|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bidokht, Iran |
|
daar drinken we 1 op, heb al teveel woorden vuil gemaakt aan die nonsens Was me net aan het vergapen aan Eric W zijn reisverleden! raad de locatie (wederom geen flits en geen photoshop): good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: Mooie aap. Mag ik vragen waar die foto genomen is? |
|
quote: Nou vooruit dan, uit de tijd dat ik nog wel veel met m'n toestel rondliep. Welliswaar een 'lucky shot', maar heb 'm al jaren uitvergroot in de gang hangen: tijdens vakantie in het Zwarte Woud, afstand ± 6-700m saillant detail, de vrijstaande woning die hierdoor werd geraakt brandde geheel af. |
|
quote: Ik heb geen ervaring met het fotograferen van donder ende bliksem, maar is het succesvol fotograferen van zulke natuurverschijnselen niet altijd een 'lucky shot'? Leuke foto overigens. |
|
quote: Ja stel je voor Ghoullie geeft een complimemt wat een kutwijf zeg!!! Gatver- damme ophangen die snol. zal het volgende keer idd laten. Het is maar goed dat op elke foto je naam staat, ben ik tenminste gewaarschuwd een positieve mening te vormen. |
|
quote: Het lijkt mij dat je idd een snelle reflex moet hebben wil je zoiets vast kunne leggen! Erg gave foto! |
|
quote: Heel mooi |
|
quote: hehe, nee je moet juist heeeeeel langzaam zijn kwestie van statief en sluiter open zetten totdat 'flits' is geweest. In dit geval was de sluitertijd ongeveer een 12 seconden. Het lukt dus ook niet altijd, van de 15 foto's was er dus maar 1 goed gelukt. |
|
ik neem aan dat je een statief hebt gebruikt dan? En stalen zenuwen hebt (ivm met het afbranden van dat huis waar je vlakbij stond) |
|