|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
ok, dan maar hier, ken er iemand Warloghe? en Infernum signature |
|
Ja. / Ja. |
|
aaargh ik zoek wat feedback of reviews en de metal-archives site ligt plat. signature |
|
quote:UTFS! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb slechts Deathcrush van Mayhem als picture-lp en The Grief Prophecy-demo van Dissection als 7 inch schijfje. Het word eens tijd om wat beurzen te bezoeken. |
|
quote: bijde geen collecters items... misschien die mayhem een beejte, die is maar tot 1000 gelimit |
|
Vrijdag wa mijn examenfeest, daar speelde ook een bandje. Namelijk retribution [spam]www.retribution-online.tk[/spam]. En toen heb ik een cd van ze gekregen limited tot 1. Dat is pas voor de echte fans! Hij is zelfs helemaal opgedragen aan mij [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 19-06-2005 22:27] |
|
heb een rood doorzichtige LP van Rush - Hemnispheres uit Canada I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: inderdaad uniek als er Hemnispheres op staat !! YES WEL deeeenk!! |
|
quote:hemispheres dan I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik had het even over Satanic Malfunctions in het The Accused topic, en na wat googlen heb ik hem gevonden en gelijk gekocht op de een of andere Duitse veilingsite. Niet dat het nou zo'n collector's item is, maar voor mij persoonlijk heeft hij wel waarde. http://www.hood.de/00192961251.cfm Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Heb ik ook... Toxik - World Circus heb ik ook origineel op cd, schijnt ook vrij zeldzaam te zijn. spelfout weggehaald... |
|
valt mee hoor meer dan 30 euro krijg je dr neit voor Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Doe em niet weg, dus ik krijg er helemaal niks voor spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb 'm onlangs voor 25 gekocht ja. |
|
Hmm, heb Burzum - Filosofem in boekvorm. Ook een collectors item? spelfout weggehaald... |
|
quote: Laatst verkocht voor 50 euro, maar op ebay krijg je er vast meer voor. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Nee, geef maar aan mij |
|
Hehe, ding legt me nog niet in de weg spelfout weggehaald... |
|
Geen idee of het collectors items zijn Immortal - Battles in the north lim ed Arcturus - Reconstellation Arckanum - Fran marder Beherit - Werewolf semen and blood (bootleg??) The Black - The priest of satan Burzum - Hvis lyset tar oss (niet de digi) Dawn - Sorgh pa svarte vingar flogh Een verhaal apart is Bathory - Blood Fire Death die ik een keer getrade heb met iemand uit Engeland. Het is een uitgave van 'Kraze' en heeft geen boekje. Alleen de frontcover dus. De cd ziet er verder wel echt uit. Ben ik in de maling genomen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
geen zak waard, 5 euro, deal? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-06-2005 20:10] |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
|
|
Emperor vinyl box Limbonic Art vinyl box + cdbox eerste singletjes van COB eerste slayer en Sepultura LPS Immortal Pure Holocaust en diabolical, Battles (2 versies), At the heart ... PIC-LPs ... Negura Bunget Lps [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-06-2005 20:52] signature |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |