IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-08-2002 23:39 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Nog meer interessante EP's en demo's etc?

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 29-08-2002 19:58 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ja, inderdaad. Wanneer is iets een collectors-item ?? Maar goed, toch een poging :

*) Deathcrush - Mayhem (originele DSP)
*) Dawn Of the Black Hearts - Mayhem (met de
beruchte foto van Dead)
*) Live In Leipzig - Mayhem (originele 1e
persing)
*) Carcass - Reek of Putrefaction (originele
"gore"-hoes)
*) Carcass - Live St.Georges-Hall 7" (is een
originele, verkochten ze op de Symphonies
Of Sickness-tour)
*) Gorefest - The Eindhoven Insanity (clear
vinyl)
*) Gorefest - Mindloss (blauw EN wit vinyl)
*) Gorefest - False (picture disc)
*) Bathory - eerste 4 op origineel vinyl
*) Merciless - Realm of the Dark 7" (demo)
*) Morbid Angel - Abominations of Desolation
(bruin vinyl)
*) Repulsion/Carcass split-LP (waarschijnlijk
een bootleg)
*) Kreator - Behind The Mirror (picture disc
vroegen ze op Wacken 110 euro voor ?!?!)

En nog wel een paar dingen, maar dit is zo'n bietje het meest interresante DENK.

BTW : Iemand nog interesse in een Immortal
Live-LP ?? "Destroying Divina", Blauw
vinyl, gelimiteerd tot 313 stuks. Live
in USA, at the heart of winter-tour.

BLASTBEATS FOREVER

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-08-2002 20:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Voorspelde reactie van Flix:

"Jaaaaaaaaah ikke! Wat wil je ervoor hebben????"

Zenial

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 29-08-2002 20:33 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Tjah, heb je niks gaafs om te ruilen ??
Een leuk death metal lp'tje ofzo ??
Ik heb hem zelf ook geruild tegen één of andere Dark Funeral-LP, hij stond een tijdje geleden op E-bay en toen ging ie weg voor een euro of 30.
Stel eens wat voor !!

BLASTBEATS FOREVER

Enigma
Usericon van Enigma
Posted 29-08-2002 20:38 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 20:27 schreef Zenial het volgende:

Hehe, denk 't toch niet, hij is naar t korn concert.

Maar om on-topic te blijven: ik heb geen collector item's, naja ik zal vast wel es iets tegenkomen ergens

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-08-2002 20:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 20:33 schreef EvilPietje het volgende:
Tjah, heb je niks gaafs om te ruilen ??
Een leuk death metal lp'tje ofzo ??
Ik heb hem zelf ook geruild tegen één of andere Dark Funeral-LP, hij stond een tijdje geleden op E-bay en toen ging ie weg voor een euro of 30.
Stel eens wat voor !!

Best idioot, dat ding werd enkele maanden terug nog gewoon verkocht voor 15 Euro ofzo bij perverted-taste. Ik dacht trouwens dat er ook Satyricon bij op stond?

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 29-08-2002 21:20 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Heel E-bay is een idiote bedoeling, er staan af en toe cd's & lp's tussen die gaan voor bedragen weg die nergens over gaan.
Er staat nu een Burzum box voor meer als 250 euro, ik heb best veel over voor een gave cd/lp. Maar dit gaat natuurlijk nergens over. Maar ja, het is maar wat de gek er voor geeft natuurlijk.

BLASTBEATS FOREVER

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 29-08-2002 21:21 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Enne... Satyricon staat er niet op. Alleen Immortal. Hoe ziet die MET Satyricon eruit dan ?? Deze is helemaal wit met het (nieuwe) Immortal-logo erop, op de achterkant staat niks.

BLASTBEATS FOREVER

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-08-2002 21:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 21:20 schreef EvilPietje het volgende:
Heel E-bay is een idiote bedoeling, er staan af en toe cd's & lp's tussen die gaan voor bedragen weg die nergens over gaan.
Er staat nu een Burzum box voor meer als 250 euro, ik heb best veel over voor een gave cd/lp. Maar dit gaat natuurlijk nergens over. Maar ja, het is maar wat de gek er voor geeft natuurlijk.

Ja.. en bleef het bij die gekken, dan viel het nog mee met de prijzen.. maar er zitten ook veel handelaartjes tussen..

Bijv, zoals ik al zei, zag ik bij perverted taste die Immortal live lp.. ik wist toen al (de combinatie Immortal en limited 300 stuks) dat deze 2x zoveel waard zou worden in niet veel tijd.... je zou zo behoorlijk kunnen bijverdienen, door distro's af te struinen en dit soort lp's te kopen en verkopen.. en er zijn er genoeg die het doen..
Nog een voorbeeld, de lp-box-sets van Emperor, Limbonic Art, Mayhem, etc..
Op beurzen enzo zie je ze nog vaak genoeg voor redelijke prijzen, in sommige catalogi nog voor de originele verkoopsprijzen , en dan op ebay wordt er ineens goud voor betaald!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-08-2002 21:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Die emperor boxset, tjah, ik heb 'em hier liggen, erg tof ding. Zelf heb ik er, begin januari zo'n 160 gulden voor betaald bij de Millennium Records, maar verder nooit op een beurt ofzo zien liggen....

Ben benieuwd wat er voor geboden word tegenwoordig

Ik, Wil Schuurman

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 29-08-2002 21:32 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Nog een mooi voorbeeld : Ken je die cross-box van Cradle ? Neem aan van wel
Het schijnt dus dat die cross-box nooit in Japan uitgegeven is. En ik ken ook zo'n handelaartje die heel veel zaken doet op E-bay. Die had dus een stuk of 4/5 van die boxen opgekocht, en via E-bay aan Japanners aangeboden. Hij beurde er meer als 250 euro per stuk voor !!!!! Gekke Jappen
Maar inderdaad, er zitten veel handelaren op E-bay.

BLASTBEATS FOREVER

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-08-2002 21:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 21:32 schreef EvilPietje het volgende:
Nog een mooi voorbeeld : Ken je die cross-box van Cradle ? Neem aan van wel
Het schijnt dus dat die cross-box nooit in Japan uitgegeven is. En ik ken ook zo'n handelaartje die heel veel zaken doet op E-bay. Die had dus een stuk of 4/5 van die boxen opgekocht, en via E-bay aan Japanners aangeboden. Hij beurde er meer als 250 euro per stuk voor !!!!! Gekke Jappen
Maar inderdaad, er zitten veel handelaren op E-bay.

Ja, helaas wel.. Dat van cradle wist ik al ja,, hehehe.. idioot ..

Ik ken ook zo'n NL'se handelaar, ben zijn nick even kwijt, maar die gast heeft iets van 2500 ebay-transacties staan, .. soms zie je hem iets kopen waar je zelf interesse in had, en zie je het vervolgens een maand later weer langs komen.. (duurder uiteraard)

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 29-08-2002 21:44 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Is dat niet toevallig LordFX, of iets in die geest. Dat is die gozer van die Cradle-Boxen, ook echt zo'n handelaartje. Ik had toevallig net zo'n crossbox geruild tegen een paar Slayer-LP's, en toen hoorde ik het van die Jappen = pech hebben !
Pas geleden nog op Wacken, de 1e mini-lp van At The Gates. Die moest 100 euro kosten Slaat nergens op

BLASTBEATS FOREVER

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-08-2002 23:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 21:44 schreef EvilPietje het volgende:
Is dat niet toevallig LordFX, of iets in die geest. Dat is die gozer van die Cradle-Boxen, ook echt zo'n handelaartje. Ik had toevallig net zo'n crossbox geruild tegen een paar Slayer-LP's, en toen hoorde ik het van die Jappen = pech hebben !
Pas geleden nog op Wacken, de 1e mini-lp van At The Gates. Die moest 100 euro kosten Slaat nergens op

Ja.. idioot.. of 40 Euro voor de Rotting Christ - Passage To Arcturo LP, de RERELEASE op Hellion Records (idioten daar hebben zo'n beetje alles illegaal gerereleased zo schijnt).. hoeveel moet ik dan wel niet neerleggen voor het origineel..

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-08-2002 0:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 augustus 2002 23:14 schreef Valorian666 het volgende:
Ja.. idioot.. of 40 Euro voor de Rotting Christ - Passage To Arcturo LP, de RERELEASE op Hellion Records (idioten daar hebben zo'n beetje alles illegaal gerereleased zo schijnt).. hoeveel moet ik dan wel niet neerleggen voor het origineel..

tja, 25 gld, een paar jaar geleden.

nee, maar dat wist ik niet, die debiele bedragen op ebay en die handelaartjes. als er iets te verdienen valt.

Oud Vuil.

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 30-08-2002 10:34 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Moet je voor de gein maar eens op Ebay.com kijken, overal waar maar Mayhem, Immortal (of black metal in het algemeen) op staat dat gaat voor abnormale bedragen weg. Pas geleden nog Deathcrush van Mayhem (wel het origineel) weg zien gaan voor bijna 300 euro. Slaat mijn inziens nergens op, maar als ik hem zelf weg doe weet ik in ieder geval wat zo'n beetje gangbaar is qua prijs. Dus das dan wel weer tof

BLASTBEATS FOREVER

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2002 12:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 0:15 schreef webblaster wim het volgende:
tja, 25 gld, een paar jaar geleden.

Wow heb je het origineel? Kewl.
quote:

nee, maar dat wist ik niet, die debiele bedragen op ebay en die handelaartjes. als er iets te verdienen valt.

Ja... net zo als die Dissection - Somberlain picture LP, die een van jouw medebandleden een tijd terug aan Rajackar heeft gegeven, daar had hij veel geld voor kunnen vangen , maar het is des te toffer dat hij dan gewoon weg wordt gegeven en niet via handelaars rondslingert op ebay..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 30-08-2002 12:09]

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-08-2002 16:51 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 29 augustus 2002 20:27 schreef Zenial het volgende:

Gegegegege... Heb ik al
En hij is trouwens tot 318 gelimiteerd

quote:
Op 29 augustus 2002 21:44 schreef EvilPietje het volgende:

Tsja... Daar moet je nooit mee in zee gaan. Hij zet iedereen af en probeerd van alles op te dringen. Alleen ik heb er wel een geslaagde deal/trade mee uitgewertk!

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 30-08-2002 16:58]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2002 17:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. die gast die ik bedoelde heette trouwens iets van Dawn22 ofzo..

Ik ken hem verder niet

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2002 17:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik was laatst op een mailordersite, waar een dubbel LP van Metallica / live in Zwolle te koop was (1990!) zou dat ook collectors waar zijN?

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-08-2002 17:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 30 augustus 2002 17:18 schreef Valorian666 het volgende:
Ik was laatst op een mailordersite, waar een dubbel LP van Metallica / live in Zwolle te koop was (1990!) zou dat ook collectors waar zijN?

Heb ik ook al eens gezien. Prijs: 35 euro. Niet echt de moeite waard dus

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2002 17:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 17:26 schreef Inside-Lie het volgende:
Heb ik ook al eens gezien. Prijs: 35 euro. Niet echt de moeite waard dus

Oh.. ik zag hem voor 30, blijft veel.. er stonden nog 17 andere bootlegs van deze band

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-08-2002 17:43 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Metallica bootlegs zijn er echt onnoemelijk veel. Vooral uit de tijd van The Black Album. Dat was ook de tijd dat Metallica een speciale ring reserveerde voor bootlegers, dus er werd legaal gebootlegged, dat betekend dat er van ieder concert uit die tijd wel minstens 100 verschillende opnamen circuleren...

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-09-2002 15:31 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 29 augustus 2002 19:58 schreef EvilPietje het volgende:
Iemand nog interesse in een Immortal
Live-LP ?? "Destroying Divina", Blauw
vinyl, gelimiteerd tot 313 stuks. Live
in USA, at the heart of winter-tour.

Deze LP is niet met Satyricon, en er bestaat geen versie met Satyricon. Het is alleen opgenomen tijdens de At The Heart Of Winter tour met Satyricon.

By the way, dit is de LP die Pietje bedoeld:

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-09-2002 17:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok..

Ik heb van Immortal alleen de eerste vier platen op picture lp..

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com