerkje is echt zo'n typisch kerkje wat je in bijna elk dorpje ziet, wel mooie foto's trouwens |
|
quote: Het zit em er meer in dat de digitale verkleining die in de scannerdriver zit niet zo goed werkt als die van Photoshop. Het drukwerk wordt nml. uit vier rasters opgebouwd: Cyan Magenta Yellow en blacK (CMYK, vraag me niet waarom Zwart K is, maar 't is zo) en dat de scanner bij het aflopen van de pagina telkens een sample neemt als ie dus blijkbaar gelijk loop met één bepaald raster, en dan krijg je dus overschot aan kleuren op plekken in je scan, en derhalve moire. Zelfde principe als bij een monitor, heel simpel allemaal. Oplossing is Inderdaad 300 DPI of hoger scannen, en in Photoshop gewoon verkleinen, dan gaat de moire echt wel weg. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Man.. om depressief van te worden... (niet van de foto hoor ) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik zal het proberen te onthouden, thanks! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |