IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 25-08-2006 13:20 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Veel collector stuff heb ik niet:

- ancient rites/ enthroned split pic 7"
- watain 7" op spikekult
- funeral mist devilry MCD op shadow records
- Ondskapt - Slave under his immortal will 10"
- Shining 1e album, 1e druk met originele cover
- lugubrum - alghemist lp
- Immolation - stepping on angels before dawn (repulse)

dat zal het zowat zijn

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-08-2006 13:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Eens even denken:

- Within Temptation - Enter (demo - tape)
- Within Temptation - Restless (single - eerste release)
- Voyage (pre-WT) - Embrace (CD)
- After Forever - Wings Of Illusion (demo - 100 stuks handgenunmmmerd)
- After Forever - (Ephemeral - demo)
- Autumn - eerste 2 demo's
- My Dying Bride - God Is Alone (7" EP - 1000 stuks handgenummerd)
- Sahara Dust (pre-Epica) - Cry For The Moon (demo)
- Anathema - They Die (7" EP)

en vast nog wel meer...

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 25-08-2006 17:42 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ancient Rites - Evil Prevails 7"
Burning Witch - Crippled Lucifer

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 25-08-2006 19:37 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

De duurste op dit moment (voor de liefhebber, die het er voor over heeft) Militia-The Sybling 7 // 1985 USA kost momenteel vanuit Amerika 1200 dollar.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 25-08-2006 19:37 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Christus...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-08-2006 20:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tering idd

ik net lugubrum - de totem op berzeker rex gekocht, schijnt ook aardig zeldzaam te zijn

Je moeder.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-08-2006 21:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

DEATHSPELL OMEGA - Inquisitors Of Satan LP
DEATHSPELL OMEGA - Kénôse LP
DEATHSPELL OMEGA - Si Monumentum Requires, Circumspace DLP

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2006 21:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2006 19:37 schreef Doomy het volgende:
Christus...

erg zeldzaam ja

signature

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-08-2006 22:29 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb volgens mij niet echt héél zeldzame dingen. Maar wel wat spul wat aardig wat waard is.

celtic frost - emperor's return picture disc
celtic frost - tragic serenades picture disc (nooit meer ergens te koop gezien, behalve in de jaren '80)
king diamond - halloween picture disc
mercyful fate - nuns have no fun mlp
mercyful fate - black funeral 12"

Van deze heb ik geen idee of ze wat waard zijn:

metallica - whiplash (megaforce records)
rotting christ - the mystical meeting picture disc
slayer - postmortem 12"
slaughter - strappado lp

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 26-08-2006 2:12 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

of het echt collector's item is weet ik niet, wel behoorlijk geil en uit '95 :
tijdje terug voor €3,- op de kop getikt op rommelmarktje

Master levels for Doom II Box editie, met DIGI-pack

en in die DIGI natuurlijk de cd-rom zelf

inclusief verschillende boekjes, en nog geiler, een a-1 formaat poster, met de complete tekening als ook voorop de box

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Argh
Usericon van Argh
Posted 26-08-2006 2:21 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hehe, doet me denken aan allemaal *.WAD extra level cd's ik had voor Doom 2, maakte zelf ook WAD/levels met WadEd ofzo geloof ik, mooie tijd was dat... *sniff* die 'doom 2 levels maken' scene bestaat nog steeds geloof ik:

http://www.doomworld.com

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 26-08-2006 2:23 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

die goeie geile tijd... jammer dat ik toen 10 was hehe

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

diabolical-constella
Usericon van diabolical-constella
Posted 26-08-2006 3:39 by diabolical-constella Wijzig reactieProfiel van diabolical-constellaQuote dit bericht

Mijn verzameling Morbid Angel 7''s

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-08-2006 9:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik heb vrij veel bootlegs en andere zeldzame shit, vooral op vinyl. De leukste:
De LP "Copper" van Black Sabbath met uitstekende live-opnamen uit 1970, "Doomed To Hell" van Venom (Zwolle '84), De "Evening Star"-maxi van Judas Priest op clear vinyl, een 10-track promo van "Metal Works" van Priest op grijs vinyl, "Mercyful Fate" en "Black Funeral"-EP's van Mercyful Fate, "Best Of The Beast" van Iron Maiden als 4-LP box met 7 extra nummers, de originele "Peel Sessions" mini-LP van Carcass, de originele "A Blaze..." van Darkthrone, Verder bootlegs van o.a. Anthrax, Megadeth, Slayer, Sodom, Manowar, Overkill, Testament, vrij veel Judas Priest, Iron Maiden, Mercyful Fate, Savatage...

Bareuh...

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 26-08-2006 9:34 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2006 22:29 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik heb volgens mij niet echt héél zeldzame dingen. Maar wel wat spul wat aardig wat waard is.

celtic frost - emperor's return picture disc
celtic frost - tragic serenades picture disc (nooit meer ergens te koop gezien, behalve in de jaren '80)
king diamond - halloween picture disc
mercyful fate - nuns have no fun mlp
mercyful fate - black funeral 12"

Van deze heb ik geen idee of ze wat waard zijn:

metallica - whiplash (megaforce records)
rotting christ - the mystical meeting picture disc
slayer - postmortem 12"
slaughter - strappado lp
De Slaughter- Strappado l.p. uitgebracht op Diabolic Force records uit 1987 is 25 tot 35 euro waard, De halloween picture is 35 tot 40 euro waard, de nuns have no fun eerste persing met witte rand op rave on records 60 euro, met zwarte rand de tweede persing op rave on 50 euro. De black funeral op music for nations de 12// is 40 euro waard, de amerikaanse persing de picture 7// op megaforce is 180 euro waard, tragic serenades is 50 euro waard, en toch nog regelmatig te koop in utrecht, platenbeurs, emperor,s return picture is 80 tot 90 euro waard, de morbid tales picture zit op 100 euro, de whiplash op megaforce is 50 euro waard, postmortem zit op 35 tot 40 euro, rotting christ picture zit op 30 tot 35 euro.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 26-08-2006 9:36 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2006 3:39 schreef diabolical-constella het volgende:
Mijn verzameling Morbid Angel 7''s

Hele mooie collectie houd hem in goede staat, en zorg op tijd voor een goede en betrouwbare erfgenaam.

diabolical-constella
Usericon van diabolical-constella
Posted 26-08-2006 10:28 by diabolical-constella Wijzig reactieProfiel van diabolical-constellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2006 9:36 schreef axegrinder het volgende:
Hele mooie collectie houd hem in goede staat, en zorg op tijd voor een goede en betrouwbare erfgenaam.

Mijn Morbid Angel collectie is nagenoeg compleet en een erfgenaam loopt al een jaar of 6 hier rond

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-08-2006 10:56 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Een aantal dingen waar ik blij mee ben.

vinyl...
Candlemass - At The Gallows End 12"
Candlemass - Tales Of Creation Picture disc.
Electric Wizard - Demon Lung (split 7" met Our Haunted Kingdom (Orange Goblin)) Blauw vinyl.
King Diamond - Fatal Portrait, 1e persing, gesigneerd door King.
King Diamond - No Presents For Christmas. Europese en Amerikaanse versie.
King Diamond - Halloween picture disc.
King Diamond - Conspiracy. gesigneerd door King en Hal Patino.
King Diamond - House Of God gesigneerd door King en Andy
King Diamond - A Dangerous meeting. Brazilaanse import
King Diamond - Satanic Rites, bootleg blauw vinyl.
King Diamond....andere reguliere destijds uitgebrachte picture discs.
Mercyful Fate - Nuns EP. 2e persing.
Mercyful Fate - Black Masses. 7" picture disc.
Mercyful Fate - Black Masses. 12" gesigneerd door King
Mercyful Fate - Melissa. Picture disc...genummerd #0005
Mercyful Fate - Dead Again. Gesigneerd door de hele band
Mercyful Fate - 9. Ook gesigneerd door de hele band.
Mercyful Fate - All Witches Night 7" 1e persing.
Mercyful Fate, verschillende bootlegs: Black Message, Live At The Vampire Theatre (dubbele picture disc), Curse Of the Pharaohs, Walking Back To Hell, No Mercy For The Fallen
Naglfar - When Autumn Storms 7"picture disc
Nemesis - The Day Of Retribution (re-release, niet de 1e versie, desondanks leuk)
Reverend Bizarre / Orodruin Split 12"
Saint Vitus - The Walking Dead 12"
Slayer - Cult. 7" Picture Disc
Sodom - Expurse Of Sodomy 12" picture disc
The Accused - Return Of Martha Splatterhead (1e persing)
The Accused - Martha Splatterheads Maddest Stories Ever Told. Geel vinyl.
While Heaven Wept - Chapter One 1989 - 1999
While Heaven Wept - The Drowning Years 7" Zwart en paars vinyl.

Op cd heb voorzover ik weet niet echt bijzondere dingen.
King Diamond - Joker Up My sleeve
Mercyful Fate - Crush The Cross, Werewolves In Hilversum, Return Of the Living Dead,
The Oath, Shadow Nights, House Of Satan, Nuns Have No Fun (DOA 93),
Nuns digi split met de band Evil.
Trouble - One For The Road
Christopher Lee - Sings Devil's, Rogues & Other Villains. (Met handtekening en behoorlijk zeldzaam / prijzig. En als fan van de acteur een zeer leuke hebbeding.)

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 26-08-2006 20:44]

bub

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-08-2006 20:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, ik heb ook nog wat mercyful fate bootlegs, en van celtic frost en darkthrone.

Indrukwekkende lijst, bub!

En axegrinder, bedankt voor de info.

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 29-08-2006 11:41 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2006 19:37 schreef axegrinder het volgende:
De duurste op dit moment (voor de liefhebber, die het er voor over heeft) Militia-The Sybling 7 // 1985 USA kost momenteel vanuit Amerika 1200 dollar.

Zeker dat het om de originele versie gaat ?
Hij is nl ook nog als bootleg uitgebracht.
Deze versie heb ikzelf. Weet ook niet hoe ik kan zien of 't de bootleg-versie is of niet.
Zelf weet ik dat 't om 'n bootleg gaat gezien de prijs die 'k ervoor betaald heb en waar ik'm vandaan heb..
Mijn exemplaar heeft 3 songs, gedateerd '85 via Scythe-rec. Verdere dergelijke 7" bootleg-versies in m'n bezit o.a. Hades (US), Silver Mountain.
Daarentegen wel degelijk originele collector 7" (o.a. Hell,Exciter (nl),Spoiler(nl),Metal Power 2+5(nl), Witchcross, etc...)

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-08-2006 17:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Afgelopen week aangeschaft de originele Ved Buens Ende demo tape en de beide eerste 2 Carpathian Forest demo tapes

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 30-08-2006 9:10 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

Een paar kleinoden:

Funeral Mist - Salvation DLP
Funeral Mist - Devilry mcd Shadow Records
DSO - SMCR DLP
DSO - Kenose LP
Watain - Rabid Deaths Curse LP EAL
Leviathan - Tentacles of Whorror DLP
Leviathan/Xasthur - Split LP
Leviathan - A Silhouette in Splinters LP
Lunar Aurora / Paysage d"hiver - Split LP marbled
Lunar Aurora - Mond LP, clear
Secrets of the Moon/Lunar Aurora - split 7"
Paysage d"Hiver - Schattengang LP
Paysage d"Hiver - Die Festung LP
Nachtmystium - Demise PicLP
Nachtmystium - Instint: Decay PicLP
Darkspace - I en II op Haunter of the Dark
Summum Malum - 10" EAL
Asmodee - 10" EAL
SVEST - 12" EAL

Human life is an irrational amalgamation of delusions

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-08-2006 9:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb hier nog wat gelimiteerde NLBM tapesch liggen. Als er intresse is zal ik eens kijken wat.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2006 9:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2006 9:15 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb hier nog wat gelimiteerde NLBM tapesch liggen. Als er intresse is zal ik eens kijken wat.
o ja, ik heb ook nog tapes van Warlust en Cirith Gorgor

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 30-08-2006 21:10 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 11:41 schreef zjosuah het volgende:
Zeker dat het om de originele versie gaat ?
Hij is nl ook nog als bootleg uitgebracht.
Deze versie heb ikzelf. Weet ook niet hoe ik kan zien of 't de bootleg-versie is of niet.
Zelf weet ik dat 't om 'n bootleg gaat gezien de prijs die 'k ervoor betaald heb en waar ik'm vandaan heb..
Mijn exemplaar heeft 3 songs, gedateerd '85 via Scythe-rec. Verdere dergelijke 7" bootleg-versies in m'n bezit o.a. Hades (US), Silver Mountain.
Daarentegen wel degelijk originele collector 7" (o.a. Hell,Exciter (nl),Spoiler(nl),Metal Power 2+5(nl), Witchcross, etc...)
Even een korrektie m.b.t. Militia, de 7 // is de bootleg, het origineel is de 12 // met de nummers Objective termination, Salem Square en The Sybling, hier zijn er maar 100 van, en er staat Texas Quality op, je hebt dus de bootleg die dit bedrag dus niet waard zal zijn.

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com