IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina | Volgende pagina
Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-09-2009 18:42 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 september 2009 17:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik wil ik wil ik wil!

Volgens mij zat er in die tijd helemaal geen plastic om de lp's. Je moest 'em toch ook gewoon in de platenzaak kunnen luisteren. Misschien haalden die gasten wel gewoon dat spul eruit, wie zal het nu nog zeggen...

Wel kut eigenlijk, zo is een lp gewoon niet volledig.

Bij mijn platenzaak in Amersfoort stond er één luister exemplaat in de bakken en als je 'm dan aanschafte kreeg je er eentje van het zwikkie wat hij achter de toonbank had staan en die waren meestal wel omhuld met plastic.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2009 18:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik heb hier een In Flames doos liggen, van hout, Soundtrack to your Escape, met megalucifers en zo,

vrij rare denkk,

niet datk het zo impressionant vind

signature

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2009 19:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Ik wil ik wil ik wil!

Volgens mij zat er in die tijd helemaal geen plastic om de lp's. Je moest 'em toch ook gewoon in de platenzaak kunnen luisteren. Misschien haalden die gasten wel gewoon dat spul eruit, wie zal het nu nog zeggen...

Hier nog 1: gatefold, check; niks geen poster, godverdomme

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 02-09-2009 20:20 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2009 18:42 schreef Marcel H. het volgende:
Bij mijn platenzaak in Amersfoort stond er één luister exemplaat in de bakken en als je 'm dan aanschafte kreeg je er eentje van het zwikkie wat hij achter de toonbank had staan en die waren meestal wel omhuld met plastic.

De platenzaak in Zutphen had van elke metal-LP vaak maar één exemplaar in de winkel...

Bareuh...

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 02-09-2009 20:23 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 2 september 2009 18:53 schreef Hypnos het volgende:
Ik heb hier een In Flames doos liggen, van hout, Soundtrack to your Escape, met megalucifers en zo,

vrij rare denkk,

niet datk het zo impressionant vind

Traden of verkopen?

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-09-2009 20:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 september 2009 20:20 schreef De Ulk het volgende:
De platenzaak in Zutphen had van elke metal-LP vaak maar één exemplaar in de winkel...

Die in Amersfoort van veel metal ook maar één, maar van heel veel metal (die op de grotere labels zoals Roadrunner, Metal Blade, Noise, Music For Nations, UNder One Flag, etc.) meer dan één. Maar ja dan had ie ook metal apart staan. OKé hij had niet zoveel als White Noise en Boudisque destijds maar toch nog heel wat.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2009 21:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2009 20:23 schreef Sjaakie het volgende:
Traden of verkopen?

verkopen niet

traden misschien wel ja

signature

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-09-2009 8:50 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Ik wil ik wil ik wil!

Ooit To Mega Therion in Rotterdam gekocht. Bij Haddock, een platenzaak die allang ter ziele is gegaan. Dat ik dat überhaupt nog weet...

Bij mijn exemplaar zat ook geen poster. En ik kan mij ook niet voorstellen dat de platenzaak Dominic Steiner aan hun muur wilde hangen.
Een behoorlijk aantal persingen zal wel zonder poster zijn verspreid. Jammer. Maar het maakt de muziek er niet minder om.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-09-2009 20:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 september 2009 18:42 schreef Marcel H. het volgende:

Was dat doll's house (oid)?

En nu we toch bezig zijn, horen er ook nog extra's bij into the pandemonium? Want naast de binnenhoes met teksten ed heb ik hier ook niets extra's bij.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-09-2009 20:27 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2009 20:08 schreef De Tegenpartij het volgende:

En nu we toch bezig zijn, horen er ook nog extra's bij into the pandemonium? Want naast de binnenhoes met teksten ed heb ik hier ook niets extra's bij.

Ik heb zelfs geen binnenhoes met teksten bij Into The Pandemonium

Ik heb wél een poster annex tekstvel bij Morbid Tales, én een pers-foto-kaart-dinges-gevalletje.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 03-09-2009 20:30]

Bareuh...

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 03-09-2009 20:30 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
(...) En nu we toch bezig zijn, horen er ook nog extra's bij into the pandemonium? Want naast de binnenhoes met teksten ed heb ik hier ook niets extra's bij.

Volgens Cult Metal niet. En die site is over het algemeen vrij nauwkeurig.

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-09-2009 20:48 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Was dat doll's house (oid)?

Nee de zaak heette Veerman, zat aan een zijstraat van de ring.

Bij Into The Pandemonium heb ik zelf ook geen extra's bij.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-09-2009 22:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 10:37 schreef R. het volgende:
Wat collectors items die ik nog wel heb:

nick drake - bryter lyter 1ste druk vinyl

Weet je zeker dat het de 1ste druk op Island records is, want dan heb je echt een mega dure plaat in je bezit... De herpersing is al tussen de 40 en de 50 euro waard, de origeneel begint vanaf ongeveer 400 euro.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

R.
Usericon van R.
Posted 05-09-2009 23:13 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ja is de 1ste druk, ooit eens heel goedkoop op de zwartemarkt in beverwijk gekocht.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-09-2009 23:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En ik maar denken dat ik goedkoop aan de herpersingen was gekomen...

Ach, ik heb de Savatage - Sirens lp op het Kap label voor FL 0,50 cent op een rommel markt van een kerk gekocht destijds. Dat is mijn goedkoopste aanschaf voor een duur item.

R.
Usericon van R.
Posted 05-09-2009 23:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik heb ook een Heino lp van 0,05 cent gekocht in een kerk te Biddinghuizen. Dat ding is zeker wel 20 keer het aankoopbedrag waard!

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-09-2009 23:24]

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-09-2009 23:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heino is dan ook enorm gewild.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-09-2009 23:32 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 23:16 schreef Staalman het volgende:
En ik maar denken dat ik goedkoop aan de herpersingen was gekomen...

Ach, ik heb de Savatage - Sirens lp op het Kap label voor FL 0,50 cent op een rommel markt van een kerk gekocht destijds. Dat is mijn goedkoopste aanschaf voor een duur item.

Als je het PAR-label bedoelt dan zijn dat de dingen die rommelmarkten de moeite waard maken

Blauw vinyl toevallig?

Bareuh...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-09-2009 23:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 23:32 schreef De Ulk het volgende:
Als je het PAR-label bedoelt dan zijn dat de dingen die rommelmarkten de moeite waard maken

Blauw vinyl toevallig?

Sorry, laat... idd par. Was hij maar blauw, maar ik heb de zwarte.

herske
Usericon van herske
Posted 06-09-2009 0:54 by herske Wijzig reactieProfiel van herskeQuote dit bericht

Ik heb de 7" Napalm Death - "You suffer" Met op de b-kant Electro hippies - "Mega-Armageddon Death Part 3" nog liggen.
die is volgens mij ook aardig wat waard, ook al omdat het de kortste single is.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-09-2009 8:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 0:54 schreef herske het volgende:
Ik heb de 7" Napalm Death - "You suffer" Met op de b-kant Electro hippies - "Mega-Armageddon Death Part 3" nog liggen.
die is volgens mij ook aardig wat waard, ook al omdat het de kortste single is.

Die zat toch als extraatje bij de Grindcrusher verzamel-LP? Of is ie ook los te koop geweest?

Bareuh...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-09-2009 8:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 23:52 schreef Staalman het volgende:
Sorry, laat... idd par. Was hij maar blauw, maar ik heb de zwarte.

De blauwe werd laatst nog ergens te koop aangeboden. 700 euro. Belachelijk.

Bareuh...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-09-2009 9:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 8:58 schreef De Ulk het volgende:
De blauwe werd laatst nog ergens te koop aangeboden. 700 euro. Belachelijk.

HighRoller records idd.

Thanks nog voor die tip, heb mijn eerste bestelling al binnen!

faceless
Usericon van faceless
Posted 06-09-2009 10:02 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 8:57 schreef De Ulk het volgende:
Die zat toch als extraatje bij de Grindcrusher verzamel-LP? Of is ie ook los te koop geweest?

yups dat was een extra in gelimiteerde oplage bij de grindcrusher lp, geinig ding wel, heb hem hier ook liggen, inplaats van de normale groeven een berg teksten in het vinyl, was toch ruimte zat.

1 van de leukste dingen die ik hier heb liggen zal toch wel de lp van dark angel - we have arrived zijn, de originele van het metalstorm label. ooit al eens voor weinig op een platenbeurs gevonden.

[Dit bericht is gewijzigd door faceless op 06-09-2009 10:03]

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-09-2009 10:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 9:54 schreef Staalman het volgende:
HighRoller records idd.

Thanks nog voor die tip, heb mijn eerste bestelling al binnen!

Ik bestel er zelf ook regelmatig.

Ze hebben trouwens die Mercyful Fate - Return Of The Vampire en A Dangerous Meeting LP's die mij aanstaren, maar 90 resp. 100 euro is mij toch écht te veel geld. Ik wacht wel tot ik ze goedkoper tegenkom. Is me bij Dead Again immers ook gelukt.

Bareuh...

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com