|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb er ff eentje bewerkt: |
|
Dat zeg ik, zwart wit is de shit! En dan het liefst hard papier en filter 3/3,5. dan krijg je hele mooie foto's. |
|
Hier een stukje natuur met mechaniek in Polen deze vindt ik erg mooi omdat de kleuren zo raar zijn. Digicam niets veranderd [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 15-06-2002 17:30] |
|
ik kan die foto's zo zwart wit maken Me zus heeft ook nog een paar mooie foto's gemaakt Ik zal effe vragen of ik die mag scannen.. |
|
quote: Aaargh nee! ik denk niet dat ik jullie de hele sfeer en gewoon de kick van het zwart- wit fotograferen en afdrukken kan overbrengen als je het zelf nooit hebt gedaan. Probeer het! Zwart wit afdrukken is cool!!!! en goedkoop als je het zelf doet. Doen dus! Fuck kleuren foto's |
|
quote: Errug mooi foto. the only pleasure is pain |
|
trouwens, zwart wit is meestal idd heel mooi voor portretfoto's, maar ik heb laatst foto's gemaakt van een jongen die zulke mooie ogen heeft dat het zonde zou zijn ze zonder kleur te zien... de uitzondering bevestigt de regel |
|
ik zal nog wel wat foto's van de malediven posten.. Weet iemand nog een goede upload site? |
|
|
|
ik had al wat gevonden.. klik maar effe op deze link hier staan heel wat foto's http://www.freewebz.com/vladimir/nature.htm |
|
Gave bomen hoor! Jammer dat de foto's wat donker zijn - komt misschien door het scannen... Deze vind ik tof: |
|
hij doet het niet elasser |
|
quote: Deze is heel erg gaaf |
|
quote: Welke niet, die hierboven ofzo? (en zou je voortaan de editknop willen gebruiken ipv twee reacties achterelkaar te posten?) Ik heb trouwens net foto's gemaakt van een spin, maar die moeten nog ontwikkeld worden. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 16-06-2002 12:42] |
|
sorry maar ik zie inderdaad die hierboven niet Ik heb het al verholpen, hij is inderdaad heel erg gaaf [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 16-06-2002 13:09] |
|
Kijk dan maar gewoon op de site van Wladimir: quote: |
|
ze zijn inderdaad erg donker komt door het scannen.. kan ik niks aan doen ik vind die foto van de zonsondergang ook erg mooi |
|
Hmm.. de volgende post heb ik gisteren ook al getracht te plaatsen maar is om vage redenen niet geplaatst... anyway, hier nogmaals quote: -- Keuze voor kleur of z/w hangt altijd weer af van het onderwerp.. bij blackmetal is z/w eigenlijk wel een must inderdaad.. BM behoort koud/kil/grimmig te zijn, iets wat met z/w fotografie het best benadrukt wordt door o.a. de grote contrasten FLuisterwoud in Zwolle. Of deze, Goatlord (of hoe ze nu dan ook heten) in de goudvishal, hier krijg je meer het gare underground-kelder gevoel! .. Maar bij bijv. heavy of powermetal vind ik z/w totaal niet passen.. die muziek heeft eigenlijk juist die kleur in zich zitten.. Iced Earth in 013.. .. By the way... valorian666 heeft eindelijk een nieuwe camera! Een 2ehands CANON EOS 620,, zeer gaaf en vooral degelijk ding (nog met de metalen binnenbehuizing ipv kunststof wat er in die nieuwe zooi zit) en een standaard 1.8 50 mm lens. HEERSCH>!!! |
|
quote: man dan woon je vlak bij mij in de buurt! ik woont in haarlem |
|
Cannon heerst, supergoeie fototoestellen, die foto's die ik gemaakt heb van die vliegtuigen zijn allemaal met de Cannon Eos 500 getrokken, heb je echt haarscherpe foto's mee . Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb zelf een oude tweedehands Pentax, bevalt me ook prima. Alles behalve m'n macrolens is tweedehands Het mooie van oude spullen is dat je voor relatief weinig geld dingen kunt kopen. Ik geloof niet dat ik een lens heb die duurder was dan 100 gulden. (behalve de macrolens dan dus, maar die is dan ook nieuw). |
|
quote: Canon is inderdaad heerschend... maar of het beter is dan die paar andere grote merken weet ik niet... Er is gewoon een kleine groep marktleiders op het gebied van fotografie (lees Canon, Minolta, Nikon, Pentax, nog meer?) en die zijn allemaal geweldig.. En als je een oud toestel koopt ben je bovendien bijna geen geld kwijt, dus waarom zou je zo'n fuckmerk kopen... Overigens heeft bijv. Sony als je het mij vraagt zeer slim ingesprongen op het digitale fotografie gebeuren.. In een keer een markt aangeboord waar ze tot dan toe niets te zoeken hadden, en goed ook want die cybershot wordt volgens mij flink verkocht. (al zou ik zelf, mocht ik voor digifotografie gaan, altijd nog voor een canon gaan , die zitten immers al decennia in de fotografie) |
|
Nog een foto van afgelopen weekend. Ik zal om de lay-out niet te bederven maar ff de link posten: http://www.elessar.nl/paddo/foto/2002061601.jpg Het is een spin |
|
Die is verdomme mooi zeg |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |