|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb een whiplash power and pain price killers te ruil... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hmm.... als dat ook al collectors items zijn, dan: whiplash - power and pain carnivore - retalliation edit: pricekillers dus... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 22-12-2007 12:03] spelfout weggehaald... |
|
pricekillers worden verkocht voor 15 euro, in principe veel te veel, want je hebt net niets. In mijn ogen geen collector,s item. |
|
quote: Ik vond het wel fijn dat die dingen toen voor weinig uitkwamen, vooral carnivore. Kon ik tenminste ook de cd afspelen. Maar in principe zijn die dingen 3 x niets. Nog geen gevallen van cd rot bekend? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Geen probleem, ik vond Aggressor niet zo.. Niet echt mijn ding. Verder CD's; Morbid Saint, Defiance, alle Laaz Rockits, Quick Change, Blind Illussion, Znowhite 1e Japanse Holy Terror, Vulture 2x, Hirax etc die me zo even te binnen schieten. Verdere shirt collectors: toxik think this tour toxik world circus tour shirt Paar oude slayer Laaz rockit know your enemy tour Voor de rest oude shirts van Heathen, Metallica, Coroner, Exodus, Megadeth, Testament, Nasty Savage, Destruction, Overkill, Death Angel. (allemaal voor 1990) |
|
quote: Als je op Ebay kijkt gaan CD's van Detente Razor etc voor 100 + 1 keer Detente zien gaan voor 200 dollar. (toen stond de dollar nog wel wat beter) |
|
Maar het blijven cd's van niks. En shirts van voor 1990, niet zo moeilijk voor een dertiger (bijna veertiger), lijkt me, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
oe dan is de waarde behoorlijk afgenomen... snel verkopen! Je moeder. |
|
Hier een foto'tje: |
|
Ik kan me nog prima herinneren dat de cd-bakken in de winkel vollagen met die dingen. Ik had er meer moeten kopen, gleuf ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Haha, inderdaad, is nu goed geld aan te verdienen. |
|
quote: Bij e-bay jutten kopers elkaar op, waardoor voor wanprodukten belachelijke prijzen worden gevraagd. Het bleef immers een PRICEKILLER, dus dan vraag ik me af wie 100+ betaalt. Van Razor is alleen de m.l.p. Armed and Dangerous geld waard, en in mindere mate Custom Killing. Detente vind ik nog steeds een matige plaat, nu Ann Boleyn van Hellion er bij gaat zingen wordt het zeker niet beter. Inmiddels zijn al die pricekiller artiesten in een geremasterde versie verschenen met het artwork volledig recht op de cover van de c.d. Rest mij de pricekillers met de vuilnisman mee te geven. |
|
Neseblod* heeft unieke spullen, alleen jammer dat de verkopen zo'n enorme haakneus is en bepaalde dingen slechts voor astronomische bedragen wilt verkopen, zelfs voor een promo en gekregen troep durft hij meer dan 117 euro te vragen. * http://www.neseblodrecords.com/ [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-12-2007 0:05] |
|
Wat doet de kroon tegenwoordig? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Noorwegen, dan lijkt me de prijs duidelijk, geen goedkoop land. |
|
Qua drank en rookwaar, ja. Ook qua cd's etc? (ik ben er al een jaar of 13 a 14 niet meer geweest, toen viel het wel mee vwb muziekdragers, meen ik me te herinneren) “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Ah ik zocht em al erg lang, is me ooit es getipt, en kvind em gaaf. Maar ik zocht em op ebay op, daar gaat ie voor 40 a 50 dollar. mazzeltje (ik verkoop em niet door tho ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-12-2007 2:16] |
|
bezit iemand hier een of meerdere Circle Of Ouroborus demo's of evt. de Urfaust/Circle Of Ouroborus split ? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Dat komt o.a. omdat hij een hoop dingen niet eens wil verkopen maar eigenlijk meer wil showen wat hij allemaal heeft.....erg vreemde manier van zaken doen in ieder geval. Buiten dat heeft hij ook veel bootlegs er tussen zitten die verkocht worden als origineel. Maar goed, zijn winkel is wel een Valhalla voor metalfans [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-12-2007 10:46] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vertel mij wat, haha. Ik ga in April zeker langs zijn zaakje met een wat zakcentjes bij me! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-12-2007 11:20] |
|
Ben je er al eerder geweest? Hij heeft sinds kort een tweede zaak open in Oslo trouwens. Ben zelf alleen in zijn eerste pand geweest....een dag is zo voorbij voordat je alles hebt doorgeschuimd hehehe...en de beurs is sneller leeg dan je denkt hahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Is die tweede zo'n kamertje in Club Maiden? Toen ik er was zag ik wel een hoop cds staan daar, maar er was bar weinig licht dus kon de titels niet eens lezen Zenial |
|
Hehe, zal vandaag of morgen eens door de cd kast heen hiero, kom pricekillers tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Heb trouwens de Dark Ritual tape van Ancient Rites ook nog, en de demotape van Malefic Oath, volgens mij destijds één van de eerste NL black metal bands. Ook collector items? spelfout weggehaald... |
|
Die Ancient Rites tape heb ik ook, gaaf bandje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |