|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gepigmenteerd? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: ja. No meat is sweater |
|
Amon Amarth - Once Sent From the golden Hall (500 stuks limited picture vinyl) icl hoes |
|
Emperor/Enslaved spilt met handtekeningen van enslaved gekocht op een cd beurs voor 10 gulden |
|
De originele eerste persing van Arcturus "Constellation". Heb hier destijds (mede) de distributie voor gedaan. En mijn originele Thou shalt suffer shirt en het originele Old Funeral shirt (twee keer zelfs)...bij Tore zelf gekocht. Verder nog heel erg veel blackmetal vinyl en shirts die bijna allemaal gelimiteerd zijn uitgekomen zoals onder andere een goudkleurige vinylversie van Burzum (origineel!). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kewl.. inclusief poster en sticker? Ik zou hem graag ook eens willen hebben, maar zeker niet voor de meer dan $100 die er voor neergelegd moet worden tegenwoordig .. |
|
quote:Nee,ik bedoel de eerste cd pesing,die was er al lang voordat de eerste vinylversie met poster uitkwam. Heb 2 jaar terug deze in de verkoop gezien voor 600 duitse marken Is toen verkocht aan een Italiaan hahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is een collector's item? Iets wat gelimiteerd is? Tjah, ik heb wel een zut gelimiteerde dingen.. Maar het gaat erom of ik er waarde aan hecht, en niet ebay. Ik zou nog geen cent voor een zeldzame gothic cd van 10 stuks neertellen... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja, shit, dat is waar ook. 600 DM? hehehe, wat een loser, echt goedkoop kan je hem nu nooit meer vinden, maar als je er zoveel voor betaald ben je wel erg lui.. |
|
Ik heb de 3CD van Dream Theater "Live Scenes From New York" met de originele hoes, waarop de Twin Towers in vlammen staan. Die is op 10 september 2001 uitgekomen, en we weten allemaal wat er op 11 september gebeurd is... de CD is daarna direct uit de winkels gehaald en later met een aangepaste hoes opnieuw uitgebracht. Je komt de originele hoes nog heel soms tegen, maar ik heb nog nooit een Amerikaanse persing gezien... behalve in mijn CD-rek Verder nog 2 split-promo LP's van ATCO waar ieder 1 Dream Theater nummer op staan... in een hele saaie, volledig zwarte, hoes, maar die zijn dan ook vooral voor de heb... Oh, en de spilt CD van Majesty en Jag Panzer, volgens de DT-fanclub de eerste Dream Theater bootleg |
|
toch wel wat dingetjes waar ik best trots op ben: slayer - show no mercy lp originele versie (vandaag binnengekregen en no way dat die ooit meer mn huis verlaat hehe) morbosidad - s/t lp diehard version (gezien morbosidad heerst, heerst dit autmatisch mee hehe klinkt logisch... deze verlaat dus ook nooit meer mn collectie) ewiges reich - s/t lp (geen echt zeldzame verschijning maar wel degelijk één van de beste platen die ik ooit gehoord heb! ook een blijver!) black witchery/conqueror split lp (geen uitleg nodig hehe) opzich weinig echt zeldzaams maar iig wel spullen waar ik dik tevreden over ben! Je moeder. |
|
Ik heb op tape een hele oude bootleg van Carcass. Ik heb demo's van Dead head. Ik heb een sigle van Entombed, live... Die heb ik nog nooit bij iemand gezien... Ik heb nog een heel oud/gaaf supergekleurt shirt van My dying bride... Formulas..live bootleg van Morbid angel...(ik sta namelijk op de foto.. ) Ik heb twee tourvideo's van God dethroned. Ik heb originele promofoto's van God dethroned, en Asphyx.. En ik heb een van de eerste (misschien wel de eerste) lp van (let op....) the Kelly family.. Zal die geld opbrengen? Ik wil hem wel graag kwijt, mhuahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
heb nog een orginele backstage pass van metallica uit 88 ...and justice for all tour Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Eens effe denken: - Within Temptation - Enter (demotape, lim. 500 stuks) - After Forever - Emphemeral (demo, lim. 500 stuks) - After Forever - Wings Of Illusion (demo, lim. 100 stuks, handgenummerd) - Anathema - Alternative 4 (vinyl, lim. 1000 stuks) En wellicht nog wel meer.. Ik zou het niet weten.. |
|
enkele aardige items 8 Burzum: once emperor 7" 9 Burzum: Burzum DSP LP 10 Burzum: Aske MLP (Original DSP Pressing M/M Fucking Rare) 11 Burzum: burzum/aske split LP 12 Burzum: hyvis lyset tar oss LP (marble original) 13 Burzum: det som engang varr LP (original inc poster) 14 Burzum: filosofem LP (original double black vinyl) 15 Burzum: Daudi balders dod LP (original 1e press inc tarot cards) 16 Burzum: hlidskjalf LP (original 1e 1000 press incl book) Burzum: Pic lp Box with poster (lim 700) including 17 Burzum: Burzum PicLP 18 Burzum: Aske PicLP 19 Burzum: Det som engang var PicLP 20 Burzum: Hyvis lyset tar oss PicLP 21 Burzum: Filosofem PicLP 22 Burzum: Daudi balders PicLP 23 Darkthrone: soulside journey 1e press LP lim 500 24 Darkthrone: ablaze in the northern sky 1e press LP lim 500 25 Darkthrone: under a funeral moon 1e press LP lim 500 26 Darkthrone: Transilvanian hunger 1e press LP lim 200 (300 were destroyed by customs) 27 Darkthrone: panzerfaust 1e press LP incl poster lim 500 28 Darkthrone: goatlord 1e edition LP lim 2000 [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 25-04-2005 21:38] |
|
ps als iemand nog dit item heeft ik hou me volledig aanbevolen. dan kan ik mijn collectie compleet krijgen darkthrone total death lp [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 23-03-2004 22:28] |
|
'k Heb o.a. deze: Absurd - Facta Lunquuntur (picture disc) Hades - Alone Walkyng (demotape) Ancient Rites - Dark Ritual (demotape) Venom - Manitou/Woman (picture disc, in vorm van demoon) Ancient Rites/Uncanny split LP Ancient Rites/Enthroned split 7" [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 26-01-2005 10:11] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ik geef je 100 euro voor de hele set Zenial |
|
Ik vergat zowaar: - My Dying Bride - God Is Alobe EP (lim. 1000 stuks, handgenummerd) |
|
Ik heb een puntgave eerste persing picturedisc maxi-single van Mad Butcher. Onlangs van een vriend overgenomen voor 10 pleuro. *edit*Grand Belials Key - Castrate the Redeemer gelimiteerd tot 666 stuks en de eerste persing van Beherit - The Oath of Black Blood, de Turbo Music versie. Maar ik weet niet of dat echt collector's items zijn.*edit* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-09-2003 13:51] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:die ligt hier ook, mooi stuk, voor tegen de muur hier nkele van mn favo's: Accu§er - Experimental Errors EP [transp. Vinyl] Atom DE 88 Acid - Black Car EP Giant BE 84 Acid Reign - Humanoia 10" UOF UK 89 Anacrusis - Suffering Hour Axis US 88 Axewitch - 3-track maxi [from Visions Of The past, then upcoming LP] Fingerprint SW 84 Bad News - Bohemian Rhapsody MAXI EMI US 87 Black Alice No Warning EP Street Tunes US 84 Blasphème - Blasphème Lizard FR 83 Brian May & friends - Star Fleet Project 7" EMI / Raincloud UK 83 Brian May & friends - Star Fleet Project MAXI [with Ed. Van Halen] EMI UK 83 Cryptic Slaughter - Convicted Death Records (Metal Blade) US 86 Cryptic Slaughter - Stream Of Consiousness Death Records (Metal Blade) US 88 Cult, The - Wildflower 7" [2-7"] Beggars Banquet UK 87 Damascus Steel - Cry Of The Swords [lim. 500; green vinyl] HMG - 80s cult rerelease PL 1 Demon Flight - Demon Flight EP [lim.] Metal Blade US 82 Destruction - Mad Butcher [pict. Disc] SPV/Steamhammer DE 86 Earthshaker - Blondie Girl 12" MAXI [jap. Import; spec. Sleeve; black vinyl/pict. disc King Record Co. LTD. Jap. JA 83 Existence - Reign In Violence [lim. 500] HMG - 80s cult rerelease PL 1 FN Guns - FN Guns EP MausoleuM BE 8x Future Tense - Condemned To The Gallow Universe Productions NL 84 Heavy Load - Death Or Glory Thunderload SW 82 Holy Moses - Road Crew 12" MAXI [pict. disc] Aaarrg Records DE 86 Holy Moses - Too Drunk To Fuck 12"MAXI [pict. disc] Virginia records DE 90 Nitro - Lethal +II MausoleuM US 8x Queen - A Kind Of Magic MAXI [pict. disc] EMI UK 86 Queen - It's A Hard Life MAXI [pict. disc] EMI UK 84 Queen - Bohemian Rhapsody 7" EMI UK 75 Running Wild - Victim Of States Power EP [lim. 1500] Noise DE 84 SapphirE - Never Surrender 7" -unsigned???- BE 8? Septic Death - Kichigai 7" Pusmort US 81-88 Slade - My Oh My 7" RCA UK 83 Slayer - Interview disc [pict. Disc; lim.] -x- US 8x Sortilège - Sortilège EP Rave-On FR 83 Steel Vengeance - Call Off The Dogs Black Dragon US 85 ThunderFire - The Beast On The Run 7" EDB BE 83 Vicious Rumors - Digital Dictator 7" Shrapnel US 87 Westfalen - Westfalen Antler BE 8x Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik heb hem dus ook aan de muur hangen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb hier een Katatonia - For Funerals To Come MCD met zwart/witte cover. Heb gehoord dat ie tot 100 stuks gelimiteerd is. Ik heb overigens ook de Picture LP van FFTC. Weet iemand tot hoeveel die gelimiteerd is? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Pantera - Powermetal. En nog Marty Friedman - Music for Speeding-promo, gesigneerd door Marty zelf. En nog wat oude cd's zoals oude Heir Apparant, Power (met Alan Tecchio), en nog wel wat waar ik zo 123 niet op kom. Ow ja!! En te gekke promo van Empire (Queensryche) met zo'n kartonnen hoes die je uitklapt waar vervolgens het Qryche-logo zich 'ontvouwt' zeg maar. En natuurlijk de videobox van Livecrime, in perfecte staat. Zal intussen ook wel een aardig item zijn. En de eerste cd's van Racer X (Street Lethal en Second Heat). De live cd's trouwens ook (Vol.I+II), zijn ook steeds moeilijker te vinden. Etc. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-09-2004 12:37] |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |