|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het een troost mag zijn: ik heb geen oog dichtgedaan met al dat licht, en het lawaai van dieren en vogels die blijkbaar *altijd* wakker zijn. quote: Daar heb ik géén idee van. Volgens mij is alles mogelijk, als je maar lang genoeg aan de settings prutst. Ik heb helemaal geen verstand van fotografie! quote: Dank je! Ja idd, de meeste free webspacen laten doorlinken niet toe.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: en dan toch zulke foto's maken, damn.(=jaloers) Heb je trouwens gebruik gemaakt van kleur filters? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hihi.. Ja, ik heb natuurlijk wel aan de camerasettings geprutst tot ik het goed vond! Maar wat dat technisch allemaal inhield, weet ik niet. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Jij vertelde volgens mij ook maar het halve verhaaltje, want volgens mij was er ook nog zoiets van theseus, die ze ging redden, en als hij ze gered had moest hij een wit zeil opheisen, en anders een zwart zeil. De koning stond op de rotsen te kijken, en zag een zwart zeil, terwijl theseus ze wel gered had, hij was vergeten een wit zeil op te heisen. De koning heeft zich toen in de zee gestort, en de zee is nu naar die koning vernoemt: De Aegeische zee ofzoiets. (of haal ik weereens 2 verhaaltjes door elkaar? ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nogmaals damn. Hmmz geen kleurfilters, met de white-balance lopen kloten dan? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jaaa! Erg leuk om mee te experimenteren. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Aha!, dat is zowat het enige wat ik normaal op auto laat staan, vandeweek gelijk ff mee spelen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Doen! Ik ben benieuwd! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: sinds wanneer fotografeer jij Christina Aguilera? mooie pics!!!! die onder de benen door is ook erg gaaf |
|
quote: Hmmz, ze is er wel op vooruit gegaan. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik had hetzelfde probleem in Zweden en daar is het nog iets minder extreem zelfs.. In het Zuiden van Zweden was het tenminste toch een uurtje ofzo bijna echt donker. In je hotel komen om vier uur en 't is al bijna klaarlichte dag.. Dan voel je je dubbel zo moe gewoon. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Ik ook (nog) niet, maar ik wil het wel leren Ik krijg altijd de opmerkingen dat de foto's die ik met mijn prutscamera maak erg goed zijn (vooral qua compositie). En zeker nu die camera ook nog eens kapot is is het eens tijd om er wat geld en moeite in te steken. Vandaar dat ik op zoek ben naar een betaalbare, goeie (digitale) camera. quote:Ik corrigeerde alleen Beli, dat was inderdaad niet het volledige verhaal. quote:Dat klopt helemaal bij mijn weten. Ik heb ook nog een DVD van 'The Storyteller' liggen die hierover gaat I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ff zitten spelen met white balance: Vliegend apparaat wat net naar binnen kwam. en gesoept (= een tik van me ) Bazzio Attacks!!! |
|
Mooi Die eerste vind ik de kleuren net niet gesatureerd genoeg.. Maar die gesoepte libelle of wat het ook is, is erg goe gelukt vind ik.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
OK: een kennis vroeg me of ik foto's wil gaan maken voor een website die hij wil ontwerpen. Ik meteen akkoord, ga drie keer ter plekke, en bezorg hem 50 perfect afgewerkte foto's. Blijkt nu dat die daar serieus veel geld voor vangt, maar mij niet meer wil betalen... wat kan ik doen? |
|
quote: Hmmz, rechtmatig weinig vrees ik. Je kan proberen zijn site te hacken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Zorg dan in ieder geval dat je naam op die site komt te staan, dan hou je er misschien wel wat aan over ... Is wel een fikse kutstreek .. |
|
@ Helmet..zet hier anders die bosfoto's neer! Die vond ik altijd erg mooi Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ah, je kan wel degelijk iets doen, want die foto's blijven jouw copyright. Als hij er geld mee verdient zonder dat jij daar expliciet de toestemming hebt voor gegeven, moet je daar een procent op krijgen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Enkel als de foto's beschermt zijn bij een auteursrechten maatschappij.. Anders zijn ze van niemand helaas. Je kan lid worden van zo'n maatschappij.. Ik heb hier een hele goeie, ff de naam opzoeken wel, kost je eenmalig 250 euro.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ow, die vind ik errrg goed gelukt!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja kàn dat officieel aanvragen, idd, maar ik dat hoeft niet echt! Copyright is automatisch en gratis (in tegenstelling tot patenten voor uitvindingen). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
True, maar zo'n vereniging zorgt wel voor een afhandeling als er problemen zijn en een gratis advocaat als iemand je foto's zonder je toestemming gebruikt. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ALs je de naam voor mij zou kunnen opzoeken, graag! Doen ze ook zaken in Nederland? Heb namelijk met website voor dartsite nogal veel last van jatwerk. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |