|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Soundgarden - Real Wild Children (live 2cd, bootleg) Soundgarden - Badmotorfinger/SOMMS (rare 2cd versie) |
|
quote: Maar goed: Wat een zaad topic. Ik heb dusch echt geen zin om alles te checken hoe gelimiteerd het is en om al m'n demo's en digi's in te tikken. Ook zie ik hier meerdere item's die ik ook heb waarvan ik erg de twijfels heb of ze wel zo zeldzaam/collector item zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
idd een apzoluut zaadtopic... heel'maal mee eens zulke dingen zijn niet goed te tjekken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
12'inch creeping death blauw vinyl 12'inch creeping death goud vinyl Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
VikingBlood CDr - Limited to 1 en ik heb.... ja je raad het al #1 |
|
een nogal obscure helstar: burnig start/ remnants of war op 1 cd . destijds gekocht in engeland ..is volgens mij niet eens officieel Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Zelf gebrand? |
|
Plectrum van Trey Azagthoth. Ook gebruikt aan het zelf aangebrachte relief te zien, wat vet is "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote:o mijn god, bij de aldi koop je een pak van 10 stuks hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
een pantera plectrum.. tour 98 pestilence - consuming impulse shirt '90 testament - practice what you preach shirt '90 angus original shirt vinyl leader - out in the wasteland '88 top hole mercyful fate - s/t 12" rave-on (zwarte rand, geen lyric sheet) manilla road - crystal logic op blauw vinyl 2 x zelfs op black dragon pantera - power metal - metal magic rec. ostrogoth - full moons eyes 12" - mausoleum angus - warrior of the world - megaton rec. sad iron - total damnation en nuclear assault - game over - gesigneerd. h bomb - coup de metal 12"( in goede staat, haha) op rave-on impact - never too young to rock LP - BMR rec. Sortilege - s/t Rave-on Holland heavy metal II - universe rec. metal clogs - rave-on rec. (impact, frankenstein, crossfire,gilgamesj) Exises - exises MEGATON rec. Oja, ook heb ik nog een rare versie van WITCHFYNDE - GIVE EM HELL, ik heb al meerdere malen info op gezocht, maar ik weet nog steeds niet wat voor versie dit nu is. Hij is gewoon op rondelet, alleen de ogen van die "demon" op de hoes zijn wit ipv rood. De letters geloof ik ook? Iemand die hier iets meer over weet? (vast niet hehe ) zzz |
|
Originele Sodom - In The Sign Of Evil niet op stealhammer records maar op Devils Game(zijn er zeer weinig van) en een Incubus - Beyond the Unknown promo lp. Razor - shotgun justice shirt in perfecte staat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Originele Lynyrd Skynyrd 1991 Tour T-shirt in nieuwstaat. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb een paar 7" die vast wel collector's items zijn: Morbid Angel - Thy kingdom come Incubus - God died on his knees Asphyx - Mutilating process Possessed - Fallen angels Gorefest - Live misery ... de rest heb ik eerder gepost. en ik hád/heb ergens Renaissance - Tired blood [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-12-2004 16:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmmmz; cd; -rigor mortis-vs the earth -candlemass-epicus,doomicus,metalicus Vinyl; -sabbat-history of a time to come -sabbat-dreamweaver -candlemass-epicus... -candlemass-nightfall -candlemass-ancient dreams -slayer-postmortem ep -slayer-criminally insane ep -slayer-hell awaits -boltthrower-in battle there is no law -rigor mortis-rigor mortis -morgoth-the eternal fall -necrophagia-wreckage demo -death-human -death-sceam bloody gore -slayer-reign in blood -death-spiritual healing -slayer-haunting the chapel(includes live undead) -bathory-the return -boltthrower-realm of chaos (splatter vinyl) -slayer-live undead -candlemass-at the gallows end ep -candlemass-samarithan ep -morgoth-ressuretcion absurd -dark angel-leave scars -boltthrower-the peel sessions -slayer-show no mercy -bathory-under the sign of the black mark -cathedral-forest of equilibrium -necrophagia-ready for death -necrophagia-season of the dead picture discs; -king diamond-the graveyard (gesigneerd) -candlemass-epicus... -emperor-wrath of the tyrant -king diamond-conspiracy -king diamond-abigail -boltthrower-eternal war(BL) -candlemass-tales of creation -boltthrower-realm of chaos -death-leprosy -slayer-show no mercy -slayer-live undead -bathory-bathory -bathory-the return -bathory-under the sign.. -bathory-blood, fire, death shirts en ander prut; -veel oude shirts van carcass, boltthrower,grave, etc. -plectrums van slayer, morbid angel,sepultura, sodom, etc. gewoon oude prutjes dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ouwe prutjes heerschen!!! Zelf heb ik ook wat Peel sessions: Carcass Bolt thrower (& complete Peel sessions) Napalm death Qua shirts ook vrnl ouwetjes ipv nieuwetjes... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb Out from the dark. Van Mayhem. Maar dat is niet echt een C.I. Schel |
|
Metallica - For metallians only (3-dubbele live bootleg waarvan de laatste split Metal church) BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Ik heb de Deep promo van Anathema. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: idem, ik had hem zelfs twee maal, heb 1 exemplaar weg gegeven. Op je knie en pijp voor genade! |
|
les 1;altijd weten wat je bezit. deze week op ebay bracht de misfits 7"horror business(25 geperst)8200$ op. de verkoper wist aanvankelijk niet wat voor rariteit hij bezat. |
|
vooral voor obscuur nwobhm stuff worden waanzinnige prijzen gevraagd. [Dit bericht is gewijzigd door skyvalley op 11-12-2004 9:55] |
|
Ik heb de demo van immortal "the call of the wintermoon". En van Dissection een demo tape ( the grief prophecy ) en een 7 inch singeltje ( Into the infinite Obscurity ). En nog wel meer. |
|
quote: En gegeven. Ongelooflijk inderdaad, die zooi vliegt tussen de 50-350 euro weg. Onmogelijk voor veel fans om dat neer te tellen voor een origineel exemplaar. |
|
kwestie van goed zoeken en traden natuurlijk. het meeste wat ik zelf betaald heb was 50 dollar voor 1 enkele LP. (is eigenlijk al te gek, maar ach he's worth it) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |