IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina | Volgende pagina
axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 30-08-2006 21:20 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2006 21:10 schreef axegrinder het volgende:
Even een korrektie m.b.t. Militia, de 7 // is de bootleg, het origineel is de 12 // met de nummers Objective termination, Salem Square en The Sybling, hier zijn er maar 100 van, en er staat Texas Quality op, je hebt dus de bootleg die dit bedrag dus niet waard zal zijn.
En de 7 // is in Duitsland gemaakt, waardoor het al nooit meer een Amerikaanse persing kan worden.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-08-2006 21:21 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb nog een leuke bootleg van arcturus liggen. Maar die doe ik dus nevernooit weg

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-08-2006 21:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 augustus 2006 3:39 schreef diabolical-constella het volgende:
Mijn verzameling Morbid Angel 7''s

*Splut* kan je deze ep's wat toelichten wat ze precies zijn ajb?
Ik herken alleen de Blessed are the sick box en een Thy kingdom come ep (1 van de 3 versies heb ik ook nl. die met het kopietje eromheen)

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

diabolical-constella
Usericon van diabolical-constella
Posted 30-08-2006 21:27 by diabolical-constella Wijzig reactieProfiel van diabolical-constellaQuote dit bericht

Masacre Vinyl

Venom Boots

Complete CCG Underground Series

diabolical-constella
Posted 30-08-2006 21:38 by diabolical-constella Wijzig reactieProfiel van diabolical-constellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2006 21:25 schreef Mutilator het volgende:
*Splut* kan je deze ep's wat toelichten wat ze precies zijn ajb?
Ik herken alleen de Blessed are the sick box en een Thy kingdom come ep (1 van de 3 versies heb ik ook nl. die met het kopietje eromheen)

1e rij v.l.n.r.

Thy Kingdome Come Original Splattermaniac Records testpress #5 / 8
Thy Kingdome Come Original Splattermaniac Records
Thy Kingdome Come Original Splattermaniac Records White Vinyl
Thy Kingdome Come Original Splattermaniac Records gold numbered (first ten copies)
Decline of Rome
Split with Slaughterlord Original Clear vinyl 7’’ . Lim 222 Dolores Marie Records.

2e rij v.l.n.r.
Thy Kingdome Come Bootleg version ( Xeroxed artwork)
Thy Kingdome Come Picture disc
Christmas Corruption Split with Napalm Death.
Split with Slaughterlord Re-issue Lim 666.
Thy Kingdome Come Red vinyl Boot bleu Sleeve.
Thy Kingdome Come Red vinyl Boot red Sleeve.

3e rij v.l.n.r.
Thy Kingdome Come Red vinyl Boot green Sleeve.
Blessed are the Sick Original 6 x 7’’ lim. 700 copies

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 30-08-2006 21:42 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

De 2 middelste Venom bootlegs van de 4 rechtopstaand, kom je bijna nooit meer tegen, de rest 1 keer per 2 jaar, Ola de Violencia is bij mij nog altijd een knaller, het ziekelijke krankzinnige geschreeuw blijft uniek.

diabolical-constella
Posted 30-08-2006 21:49 by diabolical-constella Wijzig reactieProfiel van diabolical-constellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2006 21:42 schreef axegrinder het volgende:
De 2 middelste Venom bootlegs van de 4 rechtopstaand, kom je bijna nooit meer tegen, de rest 1 keer per 2 jaar, .

Klopt ben blij dat ik ze op tijd gekocht heb. Van het onderste setje bootleg 7'' picture discs zijn er ook maar 100 gemaakt.

quote:
Op 30 augustus 2006 21:42 schreef axegrinder het volgende:
Ola de Violencia is bij mij nog altijd een knaller, het ziekelijke krankzinnige geschreeuw blijft uniek.

Ja geweldig ding. Komt in 2 persingen, op de eerste serie staat niks maar op de 2e serie staat een 2 gestempeld op het inlayblad.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2006 23:00 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hoe zeldzaam is die "Doomed To Hell"-bootleg van Venom eigenlijk? Die heb ik ook in het krat staan, namelijk. En van die Underground Series heb ik Brutal Obscenity, wist niet dat dat zo'n collector's item was...

Heb verder ook nog de twee Pestilence-demo's op vinyl.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 30-08-2006 23:01]

Bareuh...

diabolical-constella
Posted 31-08-2006 5:20 by diabolical-constella Wijzig reactieProfiel van diabolical-constellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2006 23:00 schreef De Ulk het volgende:
Hoe zeldzaam is die "Doomed To Hell"-bootleg van Venom eigenlijk? .

Zoals hier boven reeds gesteld is de een wat zeldzamer dan de andere, ik heb geen idee van de oplages maar de doomed to hell kom ik nog wel eens tegen.

quote:
En van die Underground Series heb ik Brutal Obscenity, wist niet dat dat zo'n collector's item was....

Valt ook wel mee, er zijn er uit deze serie die zeldzamer zijn zoals Ripping Corpse en Armoured Angel.

quote:
Op 30 augustus 2006 23:00 schreef De Ulk het volgende: Heb verder ook nog de twee Pestilence-demo's op vinyl.

Die is erg moeilijk te vinden, ik zoek er altijd nog 1 voor een vriend van me dus als je er vanaf wil..

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 31-08-2006 17:23 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Hoe zeldzaam is die "Doomed To Hell"-bootleg van Venom eigenlijk? Die heb ik ook in het krat staan, namelijk. En van die Underground Series heb ik Brutal Obscenity, wist niet dat dat zo'n collector's item was...

Heb verder ook nog de twee Pestilence-demo's op vinyl.
De Venom bootlegs Doomed to Hell, Aardschokdag , Zwolle 1984 en Buried Alive, London Hammersmith 1984 kom je regelmatig tegen voor 75 tot 85 euro per stuk, Buried Alive is ook op rood vinyl maar zeer beperkt, hier zit je dan al op het dubbele van zijn waarde.

diabolical-constella
Posted 31-08-2006 19:43 by diabolical-constella Wijzig reactieProfiel van diabolical-constellaQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2006 17:23 schreef axegrinder het volgende: Buried Alive is ook op rood vinyl maar zeer beperkt

75 stuks, rond de 250 euro de laatste keer dat ik hem zag als ik me niet vergis.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-08-2006 19:45 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ik heb hier nog de tweede demo van Thronar liggen (ze heette toen nog Cerberus, het is niet echt een collectors item, maar hij is toch wel moeilijk te vinden, iemand geintereseerd, ik heb dat ding toch al sinds mijn 10de ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 31-08-2006 19:46]

Why doesn't my music get me all the chicks?

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-08-2006 19:48 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2006 5:20 schreef diabolical-constella het volgende:
Armoured Angel.

Die heb ik ooit weggedaan voor bijna niks omdat ik er niks aan vond...

quote:

Die is erg moeilijk te vinden, ik zoek er altijd nog 1 voor een vriend van me dus als je er vanaf wil..

Nee, ik doe niks meer van mijn vinyl weg.

Bareuh...

diabolical-constella
Posted 31-08-2006 19:52 by diabolical-constella Wijzig reactieProfiel van diabolical-constellaQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2006 19:48 schreef De Ulk het volgende:
Die heb ik ooit weggedaan voor bijna niks omdat ik er niks aan vond... .

Hehe dat was niet zo handig. Klasseband

quote:
Op 31 augustus 2006 19:48 schreef De Ulk het volgende: Nee, ik doe niks meer van mijn vinyl weg.

Ik was er al bang voor

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2007 22:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wat is die Burzum - Filosofem in boekvorm waard tegenwoordig? Luister dat ding nooit en zit er aan te denken om die ook maar in het ruiltopic te zetten, maar wil mezelf niet laten naaien......

spelfout weggehaald...

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 22-06-2007 22:25 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Goeie cd, man!

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-06-2007 22:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik ben best blij met m'n Beherit - Promo '92.

Tracklist:
Intro (Tireheb)
Solomon's Gate
The Gate of Nanna
Nuclear Girl

Ook nog eens de beste nummers.

EDIT:

Nog wat ander leuk Beherit-spul vergeten.

Split met Impaled Nazarene - Day of Darkness Festifall (23-08-1991) - SLP
Live in Oulu - Day of Darkness Festifall (23-08-1991) - TAPE
Split met Behemoth - Demo's (Blauwe versie) - LP
Drawing Down the Moon - LP
The Oath of Black Blood (originele versie, 1991) - CD

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-06-2007 22:32]

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 22-06-2007 22:28 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hell, is dat een cd? En ook andere versies?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-06-2007 22:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2007 22:28 schreef Wansmaak het volgende:
Hell, is dat een cd? En ook andere versies?

Die Beherit? Nee, is een tape.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 22-06-2007 22:32 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Vet oldschool dan.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-06-2007 22:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2007 22:32 schreef Wansmaak het volgende:
Vet oldschool dan.

Jep, binnenkort weer eens in de tapespeler trappen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2007 22:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2007 22:25 schreef Wansmaak het volgende:
Goeie cd, man!

Hmm, doet me niet zoveel meer....

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2007 22:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Trouwens, over Beherit, heb the oath of black blood nog in m'n ruillijst staan......

spelfout weggehaald...

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-06-2007 22:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2007 22:35 schreef varanus het volgende:
Trouwens, over Beherit, heb the oath of black blood nog in m'n ruillijst staan......

De cd? Of de lp?

Als het de langspeelplaat is, ben ik wel geïnteresseerd!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2007 22:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nope, cd...

spelfout weggehaald...

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com