|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha spaanse kraag! ik voel een eigen topic aankomen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Geen idee hoeveel van die gouden EP zijn gedrukt, heb ze gekregen van Knapstad zelf. Doe die dubbele ook niet weg...misschien ooit als ruilmateriaal Ik heb ook een poster bij die LP...het komt wel eens voor dat bij de fabriek posters vergeten bijgevoegd te worden. Heb dat bij Enslaved LP's veelvuldig gezien. Er is inderdaad een multicolor ja maar heb die nog nooit in het echt gezien. Knapstad heeft 'm zelf ook niet trouwens. Dus of 'ie er wel echt is... Knapstad is nu bezig met een nieuwe full-length, en er komt een compilatie LP "The wine of Satan", gelimiteerd tot 333 stuks. Btw, check mijn site www.hdgdistribution.com voor officiele Furze merch...ik doe voor hem de distributie namelijk [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-08-2008 14:07] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Over UTD staat op www.metalformaniacs.com het volgende, of het klopt is een ander verhaal... quote: De wine of satan LP zal begin September uitkomen, de cd heb ik hier liggen, geweldige comp! Je site kende ik al, zal binnenkort eens wat bij je bestellen! Krijg je toevallig ook dat paarse shirt (handdrawed-logo lim.50) die via www.furze.no te koop is? |
|
quote: Dat wordt toch de tweede "The Wine Of Satan" LP? Er is er al één uitgegeven met nummers van o.a. Mortuary Drape, Bestial Warlust en Beherit. Op de nieuwe zou o.a. een Antaeus nummer moeten staan. |
|
Klopt, dit is deel II. quote: www.necroterror.net |
|
quote:Dat paarse shirt heb ik zelf niet maar kan ik wel mee laten sturen bij de volgende lading shirts en andere merch. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja graag! Ik stuur alvast een berichtje naar je hotmail. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mijn fotowaardige collectie troep [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-08-2008 21:13] |
|
jij geilt gewoon op die band he? tering... Fuck the world and fuck you |
|
Is anders wel een erg gave band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik kraak toch nergens de band af ? Fuck the world and fuck you |
|
Nog nooit iets op ebay o.d. gekocht van een of andere onrealistische haakneus voor een astronomisch bedrag. Dit soort dingen moeten spontaan gebeuren. Later we zeggen dat ik Master's Hammer (na 5 jaar) nog steeds enorm weet te waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-08-2008 21:22] |
|
Briljant die foto's op de vorige pagina. |
|
Iemand enig idee wat de LP Vortex - Open the Gate zo ongeveer waard is? Plaat in absolute nieuwstaat welteverstaan... spelfout weggehaald... |
|
Er schuilt een joodje in ons allemaal. |
|
Ik heb dan ook een joods uitziend baardje.. spelfout weggehaald... |
|
#118 van de 300 van Austere's To Lay Like Old Ashes. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Iemand hier enig idee wat die digipack versie met ijzeren schild van Marduk's Panzer Division tegenwoordig opbrengt? Niet dat ik die weg doe ofzo, ben gewoon nieuwschierig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: op ebay moet je op een euro of 40-50 rekenen, zag hem eens langskomen. Zelf nog via marktplaats voor 5 euro aangeschaft. Verkoper wist niet dat die zo bijzonder was :> Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Enig mogelijk collecter's itempje hier is een misprint van Iced Earth's Dark Genesis box. Bij 2 cd's is de coverprint omgewisseld. De tin case ltd. edition van Manowar's Gods of War zal iedereen en z'n oma wel hebben |
|
Heb hier laatst een paar jim jones lp's verkocht. De cultleider, niet de rapper. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 29-08-2009 17:27] |
|
quote: Valt nog wel mee dus. Ik heb em destijds gewoon bij Boudisque opgehaald. Dat ding was overal binnen een week uitverkocht kan ik mij herinneren. Voor vijf euro ist Wahnsinn ja!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Dat is idd redelijk zeldzaam. Bij de meeste van die boxen (ook de mijne) is alleen de print van de cover cd de juiste |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |