IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-07-2007 23:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah kunstmatig de prijzen hoog houden dus. wazig

Je moeder.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-07-2007 12:52 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2007 23:04 schreef karnivoor het volgende:
ah kunstmatig de prijzen hoog houden dus. wazig

Dat wist je al toen je las dat het een Duitser was.

Duitsers zijn de grootste schooiers die er zijn. Ik verkocht laatst zo'n Altar of Perversion / Mordaehoth split 10" aan een Duitser, krijg ik later echt een heel wazig mailtje terug. Iets van "Ja, ik was zo blij dat ik 'm eindelijk gevonden heb, dat ik ondertussen een tweede exemplaar op de kop getikt heb."

Beetje vage redenering, en je raadt het al, nog geen week nadat hij 'm thuis had stond dat ding op eBay.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-07-2007 12:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tsjonge, zielige knakker die Duitser

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-07-2007 12:56]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-07-2007 13:30 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Even kijken of mijn opa's fiets op eBay staat

Zenial

The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 19-07-2007 14:11 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Blood Axis (SWE) & Les Joyaux de la Princesse (FR) - Absinthe, La Folie Verte ltd 1300 | Athanor 2x 10” Boxset

Burzum (NOR) - Dunkelheit | Misanthropy Records VHS

Death in June (UK) - She Said Destroy | NER 7” EP

Dimmu Borgir (NOR) - Devil's Path (First Press) | Hot Records CD

Godspeed You! Black Emperor (CAN) – f # a # Oo (hand-made jacket + goodies) ltd. 500 | constellation records LP

Ulver (NOR) - The Trilogie - Three Journeyes through the Norwegian Netherworlde (3LP) | Century Media BOXED SET

Om even een paar uit mn collectie te noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door The Chosen op 19-07-2007 14:13]

She Said Destroy in Black New York

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-07-2007 14:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2007 14:11 schreef The Chosen het volgende:

Dimmu Borgir (NOR) - Stormblast | Cacophonous Records CD

Is dat ook al een collector's item?

Edit; ah, je had em al aangepast...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 19-07-2007 14:14]

spelfout weggehaald...

The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 19-07-2007 14:26 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Iets te snel met knippen / plakken

She Said Destroy in Black New York

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-12-2007 11:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gewoon uit nieuwsgierigheid..
Gisteren tikte ik een exemplaar van Vortex - Open the Gate (vinyl) op de kop. Nog nooit gedraaid. Voor het dikke bedrag van wel 2 euro. Ik meen dat dit plaatje erg slecht verkrijgbaar is tegenwoordig. Wat doet deze in de handel tegenwoordig? Iemand die dat weet misschien?

spelfout weggehaald...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-12-2007 12:41 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2007 11:50 schreef varanus het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid..
Gisteren tikte ik een exemplaar van Vortex - Open the Gate (vinyl) op de kop. Nog nooit gedraaid. Voor het dikke bedrag van wel 2 euro. Ik meen dat dit plaatje erg slecht verkrijgbaar is tegenwoordig. Wat doet deze in de handel tegenwoordig? Iemand die dat weet misschien?

ja zeker, als het de private uit 86 is heb je een mooie koop gedaan. (anders ook hoor, want het is gewoon een steengoeie plaat). 30-60 euro.

en ik heb nog ff voor je gekeken:
Ebay
overdreven geprijst

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 17-12-2007 12:54]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-12-2007 12:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, het is het origineel uit 86.

spelfout weggehaald...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-12-2007 12:54 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

zie edit

R.
Usericon van R.
Posted 17-12-2007 13:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Alles van Master's Hammer (op het groene pendel shirt na) en nog wat unieke shirts en lp's.

Mooi onderpandje iig.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-12-2007 13:11]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-12-2007 10:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, ik denk dat ik dezen hier ook wel neer kan zetten:

Tulus - Pure Black Energy
Emperor/Enslaved - Hordanes Land

spelfout weggehaald...

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-12-2007 10:48 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Volgens mij heb ik helemaal geen speciale rotzooi, misschien de special edition van 'Dusk and her Embrace' Kreedol ov Vilt. Zo'n grafkistje.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 21-12-2007 11:09 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

wel wat leuke gelimiteerde zooi hier liggen.

3 hypothermia demo's
Haat- Lust For war (98/100)
Mayhem/Emperor split bootleg op vinyl (niet live)
Mord demo tape (222 copies)

en nog meer, maar dat zijn gewoon veels te veel trui en cult ende grim gelimiteerde blekk met0l tapes.

Why doesn't my music get me all the chicks?

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 21-12-2007 11:10 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Mijn eerste druk van de Necromantia/Varathron split lp uit 1991 van black powder records in goede staat is denk ik ook wel een leuke collecters item. En mijn Necromantia shirt uit 1991.

Maar wat heb je er eigenlijk aan? Geen fuck. Ze staan en liggen alleen maar in de platen/kleding kast.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-12-2007 15:38 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 11:09 schreef GrindMaster het volgende:
trui en cult ende grim gelimiteerde blekk met0l

Pleur op, homofiel.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-12-2007 16:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 december 2007 11:10 schreef istharol het volgende:
Maar wat heb je er eigenlijk aan? Geen fuck. Ze staan en liggen alleen maar in de platen/kleding kast.

eBaY!!11!1

Zenial

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 21-12-2007 16:55 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 15:38 schreef nuclearwarfare het volgende:
Pleur op, homofiel.

:')

Why doesn't my music get me all the chicks?

Oldskoolcollector
Usericon van Oldskoolcollector
Posted 21-12-2007 22:54 by Oldskoolcollector Wijzig reactieProfiel van OldskoolcollectorQuote dit bericht

De hele pricekiller serie compleet.

suul
Usericon van suul
Posted 22-12-2007 0:34 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

ja leuk hoor, je collector's op ebay checken, probleem is, je doet ze nooit meer weg dus daar heb je geen reet aan zo'n onderpand.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 22-12-2007 10:28 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 21 december 2007 22:54 schreef Oldskoolcollector het volgende:
De hele pricekiller serie compleet.

als ik dat vroeger geweten had toen ze zo cheap waren, had ik ze allemaal opgekocht en in een kluis bewaard.

paar "collectors items" hier;
- Queensryche - Empire 'promodigipack' (die witte uitklapbare met 3d-logo enzo)
- Toxik - Think This
- Racer X - Street Lethal
- Racer X - Second Heat
- Racer X - Live Extreme Volume I en II
- Powermad - Absolute Power
- Agressor - Towards Beyond (thanks nog, oldskoolcoll. )
- Paar dozen Symmetry cd's (mn oude band, waarvan de 1e EP met 4nrs. ("To Divinity") al voor 33dollar gaat op ebay )
- Buckethead - Robots en nogwat
- Pantera - Powermetal (maar dan die split met euh Villain ofzo, niet echt super rare, maar wel redelijk)
- etc. (Inner Strength, Power [Alan Tecchio], dat soort oud spul)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-12-2007 10:45]

SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 22-12-2007 10:55 by SmashedWindow Wijzig reactieProfiel van SmashedWindowQuote dit bericht

Ik heb een aantal limited edition LPs / EPs van After All, wat promo zooi van Maiden uit Amerika, maar waar ik het meest trots op ben zijn nog altijd gesigneerde exemplaren van GTR live (krabbels van én Steve Hackett én Steve Howe), de officiële live opname van Peter Gabriel in Ahoy in mei 2004 (krabbel van Tony Levin) en Fragile (krabbels van én Jon Anderson én Steve Howe).

Oh ja, en de Melodia persing van die live LP van Paul McCartney in de USSR.

Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-12-2007 11:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Maf dat die pricekillers serie zo kostbaar geworden is; ok; vrij zeldzame releases ertussen -waarvan er veel opnieuw uitgebracht zijn/worden, met veel extras- maar ik vond het een bar matige serie; geen bonus tracks, geen reproducties of geuplifte boekjes maar slechts een dubbelgevouwen frontje, dus zonder teksten en ander artwork, én de frontcover ook nog es verkleind op de voorkant geprint

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-12-2007 11:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2007 11:05 schreef Mutilator het volgende:
Maf dat die pricekillers serie zo kostbaar geworden is; ok; vrij zeldzame releases ertussen -waarvan er veel opnieuw uitgebracht zijn/worden, met veel extras- maar ik vond het een bar matige serie; geen bonus tracks, geen reproducties of geuplifte boekjes maar slechts een dubbelgevouwen frontje, dus zonder teksten en ander artwork, én de frontcover ook nog es verkleind op de voorkant geprint

Heb er een jaar 10 geleden een hele zwik weggegeven en een maand later ontdekte ik hoeveel die dingen waard waren.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com