|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee? niet interessant? ook goed hoor, ik blijf wel doorlullen tegen mezelf dan Even een link naar een van mijn favoriete websites, al is het alleen maar omdat er een paar mensen zijn die met middelmatige digitale cameras toch supergoeie fotos maken en er zijn ook een paar meesters in photoshop: http://reckage.net/ en via hun forum heb ik een website/fotograaf ontdekt die naar mijn mening professioneel moet gaan werken, hij gebruikt de: http://www.dpreview.com/reviews/sonydscf707/ http://www.re-feed.com/ vooral series, screaming infidelities is mooooooooooooooooooi! good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
sorry voor de grootte van de foto's. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: die heeft mijn pa dus. Die eerste site werkt niet bij mij, kom niet verder dan het startscherm omdat mijn pc steeds een foutmelding geeft als ik op het menu kom. |
|
quote: smoooooi... ik heb een zwak voor mooi lucht/licht/wolk/zon fotos. good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: Nou ben ik wel flink jaloers op je pa, moet je maar es vaker lenen joh jammer dat die eerste link niet voor je werkt, werken deze wel dan: http://reckage.net/indexhi.htm http://reckage.net/indexlofi.htm good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
ja die tweede werkt! Gave batgirl zeg. Degene die dat heeft gemaakt kan idd een goed potje photoshoppen. |
|
Ja, de meeste mensen daar kunnen mooie dingen maken met photoshop, kun je vrij gauw minderwaardigheidscomplex van oplopen Sommige mensen maken ook gebruik van 3d programmas zoals Bryce. Lijkt zo makkelijk om iets te maken met die programmas maar dat valt nog vies tegen om echt iets moois te maken. Ik hou het maar wat bij fotografie geloof ik, heh good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
ze zullen er wel een cursus of opleiding voor gedaan hebben denk ik. |
|
quote:Nee hoor, ken mensen die dat gewoon door zelf te hobby'en met dat soort programma's geweldige dingen kunnen maken. Zelf ben ik helaas niet zo creatief... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
enige dat ik ooit met photoshop heb gedaan is een trucfoto maken, niet erg spectaculair. Dmtr is er erg goed in, dus hij gaat het mij leren |
|
lang leve photoshop! wat die eyeliner betreft... ik ben ook 15 geweest he |
|
Ook voor jou, shame on you! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
ja ik ben gay, kan er niets aan doen. Ben wel een trendsetter geweest |
|
quote:tuurlijk... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Miss Cooper. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hmmmz ik zelf wil beginnen met fotografie, dus ben ik opzoek naar een goed toestel, daarbij wil ik ook een opleiding gaan volgen waarbij je er een nodig heb. Kleinbeeldtoestel/statief/doka-klok/vergrotingsraam.. Iemand enig idee waar ik het beste kan kijken en wat ik het beste zou kunnen nemen. In ieder geval thanks |
|
quote:There youve got a point changed to 'ouwe' |
|
quote: nee hoor, ze steken gewoon veel tijd in het zelf-leren en ik denk dat talent ook wel meespeelt. Er zijn ook genoeg tutorials op het internet te vinden. Dankzij hun heb ik dus geleerd hoe je fotos het beste kunt lagen e.d. Of met duotone werken, is ook zeer mooi. Ik heb zelf geleerd hoe ik oude ingescande fotos met de patch/heal tool weer wat op kan knappen. Ik ben zelf niet een "cursustypje", heb ik geen geduld voor, de meeste dingen leer ik zelf of via vrienden die er wat vanaf weten. good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: ik wou dat ik je kon helpen, maar ik klooi ook maar wat aan... good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
goedkope camera's heb je goed 2e hands. Bijvoorbeeld via e-bay of marktplaats. Veel goedkoper dan nieuw en net zo goed. |
|
Er zijn ook tig camerazaken waar ze leuke 2e hands verkopen, dan heb je nog garantie e.d. |
|
Ik zou voor je camera zeker op marktplaats kijken en niet naar een 2e hands winkel.. Winkels vragen vaak 2 tot 3 keer zoveel voor een camera, en omdat er een enorm aanbod is op marktplaats kan je daar vaak goed scoren.. Garantie is natuurlijk leuk en aardig, maar 2ehands Nikon en Canon camera's zijn zo ontzettend degelijk dat je er wel vanuit mag gaan dat ze het de komende 10 jaar nog doen. Het blijft altijd een beetje een risico, maar als iemand zegt dat hij een goede camera/lens verkoopt dan mag je dat wel een beetje aannemen.. Aan de gebruikssporen aan de buitenkant kan je ook wel een beetje zien wat je koopt. Canon Eos 620 + 50 mm 1.8 en Eos 1000fn, en een aantal lenzen (canon 50 mm 1.8, canon 70 - 210 4.0 , Sigma 70 - 210 4,5 - 6,4, canon 35 - 70 4,5 - 5,6) en alles werkte perfect. Totaal ben ik hiervoor kwijtgeweest: 385 euro . Bij kamera express ben je voor deze hele handel denk ik ongeveer kwijt (schatting): - 250 - 300 euro voor de 2 body's - 350 - 400 euro voor de 50 mm 1.8 en de 70-210 4.0 - 150 euro voor die andere twee lenzen totaal dus tegen de 900 euro! |
|
never mind :\ [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 19-11-2003 17:53] |
|
jewel jewel |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |