|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal waar Ik heb gesproken |
|
T is een oudje, genomen in 1999 ofzo (kwaliteit is door msn serieus achteruit gegaan) Met standbeelden kan je mooi spelen met lichtinval, ook al was het dit geval kunstlicht. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
dat info bordje en de sokkel, kun je die niet weg photoshoppen? (ik vind ze een beetje storend, verders mooi beeld!) |
|
|
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
heb je hem gespeigeld of is het daar echt aan beide kanten gelijk? erg mooi iig |
|
quote: ik heb hem gespiegeld De lucht was zo mooi op dat moment en gelukkig had ik een camera op zak! Bedankt allebei! |
|
Hier volgen wat ruïnes: Boyle Abbey Scheepswrak op de kust van Inisheer, de kleinste der Aran Isles ligt daar al sinds 1960. Sligo Abbey, in het stadje Sligo Nu wat landschappen: Benbulben vanop Knocknarea gezien. Knocknarea, wanneer je naar de linkerkant kijkt zie je ongeveer in het midden een steencirkel, zo zijn er tientallen in die streek Velen kennen wel de cd Tara van Absu, wel, dit is The Hill of Tara, en die is idd gelegen ten westen van county Meath Wat andere plaatjes van Ierland: Je vindt daar echt wel overal triskelles, ieder kapje voor de waterleiding wordt daar voorzien van een triskelle, deze werd genomen in Sligo, kun je ook zien in de buitenste cirkel. Touristische uitstap naar het kerkhof [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-10-2003 21:55] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Deze 2 zijn echt heel erg vet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Prachtige foto's, vooral van die ruine. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dewelke? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Van Sligo Abbey en Boyle Abbey. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: vind ik ook, horen bij de best gelukte van mijn reisje door Ierland, je moet trouwens eens letten op de lucht bij Sligo Abbey, dat was het meest noordelijk en in september. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hoe komt het nou dat jullie die twee foto's kennelijk wel kunnen zien, en ik op mijn scherm 2x deze krijg te zien: |
|
New York: Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
uitzicht vanaf empire state building: [Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 19-10-2003 17:38] Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 19-10-2003 17:38] Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: taken care of Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ulughbek Medressa, Samarkand, Oezbekistan |
|
quote:Die vind ik (serieus) eng brrrr |
|
Osaka Japan Nagasaki Japan |
|
quote: Wat ik me nu afvraag he.... hoe lang heeft de 'fallout' van de bom daar geduurd? Ik ben best verbaasd om daar nu weer een hele stad te zien. |
|
Ik heb het me ook afgevraagt, maar er daar geen duidelijk antwoordt op gekregen. met zegt dat er nog wel iets straling is maar niet hoeveel. ook zegt men dat er na de bom nog vele slachtoffers zijn gevallen als gevolg van. 500 meter boven deze paal is de bom toen ontploft. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 20-10-2003 23:37] |
|
Vele handen en armen maken licht werk this user is dead |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |