|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het een troost mag zijn: ik heb geen oog dichtgedaan met al dat licht, en het lawaai van dieren en vogels die blijkbaar *altijd* wakker zijn. quote: Daar heb ik géén idee van. Volgens mij is alles mogelijk, als je maar lang genoeg aan de settings prutst. Ik heb helemaal geen verstand van fotografie! quote: Dank je! Ja idd, de meeste free webspacen laten doorlinken niet toe.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: en dan toch zulke foto's maken, damn.(=jaloers) Heb je trouwens gebruik gemaakt van kleur filters? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hihi.. Ja, ik heb natuurlijk wel aan de camerasettings geprutst tot ik het goed vond! Maar wat dat technisch allemaal inhield, weet ik niet. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Jij vertelde volgens mij ook maar het halve verhaaltje, want volgens mij was er ook nog zoiets van theseus, die ze ging redden, en als hij ze gered had moest hij een wit zeil opheisen, en anders een zwart zeil. De koning stond op de rotsen te kijken, en zag een zwart zeil, terwijl theseus ze wel gered had, hij was vergeten een wit zeil op te heisen. De koning heeft zich toen in de zee gestort, en de zee is nu naar die koning vernoemt: De Aegeische zee ofzoiets. (of haal ik weereens 2 verhaaltjes door elkaar? ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nogmaals damn. Hmmz geen kleurfilters, met de white-balance lopen kloten dan? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jaaa! Erg leuk om mee te experimenteren. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Aha!, dat is zowat het enige wat ik normaal op auto laat staan, vandeweek gelijk ff mee spelen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Doen! Ik ben benieuwd! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|