IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 19-08-2002 14:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 14:39 schreef Slechtheid het volgende:
Er is maar 1 Haatstrijd demo 9/30. En die heb ik!
Maar die doe ik niet weg.

die eerste demo heb ik ook, maar wat ik bedoel is opgenome werk van daarvoor wat nooit officieel op tape gezet is, hehe bootleggen

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2002 14:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 14:41 schreef impaled succubus het volgende:
die eerste demo heb ik ook, maar wat ik bedoel is opgenome werk van daarvoor wat nooit officieel op tape gezet is, hehe bootleggen

Als het niet op tape gezet is, waar heb jij het dan op?

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 19-08-2002 14:42 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik heb echt geen geld om speciale dingen te kopen (en daar kom ook nog is bij dat ik geen vinyl spaar) dus et meest byzondere wat ik in me collectie heb is eeh...
dark genesis van iced earth (wel de versie met de omgewisselde plaatjes op de cd's )

My madness, my sadness

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-08-2002 18:07 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Hey Slechtheid, is er maar één van die demo??? En waarom heb jij die nou weer? Zit er art-work bij, en gvd... ik wil hem

Kunnen we niet iets ruilen dat je hem voor me dubt!?

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2002 18:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 18:07 schreef Inside-Lie het volgende:
Hey Slechtheid, is er maar één van die demo??? En waarom heb jij die nou weer? Zit er art-work bij, en gvd... ik wil hem

Kunnen we niet iets ruilen dat je hem voor me dubt!?

Je snapt hem niet.
Er zijn 30 tapes, en ik heb nummer 9. Er is dus maar 1 nummer 9 tape.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-08-2002 18:09 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Owh sorry... Nog een post. Zijn die 'wrong pressed' Dark Genesis-boxen van Iced Earth nog in omloop?? Beetje kut dat ik die toen niet gekocht heb.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 19-08-2002 18:11 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

mag je hier oop dingen posten die graag zou willen hebben? zo ja, dan zou ik willen weten of er iemand is die een testimony of the acients shirt van pestilence te koop heeft. zelf heb ik er nog een van maleus malifecarum maar die doe ik niet weg.

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

winters rage
I am my own savior
Posted 19-08-2002 18:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 18:09 schreef Inside-Lie het volgende:
Owh sorry... Nog een post. Zijn die 'wrong pressed' Dark Genesis-boxen van Iced Earth nog in omloop?? Beetje kut dat ik die toen niet gekocht heb.

voor zover ik weet is et zo dat als je de verkeerde persing heb je de cd's kon opsturen en je dan de goeie terug zou krijgen, dus je heb best kans dat er nog wat zijn met de verkeerde pressings erop

My madness, my sadness

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 19-08-2002 19:29 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

weten jullie een goeie online shop of verkoper die veel metal LPs heeft?? echt heeel veel bedoel ik...

ik heb geen creditcard dus zakendoen over ebay is nogal moeilijk

impaled succubus
Posted 19-08-2002 19:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 14:42 schreef Slechtheid het volgende:
Als het niet op tape gezet is, waar heb jij het dan op?

het is wel op tape gezet maar niet op een officiele zoals die jij hebt en die nieuwe

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2002 19:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 19:36 schreef impaled succubus het volgende:
het is wel op tape gezet maar niet op een officiele zoals die jij hebt en die nieuwe

Ow.
Heb je die nieuwe trouwens al? Boudewijn loopt de kantjes er vanaf volgens mij.

impaled succubus
Posted 19-08-2002 19:38 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 19:37 schreef Slechtheid het volgende:
Ow.
Heb je die nieuwe trouwens al? Boudewijn loopt de kantjes er vanaf volgens mij.

nee kheb 'm nie maar wil 'm graag horen de stukken die ik ken zijn beter dan de vorige

mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 19-08-2002 20:41 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

heb plectrum van gitarist van Biohazard!!!weet niet hoeveel t waard is....
heb ook handtekeningen van Ill NIno op het Ozzfest kaartje

luuuuuuv is in the air.........

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 19-08-2002 21:00 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

ik heb een 7" van mercyful fate - all witches night/pic 9, de pic van mayhem - down of the black hearts, een pic van iron maiden - number of the beast, pic abruptum - advoco nogwat, pic king diamond - conspiracy/spiders lullabeye/graveyard/voodoo/house of god, 7" destroyer 666 - lord of the wild, shirs van in aeternum - blasphemy at wacken germany 1999, shirt pentacle - logo

en nog meer maar die weet ik zo niet uit m'n hoofd

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-08-2002 21:20 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik heb volledig gesigneerde cd's van Cirra Niva, Penumbra en Wispering Gallery.
Verder heb ik een cd van Edguy met een misdruk (Vain Glory Opera) en de Avantasia 2 promo (over een paar maanden waarschijnlijk met handtekening).
Maar mijn grote trots is het drumstokje van Dennis Leeflang, Sun Caged

bla...bla...bla...

winters rage
I am my own savior
Posted 19-08-2002 22:36 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ohhh... tellen promo's ook mee?
folk-lore van cruachan &
deception of pain van valley's eve

My madness, my sadness

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-08-2002 23:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Pfff... paar demoteepjes:

Moonspell - Anno Satanae (volgens mij een rerelease trouwens)
...And Oceans - Mare Liberum
Anathema - All Faith is Lost
Nocturnal Silence - And Create a moonless sky

paar eptjes:

My Dying Bride - God is alone
My Dying Bride - Unreleased Bitterness
My Dying Bride - Sexuality of Bereavement (gesigneerd, maar de handtekening van Yasmine staat er ook op, dus t is niet de line-up van toen ie uitkwam)
Hypocrisy - Carved up (lekkere hoes hehe)
Hybernoid - World of ruin + Dust in the wind
Amorphis - Vulgar Necrolatry
Anathema - We are the bible
Anathema - They die
Celestial Season / Lord of the Stone - split ep

2 lp's (maar ik heb geen platenspeler hehehe):

My Dying Bride - Turn loose the swans (met zwaan op de hoes ipv plaatje van het cd hoesje)
Morgoth - Resurrection Absurd

Paar japanse import cds:

Anathema - Serenades (incl. "Nailed to the cross / 666")
Anathema - The silent enigma (incl. "Eternal rise of the sun")
Anathema - Eternity (incl. "Sleepless '96")
Anathema - Alternative 4 (incl. "The silent enigma (orchestral version)")
Cradle of Filth - Dusk and Her Embrace (incl. "Nocturnal supremacy '96", "Hell awaits" en "Camilla's masque")
My Dying Bride - 34.788%... Complete (incl "Follower")

En nog een zooi digipacks en out-of-prints... maar als je op ebay kijkt is alles Rare en Limited maar toch altijd wel te krijgen, dus k weet niet wat ik nou collector's items kan noemen

Zenial

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Valorian heeft een drumskin van Necrophobic met handtekeningen van tig verschillende bands er op.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2002 0:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 augustus 2002 18:08 schreef Slechtheid het volgende:
Je snapt hem niet.
Er zijn 30 tapes, en ik heb nummer 9. Er is dus maar 1 nummer 9 tape.

Ik heb volgens mij 15.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-08-2002 0:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 0:48 schreef BurZum het volgende:
Ik heb volgens mij 15.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 20-08-2002 0:50 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Hier ligt ook nog een copie van NOMED's LP uit 87 "like..." gedrukt op 1000 stuks maar het getal staat bij mij niet ingevuld.
De mensen van de band sapten het ook niet want ze hadden ze allemaal zelf genummerd...

en derder zijn op mijn ORIGINAL SIN (Sin Will Find You Out, de meiden) de A en B kant verwisseld van zijde

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 20-08-2002 0:53]

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 20-08-2002 2:45 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Kweenie precies hoe zeldzaam deze zijn, maar ik geloof da die nie buiten Finland verkrijgbaar zijn normaal gezien:

Nightwish - Century Child 2 CD Version
Nightwish - From Wishes To Eternity Live
Nightwish - Wishmastour

Ik zou graag die eerste print hebben van Angels Fall First (gelimiteerd tot 500...) Iemand die die heeft en wegdoet?

winters rage
I am my own savior
Posted 20-08-2002 7:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

oja, ik las net dat mijn versie van century child (door die franse knakkers uitgegeven) eigelijk niet uitgegeven had mogen worden ofzo
istie misschien ook nog speciaal (riiiight...al een kweenie hoeveel van verkocht maar maak niet uit )

My madness, my sadness

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-08-2002 7:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ik vraag me af welke collector's items er nowadays nog uitkomen; die misprint van Destruction's Antichrist misschien?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

winters rage
I am my own savior
Posted 20-08-2002 7:41 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 7:29 schreef Mutilator het volgende:
ik vraag me af welke collector's items er nowadays nog uitkomen; die misprint van Destruction's Antichrist misschien?

Nog nooit van gehoord
Maar idd, volgens mij (zeker op cd gebied) komen er van 1 cd gewoon teveel exemplaren uit om et nog echt "byzonder" te krijgen.

My madness, my sadness

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com