|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ziet er wel gaaf uit dat monument ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Seoul Korea |
|
door het scannen zijn ze wat donker geworden: dierentuin...mooiste plek om foto's te maken |
|
quote: Mooi zeg! zijn die foto's gemaakt in een ijsgrot ofzo? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
nee, in blijdorp naast het olifanten verblijf is deze waterval en in de winter is die altijd heel mooi bevroren |
|
Deze foto's zijn gemaakt door een vriend van me in het Landschaftspark Nord Duisburg. Ze zijn niet bijgwerkt, deze lichteffecten zijn echt. Het park is speciaal zo ingericht. ikke: [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 21-10-2003 21:35] |
|
quote: Coole foto's .. Mysticum hoeft ook niet langer te zoeken naar wat gave artwork voor in de cd NB: Tip, zet volgende keer een entertje na elke foto, nou is het zo'n doorelkaarlopende brei |
|
quote: jep je hebt gelijk, zal ik voortaan ff doen |
|
Kent er hier iemand goede web-sites met "artistieke" foto's/fotografie-toestanden ? |
|
Nog ene van Ierland, een kasteel die veel mensen gezien hebben tijdens een bepaalde film: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Denk dat je met Google de komende weken wel zoet zal zijn. Weet zo alleen www.photo.net , daar kan iedereen zijn of haar foto's op zetten, zit erg mooi werk tussen.. ook een goede resource voor alles wat met fotografie te maken heeft in het algemeen trouwens (je kan het beste dan gewoon naar 'gallery' -> 'top photo's' klikken, dan kom je bij de 'beste foto's ' , op elke pagina staan wel een paar artistieke foto's.. |
|
quote: Ik heb wel wat gezocht met google, maar vind verrassend veel crap, en weinig echte "mooie" dingen. Bedankt voor de tip.. |
|
quote: GEloof me, tussen deze site (photo.net) zitten echt heel erg veel mooie dingen .. google is inderdaad een massa-zoekmachine, het vind veel, maar ook veel shit .. |
|
quote: Heb net even vluchtig gekeken, en op photo.net staat inderdaad het soort spul wat ik zocht. |
|
quote: Ook fijn is dat er bij staat met wat voor apparatuur de foto gemaakt is, of hij gemanipuleerd/photoshopt is, en vaak nog wat commentaar.. erg leerzaam |
|
Gemaakt in de Botanische tuin in Helsinki [20/10/03] Deze is gemaakt in Lappeenranta (FIN) bij de Saimaa meren. Vind hem zelf erg mooi/apart.. Heb hem 2 graden naar rechts gedraaid omdat hij scheef was... [23/10/03] Dit is een gezichtsbedrog. Heb de foto zo genomen, dat het lijkt of het 'vaste land' wat je achter het water ziet, de horizon is. Dit loopt echter schuin, dus zo lijkt het of de bomen scheef staan Ook gemaakt in Lappeenranta [23/10/03] [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 27-10-2003 19:36] changed to 'ouwe' |
|
|
|
Dat zijn mijn filosofische gedachten Hier een andere: changed to 'ouwe' |
|
quote: Dat zie je toch vanop de autostrade niet? Of ik heb iets vergelijkbaars gezien,...of ik ahllucineer als ik 's nachts over de baan rijd. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Enkele foto's van bij mij in de buurt... [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 28-10-2003 7:45] |
|
quote: mooi, maar je moet wel een stuk van de onderkant afsnijden imho, nu is het donkere te overheersend. |
|
Mooie foto's Campske vooral die laatste! |
|
changed to 'ouwe' |
|
Inderdaad mooie foto's Campske666 changed to 'ouwe' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |