|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@dzouwe: die eerste is vet !! |
|
dankje! mist is een prachtig natuurverschijnsel changed to 'ouwe' |
|
De mist gecombineerd met de zon, heel apart vind ik...: changed to 'ouwe' |
|
|
|
En dan even de desktop wegdenken natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Als je foto's van anderen post is bronvermelding toch eigenlijk wel een must |
|
dude, ik ben ouder dan je denkt. |
|
quote: Die kringen zijn wel mooi ja. |
|
quote: Oh.. ok sorry.. ik dacht dat de meeste 1e wereldoorlog veteranen inmiddels het leven wel gelaten zouden hebben. |
|
ik zit hier met een laptop te trenchwarren. |
|
quote: En trenchwarren betekent... |
|
quote: Prachtig! Mooie foto's van iedereen op de vorige pagina zeg. Ik wou er vandaag ook posten, maar ik ben ze kwijt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Vandaag op zoek gegaan naar verlaten scheepswerven in Rotterdam. Het meeste was niet toegankelijk behalve deze scrapyard. We zijn ook nog naar het quarentine-eiland geweest uit begin vorige eeuw. Hele vreemde sfeer hing daar, helaas zijn die foto's niet techt tof geworden. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Super!! quote:Oeh! Fractals! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 28-10-2003 17:54] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hee, de Laken hallen van Ieper tijdens de eerste wereldoorlog, je zult mij toch niet vertellen dat jij die genomen hebt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Bedankt voor reacties... Ik zal hier meer foto's posten, fotografeer bijna dagelijks tegenwoordig changed to 'ouwe' |
|
http://members.lycos.nl/dzouwe/foto/!fotografie/!finland/kerkhelsinki.jpg http://members.lycos.nl/dzouwe/foto/!fotografie/!finland/woudzwartwit.jpg http://members.lycos.nl/dzouwe/foto/!fotografie/!finland/kerkhelsinki.jpg changed to 'ouwe' |
|
deze heb ik gemaakt met de zoomlens, eindelijk eens een drummer helder op den foto, wel kut dat je lenzen moet lopen wisselen omdat de rest van de band anders te dichtbij staat om erop te kunnen edit this moet ik hem er wel bijzetten natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-10-2003 21:11] |
|
mooie foto [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 28-10-2003 21:11] |
|
ben een beetje vergeetachtig |
|
Ik dacht dat je een aanhangster van het minimalisme was... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ben ik geweest met een maat van mij.We zijn met de mountainbikes rond dat hele gebied gaan fietsen. Paschendaele, Ieper en zo. Was wel indrukwekkend. We kwamen nog Sting tegen in een of ander antiquariaat die in WOI boeken deed. Het bleek dat zijn opa of zo daar had gevochten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Er hebben veel lui hier gevochten tijdens WOI, heel onze streek zag er zo uit, enkel de stevige gebouwen stonden nog recht al de rest was gewoon plat, Nieuwpoort bv. was volledig met de grond gelijk gemaakt, Diksmuide ook,... Hier zijn duizenden en duizenden mensen gesneuveld. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dat weet ik. Daarom zijn we daar geweest om al die dingen te checken. Die maat van mij was eigenlijk met zijn doctoraal scriptie bezig over WOI en met name de slag bij Paschendaele (hij is zelf Engels). Vandaar dat we daar zaten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |