|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoja nu je't zegt, heb ook originele Mad Butcher Pict Disc Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heb veel spul van marilyn manson ook uit beginjaren luuuuuuv is in the air......... |
|
quote:Dat noem je vuilnis bak items |
|
Dat meen je niet? Ik heb eens een stuk van zijn "pak" gevangen dat hij in het publiek gooide! |
|
ik heb een rochel van chris barnes op me voorhoofd Je moeder. |
|
Ik heb dark genises van iced earth, maar dan de versie waar het artwork op de verkeerde cedes geplakt zijn. Hety schijnt dat dit maar 1 dag zo geweest is en dat ze de meeste kunnen terugnemen hebben. Ik weet dus niet hoeveel er nu in omloop zijn gekomen. Als je willde mocht je gewoon de cedees opzenden naar NB, en dan kreeg je de juiste versie terug, maar je weet nooit als zoon dingen later geld waard zijn dus NOT |
|
zijn er bestwel erg veel van... ik heb em nogmaar pas gekocht en daarbij was dat ook zo (en die winkel had em net binnen gekregen) |
|
StarTrek covers van de 1e 5 delen... |
|
quote:Dit komt omdat Iced Earth geen Kult is. |
|
o ja op graspop een cd (beyond the veil) laten signeren door tristania |
|
Afgelopen vrijdag op de popcom in Keulen 'n briefje van 100 bef laten signeren door MANOWAR... Kadootje gedaan aan 'n goed bevriend koppeltje |
|
Ik weet niet of het collector's items zijn maar de handtekeningen van James Hetfield en Jason Newsted. Ik denk eigenlijk dat het helemaal geen collector's items zijn, maar wel grappig opzich |
|
Wat verstaat men eigenlijk onder "collector's items"? |
|
Weet iemand welke CD's van Sepultura er nu juist in Brazilië zijn uitgebracht (bij Cogumelo Records of weet ik veel)? Ik heb een equivalent van de Gold Remaster van Schizophrenia, maar dan in het geel en van Cogumelo. Iemand die weet of het een officieel of weet ik wat toestand is (ik vind hem nergens terug op het internet)? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik vind een CD die ergens anders uitgebracht is dan de latere releases van zo'n CD niet echt collector's items. Collector's items zijn in mijn ogen extra rommel, speciale shirts en dergelijken die puur en alleen uitgebracht zijn om het geld uit de zak van fans te kloppen. |
|
Okay, het is gewoon dat ik hem nog nergens ben tegengekomen. Is er ergens een topic over dat soort zaken? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Er is wel een topic geloof ik. Iets over gezochte items en bijzonderheden of zo. Maar ik zou niet weten welk topic dat was. |
|
quote: ach ja misschien over 35 jaar komt er nog wel iemand langs die die dg boxen voor veel geld zou willen kopen (al denk ik niet dat die cd's et 35 jaar volhouden) My madness, my sadness |
|
quote: woahahahaha, 900 gulden, vorige maand ergens te koop voor 50 of 100 Euro! Je kan me de bout hachelen! |
|
Sommige mensen zijn gek. |
|
tja tis maar wat de gek er voor geeft My madness, my sadness |
|
ik heb van de week de beste koop allertijden gedaan TRANSILVANIAN HUNGER VAN DARKTHRONE op vinyl en niets geen her-release!!!!!!!! Schijnt zwaar zeldzaam te zijn en dat voor maar 10 euro`s |
|
Cuhl! |
|
Inderdaad, goeie koop die Transylvanian Hunger LP (weet je zeker dat het geen herpersing was, waar komt ie vandaan?). Maar probeer nu maar eens Ablaze In The Northern Sky te krijgen... Ik heb hem gehad van een maat van me, die hem nooit meer draaide. Evenals De Mysteriis Dom Sathanas van MayheM op Deathlike Silence Productions (ook geen echt koopje tegenwoordig). |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |