|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vooral Noorwegen, erg mooi! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Maar het is een toffe foto! Nu is het een mooie omgeving, dus daar valt al weinig aan mis te schieten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Waar is dat? Ik heb ook een keer in precies zo'n huisje gezeten in Noorwegen ... this user is dead |
|
quote: Dat is wel mijn neus @ roarrr idd Dat is die ruine in het Valkhof |
|
quote: AH, Nijmegen dus... |
|
quote: Ik zie de regenboog wel En ik heb toen ik in Noorwegen was In zo'n openlucht museum gelopen met allemaal van die houten huizen, zo mooi *geen zin om foto's te scannen* LAI LAI HEI |
|
Vandaag genomen in Sleeuwijk: En dit is de tuin van mijn school: [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 13-11-2003 18:10] changed to 'ouwe' |
|
quote: oe dat is een romantisch plaatje!! |
|
quote: Zeer mooi !! |
|
quote: Is dat DMTR ? Waarom had ik een dik-kop in gedachte met zeer kort haar ? |
|
ik weet niet waarover jij 's nachts droomt hoor |
|
quote: Niet zeiken wicht, ik heb ergens op dit forum een foto gezien van een kerel met kort haar en een dikke kop (op een zolderkamertje met z'n PC) en ik dacht altijd dat dat die DMTR was. Raar... |
|
is hij ook. Net alsdat sommige mensen knapper lijken op foto's, heb je soms ook mensen die een slechte foto hebben en er dus slecht op staan. Ik sta zelf ook zo vaak verschillend op foto's |
|
zwart wit; Deze is eigenlijk niet echt zwart wit: good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
"natuur"foto's en deze is genomen op de snelweg, vanuit een rijdende auto good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
stilleventje, heh geen flits, geen statief good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: dit vind ik wle een heel erg leuk effectje. Had ze allemaal alleen al een keer gezien omdat je gepromoot werd door je vriendje |
|
in het kader van promotie. Ken die persoon niet maar het is zeker geen onaardige site, dus vandaar dat hij hier ook wel even kan dacht ik zo. http://www.baukesweb.nl/ |
|
quote: Mooie foto. FUCKING ACHTERLIJK JAMMER van die copyright notice. [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 15-11-2003 21:41] this user is dead |
|
quote: niks vriendje, we zijn al 10 jaar getrouwd. en dat "effectje" is een kwestie van kunnen werken met photoshop. zijn gewoon 2 fotos door elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 16-11-2003 1:02] good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: jammer voor jou dan, is en blijft mijn foto. Ik hou nou eenmaal niet van mensen die een ander zijn/haar werk jatten. Als je er niet tegen kunt dan gewoon niet naar kijken. good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
Pff, 5 minuutjes werk om het weg te halen zonder dat je er maar iets van ziet ... onwetenden... this user is dead |
|
quote: Laat ik het zo zeggen: je bent gewaarschuwd. Je kunt het proberen maar als ik er achter kom kunnen de gevolgen wel eens zo zijn dat het toch niet de moeite waard blijkt om met mijn fotos te knoeien, knul... good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
trouwens, nu ik er zo over na denk: waarom moet je er eigenlijk mee zitten dat ik mijn naam op mijn fotos wil hebben? jaloers of zo? Lijkt me niet meer dan normaal dat je trots mag zijn op je eigen werk. good intent and honesty do not redeem stupidity |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |