|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is die Opeth cd tussen die Opethplaat en Berzerkerplaat in? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Geen cd maar EP met Still Days Beneath The Sun en Patterns in the Ivy II... de bonustracks bij de limited edition van Blackwater Park (die ik helaas (nog?) niet heb voor de collectie) En gesigneerd natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Stoerbaard op 27-03-2006 23:15] Inter faeces et urinam nascimur |
|
ik heb een gesigneerde RTC lp en voor de rest is het meeste zeldzame spul alweer verkocht of vertrade, doe niet echt aan verzamelen behalve als ik de muziek zelf gaaf vind... Je moeder. |
|
quote: Aha, gaaf hoor. Twee zeer mooie nummers trouwens. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Ik heb me hier toch een zeldzame Revenge pictue LP die knaken waard is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb wat leuke Beherit-dingen. En Crushing the Holy Trinity 3LP is inmiddels ook al zeer gewild. De 3 LP's (of eigenlijk 4 - 1 2LP) van Inquisition leveren ook (in totaal) wat op, veel mensen missen er 1 of 2. |
|
quote: .. |
|
quote: De enige met waterschade |
|
quote:Ssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttt. Zometeen kan ik'm niet meer verpatsen voor 50 Pleuro op JewBay. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dan zeg je gewoon dat het pis is van een van de leden van Vazal. Dan raak je hem wel voor meer kwijt. |
|
quote: Als het goed is heb ik hem net besteld voor 14€ , moet nog bevestiging krijgen Daarmee dat ik vroeg in het "pas gekocht topic" waar je hem gehaald had , was net van plan een mail te sturen en vreesde al dat jij die voor m'n neus had weggekaapt. Het zeldzaamste wat ik hier heb liggen is Lunar Aurora - Mond op clear vinyl denk ik, ben nog niet zolang bezig met vinyl kopen. |
|
quote: mag ik vragen wat er zo "Collectors" is aan die dummu cd? |
|
quote:Mijn Revenge LP ligt nog steeds in m'n stamkroeg. Vandaag of morgen maar eens ophalen want ik wil'm eigenlijk wel's horen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Metallica`s Garage days gesigneerd door alle bandmembers ( de eerste versie van garage days) Fate of the norns gesigneerd en 2 gebruikte plectrums erbij van Amon Amarth. En een paar cdees van Marco Borsato gesigneerd( heb hem een keer in de taxi gehad toen ik taxi reed..maar dat is volgens mij geen reet waard hehehehe)Hij kon mijn muziekjes niet zo waarderen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik vraag me nog steeds al wat mensen hier 'collector's items' vinden: Speciale edities, eerste persingen, demo's, gelimiteerd vinyl of zelfs iedere Digi-pack die bij hun in de kast staat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Zeldzaam beroerd |
|
quote: Hehe, precies mijn gedachte. Eerste druk dingen heb ik ook bij bulten. Maar het lijkt mij dat Toxik, Dodheimsgard, Forbidden, Kreator, Covenant en dergelijke niet allemaal meteen collectorsitems zijn. Dan kan ik wel een lijst van een paar 100 platen typen hier. Enige wat mij zo te binnen schiet wat ik hier enigzins als collectorsitem kan betitelen is Burzum - Filosofem in boekvorm. Zou het voor de rest niet weten... Edit; Grmbl...een o is nog steeds geen 0. Lijk goddomme wel een breezerslet.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 29-03-2006 9:36] spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat is inderdaad geen collectors item, evenals de Machine Head (alhoewel limited edition) en Therapy (ltd ed) cd, maar het oog wil ook wat aan de muur hebben hangen Plus ze zijn gesigneerd. De echte collectors items zijn toch wel t vinyl van The Berzerker - Inextrible Zenith (500 stuks), EP van Opeth zoals hierboven al gezegd en de dvd-box van Tool (doet op eBay 260 dollar) Inter faeces et urinam nascimur |
|
welke tool is dat dan? volgens mij zag ik em laatst namelijk ergens staan [edit] is dat salival?[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 29-03-2006 12:53] |
|
quote: simpelweg gezegd: Artikelen waar wèl vraag naar is maar welke niet meer via retailkanalen te verkrijgen zijn. |
|
quote: Sjeezis Ouwe. Knap hoor Niet vanwege Asphyx per sé want op een enkele track na vind ik ze niet eens zo geweldig maar toch... |
|
Is dat 'Mutilating Process' singletje nog wat waard trouwens? |
|
quote: Is die cd dan ook in gewone vorm uitgekomen? Ik heb ook dat boekding, ik dacht dat iedereen die die plaat heeft 'em in boekvorm heeft. Of in mp3. |
|
quote:Ik heb'm in jewelcase uitvoering. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |