|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Damit die foto is goed gelukt woei Metal heerst |
|
quote: Die bij mij in de heg zijn veel kleiner, mooie foto. |
|
quote: Bekijk ze maar eens van dichtbij Hier nog eentje die net een vlieg heeft gevangen: |
|
Ook een erg mooie foto Die vlieg zit goed vast |
|
Mooie foto's ben benieuwd hoe de rest eruit ziet Metal heerst |
|
iig eentje uit Zweden: |
|
Ik heb niet lang durven kijken, maar die spinfoto's zijn geweldig! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
OK, de rest van de spinnenfoto's staat op mijn site! |
|
Ik heb me onlangs suf gezocht naar goeie close ups van spinnen, en nu het te laat is liggen ze voor m'n neus. Dit moeten dus zowat de beste spinnenfoto's zijn die op het net te vinden zijn. Ook de rest op jouw site ziet er prachtig uit.. Probeer jij die foto's niet verkopen aan tijdschriften e.d.? Iig heb je al lang een paar prijzen verdiend! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ow ik heb nog veel gafere spinnenfoto's gezien hoor... ff kijken of ik er wat van gescand heb, ik heb een boek met *zulke* heftige foto's. edit: bijvoorbeeld! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 08-09-2002 20:04] |
|
quote: Mooie foto's Elessar, bovenstaand spinnetje vind ik er lief uitzien. Komt vast door de lieve oogjes. the only pleasure is pain |
|
Damn! Een zilveren spin.. *komt vanonder de tafel vandaan* Ik bewonder jouw moed! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: *die foto komt dus uit een boek* quote: hehe, check de naam van de afbeelding OK, nog 1 edit dan: franse spinnenfoto's [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 08-09-2002 20:15] |
|
quote: LOL the only pleasure is pain |
|
quote: Oh, jij verwacht dat ik nog durf te lezen wat daarboven staat? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Haha, ik scrol ook altijd zo supersnel door als ik een spin verwacht... |
|
De foto's van de 'franse spinnen-site' zijn geweldig! Ik wil al heeeeel lang een vogelspin als huisdier, en hier zitten echt mooie spinnen tussen. the only pleasure is pain |
|
Heu.. ik dacht dat er een digitale fotografie topic was, maar kon hem niet vinden.. dus dan hier maar: "Canon komt met een nieuwe digitale camera in de EOS-lijn. De nieuwe EOS-1Ds camera heeft als eerste een full frame 35mm CMOS sensor met 11,1 miljoen pixels. Volgens het uitgelekte persbericht heeft de EOS-1Ds, naast het ongekend hoge aantal pixels, "ontzagwekkend goede detail- en kleurweergave." zal wel een prijsje aanhangen .. |
|
Hier nog twee foto's.. even de macro-functie van de camera van mijn ma (digitaal) gebruikt, met succes: (layoutverneukend.. sorry) Vlinder Orchidee |
|
Geinig maarruh konden ze niet groter. |
|
Waw!! Onvoorstelbaar dat dit met een digitale camera gemaakt is.. Heel mooi! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja, het resultaat viel mij ook alles mee. Maar vergeet niet dat waarnaar je nu kijkt 72 dpi is, als je hem afdrukt kun je hem nooit zo vergroten en scherp houden. Ik ben blij dat ik eindelijk een zoom-lens gekocht heb (sigma 70 - 210, 4- 5.6) voor mijn eigen camera (canon eos 620), dan kan ik daar ook met de macro gaan werken.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-09-2002 11:56] |
|
Wow die vlinder heerscht wel zeg. Ik heb nog een nieuwe spinnenfoto die ik ook vind heerschen: Als je op de spin klikt heb ik'm op wallpaperformaat (1024) |
|
Hier een paar foto's van me laaste tripje naar de states. Vietnam memorial washinton dc met eenkhoortje de wiite spijker vlak bij het witte huis en het pentagon. en het graf van abraham l |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |