|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
een paar zeer zeldzame itempjes: -Amputation (pre-immortal) demo 1990 7ep (100st.) -Death - ultimate demo box ( o.a. mutilation demo) gelimiteerd tot 25 box sets -Immortal - the northern uppins dead tape -Mysticum - alle 2 de demo tapes -Napalm death - you suffer (1 sec) 7ep dit zijn de wat bekendere bandjes.. verder nog hopen zeldzaam spul van bands die men hier waarschijnlijk niet kent of niet kan waarderen haha |
|
quote: ja Inter faeces et urinam nascimur |
|
de nargaroth box ,erg zeldzaam zou ik zeggen Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Ruilen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hellhammer, apocaliptic raids, ene kant 33 andere 45. mysticum , alle demos deathrow, alle lps metallica, garage days, lp, 1e drie lps allemaal eerste druk. death, demo toxic, world circus lp sadus, demos Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Die fan box van de duitse Death site? Hehe mij werd ie ook aangeboden, maar ik had niet zo'n zin in die zelfgemaakte replica's. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgens mij is het meest gezochte uit mijn rek Absurd - Facta Loquntuur. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb hier ook nog Dimmu Borgir - Devil's Path liggen (eerste druk) Gaat overigens weg voor een goed bod She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Ik bied je de re-release. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Serieus!!??? She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Nou ja, is het nou een collector's item of niet, daar hangt het een beetje vanaf, hehehe. |
|
collectors item weet ik niet maar wel een zeldzaam item waar grof geld voor wordt neergelegd. ook een eenmalige eerste druk, daarnaast is alleen een digipack verschenen die telkens bijgedrukt wordt quote: dezelfde bootleg als erwin? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2006 1:03] Je moeder. |
|
quote: Er is inderdaad een A5-digibook van gedrukt, die is redelijk zeldzaam. Heb de mijne een jaartje geleden voor 50 euro verpatst, brengt aardig wat op dus. |
|
quote: best een leuke boxset, brengt ook nog aardig wat cash op hehe. en voor zover ik weet is die ook erkend als demo box set, hoedan ook ik vind t wel een geinig dingetje en daar gaat t uiteindelijk om natuurlijk. |
|
ik heb ook nog de nummers 1 van de zwaar gelimiteerde demo's van vervamon en the dreaming [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 31-03-2006 12:58] |
|
Voor echte collector items vraag per e-mail de vinyllijst aan van de Duitser via Millennium records, items vanaf 5 euro tot 500 euro, hier staan echte collector items. |
|
kep nog een originele stormblast en een originele in times before the light... mensen die geintresseerd zijn mogen mailen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Judas Iscariot - Under the black sun (vinyl) Limbonic art - Chronicles of Limbo Mayhem - GDOW boxset Iron Maiden - Eddie's archive Marduk - Blackcrowned en verder wat hand genummerde platen en cd's, oa van: Desaster, Origin, Necrophagia, Burzum, Darkthrone. Against God and Government |
|
quote: die burzums zijn ook best geld waard inmiddels. nergens meer te vinden behalve op ebay Je moeder. |
|
Ik heb een fancie VON postertje. |
|
Ik heb de LTD F-254 bas van de bassist van S1R en The n00bs |
|
quote: Dan heb je toch ook die Satanic Blood Angel DLP? |
|
VRAAGJE: Ik kwam Morbid Angel - Thy Kingdom Come (7") tegen op rood vinyl. Wat is daar een redelijke prijs voor, hoeveel zijn ervan gedrukt, is het een herdruk? Als iemand hier antwoord op weet, graag. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik dacht dat die niet bijzonder veel waard was, 10 euro maximaal, maar ik weet het niet zeker. OT: Niet echt 'collector's items' (als in: special editions etc.) maar wél dingen waarvan vast staat dat je ze nu vrij lastig kunt krijgen, in sommige gevallen zelfs vrijwel onmogelijk: - S.V.E.S.T. - Death To Macrocosm demotape (Gorification, ltd. 66) - Peste Noire - Phalènes et Pestilence - Salvatrice Averse demotape (eigen beheer, ltd. 100) - Joyless / Apokryphus split 7" EP (No Colours, ltd. 200) - Joyless - Wisdom & Arrogance LP (Selbstmord Services, ltd. 200) (Verkoop mij je "Blue In The Face" MLP, klootzakken!) - Mütiilation - Remains of a Ruined, Dead, Cursed Soul CD (Drakkar, ltd. 1000) - Mütiilation - 1992 - 2002: Ten Years Of Depressive Destruction DLP (End All Life, ltd. 500? 666?) - V.A. - Black Metal Blitzkrieg LP (End All Life, ltd. 300) - Worship / Stabat Mater split 10" MLP (Painiac, ltd. 400) - Summum Malum - 666 MLP (End All Life, ltd. 200) - Altar of Perversion - From Dead Temples (Towards The Ast'ral Path) LP + 7" (End All Life, ltd. 500) - Katharsis - Kruzifixxion LP (Norma Evangelium Diaboli, ltd. 500) - Lugubrum - Al Ghemist LP (Painiac, ltd. 400) - Leviathan - Tentacles of Whorror DLP (Profound Lore, ltd. 500) [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 25-08-2006 13:08] |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |