|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
oja, ligt hier ook nog een doosje van My dying Bride, The stories. 3 singles of zo. Leg ik nog dikwijls op. signature |
|
Één van mijn collector items is de Arcturus-Constellation mini-cd gelimiteerd tot 300 stuks. Heb 'em ooit voor 600 Duitse marken van eigenaar zien wiisselen Heb nog wel meer collector items maar zie het nut niet om alles te gaan opsommen haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad een van de waardevollere items van de jaren-negentig Noorse blackmetal.. 'Constellation' was tevens mijn eerste tape-trade .. |
|
Katatonia - Jhva Elohim Meth Katatonia - For Funerals to Come (z/w versie) Katatonia - Saw You Drown October Tide - Rain Without End En nog een zootje genummerd vinyl en demo's. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Burzum - Aske MCD die op Deathlike Silence is uitgebracht. |
|
Burzum- Filosofem boekversie Mütiilation- Vampires of Black Imperial Blood 1e druk verder niks geloof ik. |
|
quote: Mag ik dan jou definitie van een collectors item? Enne...ik koop geen enkele plaat voor 50. Vind hem vast wel eens goedkoper. [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 22-06-2005 13:12] You can either agree with me, or be wrong. |
|
De verzameling in zn geheel is vast een über collectors item Zenial |
|
De LP voor The Trash of Naked Limbs heb ik afgelopen week gekocht op eBay. |
|
quote:Ik denk dat een collectors item iets is wat velen zelf in de collectie willen hebben. Dat een enkeling die Bloodbath lp voor 50 euro wil kopen wil nog niet meteen zeggen dat hele volksstammen die lp graag willen hebben. En die 50 euro voor die lp was als grap bedoeld, ik vind 50 euro namelijk belachelijk veel voor die plaat. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 22-06-2005 16:10] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hele mooie collectie Heb van MDB nog de promo-lp met promo inlay-sheet van die eerste full-length plaat [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 22-06-2005 16:12] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ok, ik ook. Maar als er een aantal mensen zijn (lees iets minder dan een volksstam ) die bereidt zijn veel geld voor een lp neer te leggen noem ik dat ook gerust een collectors item. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik noem die mensen gek om daar veel geld voor neer te tellen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik heb er weer een nieuwe bij: Opeth - Blackwater Park 2LP |
|
2 12 inch van creeping death van metallica. 1 goud vinyl en een blauw vinyl Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
jump in the fire maxi rood transparant vynil... dimmu borgir - for all tid no colours records mayhem - deathcrush dsp maar zijn dat wel collectors items? can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: Mayhem DSP: mits het de originele LP is anders niet. For all tid: aardig item maar niet uitermate bijzonder ofzo is nog goed tot makkelijk aan te komen. |
|
een kleine greep Inter faeces et urinam nascimur |
|
best stoer. Ik kan helaas geen foto maken van mijn ome henk cd's. Maat van me heeft de originele "James Brown is dead" 7" thuis liggen. Met witte voorkant. Suck my piss |
|
Ehh niet zo heel veel, misschien: Mutiilation - Ten Years of Depressive Destruction LP Xasthur - Suicide in Dark Serenity,blauw vinyl. En twee picture LP's van Abruptum die volgens mij best zeldzaam zijn. Edit: nog wat toegevoegd. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-03-2006 17:46] |
|
Dodheimsgard - Kronet till konge cd (eertste druk) Dodheimsgard - Monumental Possession cd (eerste druk) Burzum - Ragnarok LP Ancient - Svartalvheim cd (eerste druk) She Said Destroy in Black New York |
|
quote: |
|
hehe ik heb ook zoiets, maar gelukkig hebben ze minder uitgebracht: |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |