|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuk spul is dat! Schiet me net te binnen dat er ook een demo schijnt te zijn van The Gathering vlak na Always met -toendertijd- nieuwe songs maar toen nog met Bart Smiths op grunt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: owjah die heb ik ook nog, maar dan op mp3 Je moeder. |
|
tellen digipack limited cd's ook mee? Suck my piss |
|
quote: Demotape van Pre mortem is geen collector's item; wel tof!!! (Welke is 't? Met Gert-jan of Erik op zang?)(De demo's zijn beter dan hun cd; er komt geloof ik een nieuwe aan dus misschien...) Limited edition moet je niet intrappen!!! Is meestal net als latere releases van digipak versies; een manier om geld uit je zak te kloppen!!! Ook 'bonus trx' klopt niet altijd; de cd lijkt speciaal, maar blijkt soms gewoon de normale versie!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-11-2001 17:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
oja; Possessed - Beyond the gates Possessed - The eyes of horror Massacre - Inhuman conditions Massacre - From beyond & 7" Neglected Fields - Sansara demo Cannibal Corpse - Born in a casket - live Pungent Stench/ Disharmonic Orchestra split Disharmonic Orchestra - Successive substitution Heeft iemand de WAR live cd die bij Bolt thrower's ...For victory kwam of weet iemand waar die te krijgen is?? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-11-2001 18:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: met erik quote: klopt allebij en p.s.: woon u nou toevallig ook in apeldoorn? mcdoom en ik twijfelden of we je hebben gezien bij after forever laatst in de gigant... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-11-2001 18:24] Je moeder. |
|
Ik zit wel geregeld in Apeldoorn (zo min mogelijk), maar ben behoorlijk druk met scholieren. Dat weekend moest ik een tentamen leren (lees: een telefoonboek uit het koppie knalluh) dus je hebt een van mijn vele dubbelgangers gespot! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-11-2001 18:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb verder ook weinig bijzonders in mijn collectie... Maybe "Black Shining Leather" van Carpathian Forest met "Black Shining Ribbled" voorkant Digi (geen standaard digi dus), die heb ik verder pas 1x gezien (en meegenomen dus). |
|
Ja ik weet niet of dit speciale items zijn: LP met Darkthrone demo's er op 7" When autumn Storms Come van Naglfar LP Pan-Thy-Monium's Khaooos MCD van Goden - Episode of the Apostle MCD Melek Taus - Expulsion frm the realms of Light CD Maldoror - Ars Magica CD Nightfall - Macabre Sunsets |
|
Is er hier al eens iemand naar die supergroote jaarlijkse platen-beurs geweest, die dit weekend weer in jaarbeurs Utrecht is? Ik heb er namelijk over gedacht om er heen te gaan, maar ik vrees dat ze er op metalgebied vrij weinig hebben, alleen maar iron maiden, black sabbath, en andere bands van die orde van groote.. Weet iemand meer? Ik ben vooral op zoek naar blackmetal namelijk.. |
|
quote:Als dit een interessante beurs is wil ik wel met je mee als je 't niet erg vind! |
|
ik heb de echte limited edition[black box] van de dimmu borgir -puritanical euphoric misanthropia als je hem normaal koopt staat er ook special edition op maar da's dus nie waar en een nightwishbox veel digipacks etc etc.... |
|
Probleem is wel dat bezitters van dergelijke waren ook weten hoe zeldzaam en interessant ze voor bepaalde mensen kunnen zijn... Maar op zo'n platenbeurs KAN altijd iets leuks te vinden zijn... Gewoon een beetje scannen en pas goed bekijken als je ook echt iets ziet (dat spaart best wel tijd). Lijkt me dat soortgelijk spul ook wel een beetje bij elkaar staat, dat er geen Darkthrone tussen allemaal Punk zal staan... Als het ware gesorteerd op interesses van de verkopers... |
|
Ik heb zelf ook bijzonder weinig heb pic-disc van mob rules - temple of the two suns (800 copies) maar dat is gelul volgens mij... euhm... even kijken Iron maiden - the big heat in digipakje (heb geen idee, maar deze bootleg kom je vrij vaak tegen volgens mij) Verder niet zo veel bijzonders, maar ik denk dat ik van de week die emperor 'vinyl presentation' bestel... mooi dingetje Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Suck my piss |
|
een of ander rood 7" singeltje van anthrax met het nummer mad house (live). een lp van hawaii, is een van de eerste bands van marty friedman en toen speelde hij trouwens speedmetal (keigaaf). |
|
quote: Ik weet geen site of database, maar er is wel zo'n tijdschrift "recordcollector" die jaarlijks een boek uitbrengen met prijzen van vinyl. Enne mutilator, Veel van de LP's die jij hebt heb ik ook in mijn collectie. Die Naplam Death met de groene hoes is de eerste persing, daarna kwamen er nog een blauwe en gele meen ik. Enne die Sadus illusions, heb jij die van Sadusrecords?? Daar bestaan er namelijk maar 2000 van |
|
quote: Dat is een verzamelaarswalhalla. Je kan daar onwijs veel obscure dingen krijgen, eeuh kopen. Moet je wel een dikke portemonnaie meenemen want vaak betaal je voor collectors naar verhouding erg veel |
|
Hmm... nou weet ik nog steeds niet of ik moet gaan of niet.. Hoe groot zoiets ook is, het blijft waarschijnlijk een zeer summier aanbod aan blackmetal, en naar de dingen die ik zoek zijn ook genoeg andere mensen op zoek, dus goedkoop zal het inderdaad niet zijn.. eerst maar eens afwachten wanneer die perverted taste gast eens terugmailt over Vargen/Cadaveria/Mijn mega order.. |
|
Nou ik kan je verzekeren dat er heel veel te vinden is op zowel LP als CD alle stijlen metal. Bijvoorbeeld promocdtjes voor 10 piek per stuk enzo. Er is dus ook genoeg black te vinden. Ik weet niet of je wel eens in de jaarbeurs bent geweest maar die staat helemaal vol met stands, er zijn een stuk of 3 a 4 "straten" met harde muziek, echt de moeite waard. Zo ziet het er dus uit |
|
quote: Jij was toch de Dissection fan met die in homepage in aanbouw?? Ik zie toevallig net namelijk een LP van Dissection, NIGHT'S BLOOD LIVE .. wel vrij prijzig, nl. $19.99 + $8 verzendkosten (omgerekend totaal f70,-) maar dat is bij collectors items uiteraard relatief.. Hier is wat erbij stond: 7 track LP, Live in Oslo/Norge 5/4/1994, swedish BlackMETAL, Headache Records 1997,limited to 500 copies (this is # 114), mint/brand new condition, winner adds $10 for postage to USA/Canada/Australia/Far East...add $8 for shipping inside Europe. Was op ebay-veiling, maar niemand heeft geboden, dus als je die gast mailt wil hij hem waarschijnlijk zo ook wel verkopen voor het begin-biedbedrag van $19.99 Anyway, just wanted to let you know |
|
Hmmz, platenbeurs is dus wel de moeite waard voor een metalfan? |
|
quote:Ja godvergeten teringlijers van een klanten betalen mijn facturen niet dus ik heb nu niet veel geld. Maar ik wil wel graag naar die platenbeurs als ze daar zoveel harde muziek hebben! Maar daar bel ik je anders morgen nog wel over of zo. |
|
pantera 101 tour plcktrum nie echt speciaal helaars |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |