IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-09-2002 17:44 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 september 2002 17:08 schreef Valorian666 het volgende:
Ok..

Ik heb van Immortal alleen de eerste vier platen op picture lp..

Originele Osmose persing?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 1:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 17:44 schreef Inside-Lie het volgende:
Originele Osmose persing?

Eh.. volgens mij is er maar een persing geweest van die picture lp's, maar ik zal eens kijken. ..

(terug)

ja hoor, alle vier osmose productions. Diabolical Fullmoon Mysticism en Pure Holocaust heb ik vorig jaar via perverted taste besteld, blizzard beasts en battles opgepikt in Utrecht op de platenbeurs (bij millennium-records geloof ik.)

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 06-09-2002 10:43 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Je verkoopt ze niet?

Er zijn ook nog wat herpersingen geweest (wordt gezegd, weet het niet zeker.)

En bootlegs uiteraard!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-09-2002 11:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De originele Metallica - Creeping Death single, van Vertigo (niet van Music for Nations dus, die staat nog op Ebay if interested).

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 11:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 10:43 schreef Inside-Lie het volgende:
Je verkoopt ze niet?

Er zijn ook nog wat herpersingen geweest (wordt gezegd, weet het niet zeker.)

En bootlegs uiteraard!

Nee.. ik ruil ze wel tegen de normale lp's , originele persing.. lol.. alsof iemand zo gek is

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 06-09-2002 11:41 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 11:34 schreef TNightmare het volgende:
De originele Metallica - Creeping Death single, van Vertigo (niet van Music for Nations dus, die staat nog op Ebay if interested).

Die MFN-persing is toch de 1e ??
Is dat met de groene hoes of de paarse ??

BLASTBEATS FOREVER

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 11:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Over ebay gesproken..

Battles in the north - picture LP staat nu voor 25 Euro te koop ('nu kopen') ..

Veel geld maar goedkoper zul je hem niet snel meer aantreffen. Of je moet traden natuurlijk.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-09-2002 13:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 11:41 schreef EvilPietje het volgende:
Die MFN-persing is toch de 1e ??
Is dat met de groene hoes of de paarse ??

Damn, nu ben ik zelf ook niet meer zeker... Volgens mij is die cover van MFN hetzelfde als die van Vertigo, maar staat er ook "Jump in the Fire" op de cover van MFN, boven "Creeping Death".

Een van de covers staat ook in het boekje van Garage Inc., maar ik heb beide boekjes niet hier.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 06-09-2002 13:47]

Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 06-09-2002 14:14 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

Ik heb proefpersingen liggen van de eerste lp's van Holy Moses (Queen Of Siam) en Sodom (Persecution Mania). Ze zitten dus in een witte hoes en ook de labels van de LP's zijn wit, met de tekst "Unverkaufliche Münsterplatte"

Ik heb echter geen flauw idee wat ze waard zijn. In elk geval een hoop, daar de eerste LP van Holy Moses al vrij snel moeilijk verkrijgbaar was...

I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-09-2002 16:05 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 6 september 2002 14:14 schreef Devoraz het volgende:
Ik heb proefpersingen liggen van de eerste lp's van Holy Moses (Queen Of Siam) en Sodom (Persecution Mania). Ze zitten dus in een witte hoes en ook de labels van de LP's zijn wit, met de tekst "Unverkaufliche Münsterplatte"

Ik heb echter geen flauw idee wat ze waard zijn. In elk geval een hoop, daar de eerste LP van Holy Moses al vrij snel moeilijk verkrijgbaar was...
godverd! Ik zoek die Queen of Siam nog! LP dan wel

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 06-09-2002 19:40 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

euhm even kijken,

ik heb een box 'the stories' van my dying bride, met daarin de eerste drie singles van hun.

de single 'lie' van dream theater, hier staat één nogal lullige bonustrack op, maar sommige fans betalen hier grif $100 ofzo voor...

voor de rest heb ik niet zoveel. ik ken iemand die al zo'n 25-30 jaar into metal is en hij heeft echt kasten vol lp's.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-09-2002 23:56 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

wat voor collectors Items heb ik...

gesigneerde Daemonarch
heel veel Moonspell promo's
Moonspell - Goat on Fire/Wolves from the Fog 7" singel.. van Molon Lave records (eerste editie)
gesigneerde Moonspell cd's
Moonspell drumstok (gesigneerd)
Moonspell - Anno Satanae demo-tape
Morbid God - Serpent Angel demo-tape
eerste Moonspell - Wolfheart uitgave (2 verschillende drukken ook nog)

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-09-2002 23:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sinds wanneer zijn promo's collectors items .

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 0:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 september 2002 23:58 schreef Dwaallicht het volgende:

Inderdaad! Er zijn gluiperds van handelaren die dat zo voor doen lijken en vette prijzen vragen, maar da's dus vette bagger!

Alleen zeer zeldzame/ out of print EP's /LP's & CD's zijn collector's items; geen promo's!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-09-2002 0:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb nu wat limited tapes die over tijd misschien kvlt worden als NLBM de nieuwe TMF-trend wordt.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 13:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 0:22 schreef Mutilator het volgende:
Inderdaad! Er zijn gluiperds van handelaren die dat zo voor doen lijken en vette prijzen vragen, maar da's dus vette bagger!

Alleen zeer zeldzame/ out of print EP's /LP's & CD's zijn collector's items; geen promo's!

Zo denk ik er ook over.. maarja, van-dale-technisch gezien zou je denken dat collectors items alles is wat de verzamelaar wil hebben. Aangezien promo's ook gelimiteerd zijn en vaak door de echte fans ook gewilde objecten zijn, zouden dat ook collectors items moeten zijn.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 07-09-2002 14:04 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 23:58 schreef Dwaallicht het volgende:

ik collect ze, dus zijn het collectors items

ik weet, niet zo bijzonder.... maar ach, zijn wel cool om te hebben vindek
en het hoort bij de COLLECTie

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 08-09-2002 13:19 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik zie promos ook als collectors ietms, want ze zijn inderdaad zeldzamer en gelimiteerd. Ik zoek er ook nog een hoop

Iemand nog Immortal promo's in de aanbieding!?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-10-2002 20:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Weet iemand hoe ik het verschil kan zien tussen de originele Emperor - Nightside LP en de rerelease?

Ze zijn toch allebei van Candlelight?

Mijn versie is in ieder geval Gatefold, en bevat verder geen insert ofzo..

Zelfde vraag voor de Anthems LP

mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 21-10-2002 21:04 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

gesigneerde album van Murdedolls.....

luuuuuuv is in the air.........

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-10-2002 21:06 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 8 september 2002 13:19 schreef Inside-Lie het volgende:
Iemand nog Immortal promo's in de aanbieding!?

Ik heb "Pure Holocaust" wel?

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 21-10-2002 22:44 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 21 oktober 2002 20:59 schreef Valorian666 het volgende:

Mijn versie is in ieder geval Gatefold, en bevat verder geen insert ofzo..

wat the fukk is gatefold nou eigenlijk

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 21-10-2002 22:46 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

een LP die je openvouwt

btw Ik zoek Warlock's Triumph adn Agony GF lp nog

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 21-10-2002 22:47]

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-10-2002 22:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik zoek geen lp of cd maar een t-shirt en dat ding is dus niet vindbaar.

Ik heb het over deze:

Zie je er iemand mee rondlopen vraag die gene vriendelijk doch dringend om dat shirt af te staan.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 21-10-2002 22:49 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

de lp of de hoes?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com