|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bidokht, Iran |
|
daar drinken we 1 op, heb al teveel woorden vuil gemaakt aan die nonsens Was me net aan het vergapen aan Eric W zijn reisverleden! raad de locatie (wederom geen flits en geen photoshop): good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: Mooie aap. Mag ik vragen waar die foto genomen is? |
|
quote: Nou vooruit dan, uit de tijd dat ik nog wel veel met m'n toestel rondliep. Welliswaar een 'lucky shot', maar heb 'm al jaren uitvergroot in de gang hangen: tijdens vakantie in het Zwarte Woud, afstand ± 6-700m saillant detail, de vrijstaande woning die hierdoor werd geraakt brandde geheel af. |
|
quote: Ik heb geen ervaring met het fotograferen van donder ende bliksem, maar is het succesvol fotograferen van zulke natuurverschijnselen niet altijd een 'lucky shot'? Leuke foto overigens. |
|
quote: Ja stel je voor Ghoullie geeft een complimemt wat een kutwijf zeg!!! Gatver- damme ophangen die snol. zal het volgende keer idd laten. Het is maar goed dat op elke foto je naam staat, ben ik tenminste gewaarschuwd een positieve mening te vormen. |
|
quote: Het lijkt mij dat je idd een snelle reflex moet hebben wil je zoiets vast kunne leggen! Erg gave foto! |
|
quote: Heel mooi |
|
quote: hehe, nee je moet juist heeeeeel langzaam zijn kwestie van statief en sluiter open zetten totdat 'flits' is geweest. In dit geval was de sluitertijd ongeveer een 12 seconden. Het lukt dus ook niet altijd, van de 15 foto's was er dus maar 1 goed gelukt. |
|
ik neem aan dat je een statief hebt gebruikt dan? En stalen zenuwen hebt (ivm met het afbranden van dat huis waar je vlakbij stond) |
|
Yep, camera stond inderdaad op statief. Het was overigens niet het huis op de voorgrond dat afbrandde hoor, dat stond slechts 25m verderop. Nee zo'n 6-700m verderop werd een huis geraakt, vandaar dat ik weet dat dat ongeveer de afstand moet zijn geweest. |
|
quote: Precies.. het is meer 'lucky' om precies in zo'n onweerbui te komen (een waarbij het niet regent op de plek waar jij staat, en flink vaak dondert), en een statief + camera bij je te hebben, dan gewoon je sluiter open zetten en weer dicht zodra er een of enkele flitsen geweest zijn.. maar blijft geweldige foto! |
|
Ik geloof dat bij Arnhem in de buurt het meeste onweer is. Zou wel heel vet zijn om een onweerpic te hebben waar de rijnbrug ook opstaat. |
|
quote: Gaaf.. Alleen moet je eigenlijk een plek hebben met heel weinig lichtvervuiling om echte mooie foto's te krijgen. Vooral bij lange sluitertijden kan lantaarnpaallicht oid al funest zijn lijkt me.. |
|
in poldergebieden is het altijd wel donker toch. Volgens mij staan bij de spoorbrug weinig lantaarnpalen, maar dat weet ik niet zeker. |
|
quote: de meeste "natuur"fotos, je kan soms 200 fotos van de lucht maken bijvoorbeeld en dan zit er maar 1 tussen die niet iets heeft wat em bijzonder maakt. Heb ooit eens een serie nachtfotos gemaakt van de maan (eentje staat een paar paginas terug) en ben er achtergekomen dat ik wel heel veel mazzel heb gehad toen ik die maakte want is me tot nu toe niet weer gelukt. Zal toch echt een digital reflex camera nodig hebben met een goeie lens! in ieder geval: supermooie foto Havermout. good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: hehe, nou laat je wel heel erg je ware gezicht zien: ik heb niks zinnigs te zeggen dus nu ga ik maar gewoon schelden. ik geloof dat "begrijpend" lezen ook een kunst aan het worden is. Ik ben niet een kwaad persoon hoor, heb ik jaren geleden al afgeleerd, dit is hoogstens een leuke vorm van amusement. Ik zeg nu eenmaal wat ik denk en als ik op een eigenaardige manier word aangesproken dan laat ik direct weten wat ik daarvan vind. als je dan ook nog met onzin komt dan spreek ik je daar zeker op aan, vooral als het verdorie om mijn eigen fotos gaat. Ik vraag me nog steeds af waar je die onzin vandaan haalt trouwens. Wel sneu dat je nu niet meer een mening over mijn fotos wil geven, had je mischien nog wat van kunnen leren, bijvoorbeeld dat digitale fotografie ook zijn voordelen heeft, heh. nou ja, Your loss. Als er iets is wat ik heb geleerd op verschillende forums dan is het wel dat ik het met sommige mensen over bepaalde dingen zeer oneens kan zijn en over een ander onderwerp het met diezelfde mensen wel eens kan zijn. Als je voor je plezier op een forum rondhangt dan kan je maar beter niet haatdragend zijn want anders kon je voor je 30ste wel eens een maagzweer opdoen good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
met kleuren klieren, is ook leuk good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: Zal ik deze maar even deleten Listje dat was namelijk ook zo'n complimentding. vies he. en jouw man noemde je wederhelft, mijn excuses dat ik daarop niet op kon maken dat hij zijn echtgenote mee bedoelde ipv zijn vriendin. wel flauw zeg dat jij hem 2 weken na dato post laat verwijderen. |
|
quote: Als je geen kwaad persoon bent waarom schrijf je dan lappen afzeik tekst? en wat is mijn ware gezicht danwel, ik scheld in de gequote stukje namelijke nergens op een ander. wat wil je nu eigenlijk van me? doe eens normaal ofzo. |
|
werkelijk waar, waar heb jij last van!!! argh sommige mensen zijn zo zelfingenomen. Heb je tot 2 keer toe in 2 weken tijd 2 maal gecomplimenteerd (eigenlijk drie keer zelfs) op je foto's. In dank daarvoor wordt ik voor alles en nog wat uitgemaakt. en als ik daarna aangeef dat jij iets heel verkeerd opvat. wordt ik nog meer voor vuile was uitgemaakt? ben je een vrouwenhaatser ofzo? |
|
quote: afzeik tekst? gewoon mijn mening, take it as you want. quote: nee, heb de zin nu een paar keer gelezen en ik geloof dat je hier en daar een woord of/en voorzetsel bent vergeten want slaat echt nergens op. En nu ga je zeker ook beweren dat dat schelden niet tegen mij gericht was of dat ik het verkeerd opgevat heb? quote: ik wacht nog steeds op antwoord hoe je aan die superfoute conclusie komt dat die sneeuwfoto niet echt is. good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
Niet flamen en ontopic a.u.b. |
|
quote: Hij staat bij de gephotoshopte foto's. of ik dat nu op je site gezien had of dat jouw echtgenoot dat zei weet ik niet meer (hij heeft immers zijn post verwijderd). en ik had het over mezelf in de derde persoon. Anders zou ik mijn eigen username toch ook niet gebruiken? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |