|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mist is gaaf .. ga binnenkort ook wat foto's maken hier. |
|
Standbeelden hebben ook wel wat... Het beeld bevindt zich in Boedapest. Het heet Anonymus en is 1903 gemaakt door Miklós Ligeti. (Edit: vermelding gegevens) [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 03-12-2003 17:11] |
|
NAZGÛL Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
@rrroooaaaaarrrr: waar staat dat ding? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Cool beeld! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
mooi beeld, RrroooaaarrR waar staat/zit die? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Het beeld bevindt zich in Boedapest. Het heet Anonymus en is 1903 gemaakt door Miklós Ligeti. Ik heb het nu ook bij de foto gezet... |
|
quote: Wat een contrast Mooie zachte keuren met dat diepe zwart er in... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja, niet gek voor een digicam... stond er ook van te kijken Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Vooral de middelste is net een gat in de foto I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Sweet, vandaag ook maar een digicam gekocht, had steeds vaker laast van het feit dat ik veel foto's voor school nodig heb maar ze simpelweg niet heb.. anywee, hoog tijd dus voor een cameratje voor mij, leuk ding, 3.0 megapixel van HP, 160 euro... gewoon aardig om texture's te schieten, en leuke bandfototjes te knallen |
|
quote: cool... meteen ff opzoeken op google I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Kan je er geen genoeg van krijgen dan? |
|
quote:vind hem wel heerschend I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Is het ook. Stond bij mij ook op de lijst om bezocht/fotografeerd te worden, naast andere bezienswaardigheden van Boedapest. En ik trof het gelukkig aan zonder dat het vol duivenstront zat. [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 03-12-2003 18:51] |
|
quote:alle 4 hebben ze ook zwart aan.. dat helpt ook Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Gran Canaria (Maspalomas) [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 09-12-2003 18:00] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Gaaf gedaan! Lange sluitertijd? Slechts één foto genomen van dat ding? |
|
Fotografie is ook 1 van mijn hobby's ik hou ervan om te poseren voor de camera of zelf fotos te nemen van mezelf of van anderen Als je wat foto's wilt zien moet je eens mn msn groups of 1 van mn sites bezoeken. Kusjes Natasja [Dit bericht is gewijzigd door Darkfantasy op 09-12-2003 21:41] Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Euh ja (met toestel op dak van auto genomen) en nee. Deze is met kortere sluitertijd uit de hand en dus wel wat bewogen. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 09-12-2003 22:48] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ziet er ook niet verkeerd uit, vanwege de kleuren. Maar na de vorige kan deze er eigenlijk niet meer aan tippen. |
|
quote: Metalheads op het strand? Zenial |
|
quote: Hehe, ik heb er ook al 1 voorbij zien komen met een Immortal shirt aan, niets vreemds dus changed to 'ouwe' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |