IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-09-2009 10:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 10:08 schreef De Ulk het volgende:

Ik bestel er zelf ook regelmatig.

Ze hebben trouwens die Mercyful Fate - Return Of The Vampire en A Dangerous Meeting LP's die mij aanstaren, maar 90 resp. 100 euro is mij toch écht te veel geld. Ik wacht wel tot ik ze goedkoper tegenkom. Is me bij Dead Again immers ook gelukt.

Haha, herkenbaar. Hij heeft inderdaad echt schitterende items. Gelukkig dat ik mezelf (nog) ietwat in de hand heb.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-09-2009 11:03 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 8:58 schreef De Ulk het volgende:
De blauwe werd laatst nog ergens te koop aangeboden. 700 euro. Belachelijk.

Ik zag hem ooit staan voor 1000 gulden, Roger (ex-leadzanger-Powervice) kreeg hem ooit gratis eens van zijn neef.
Voor de versie op zwart vinyl op Par Records betaalde ik ooit 70 euro, het originele Avatar-City beneath the Surface 7// 100 euro.
High Roller Records is met alles te duur.
Wat ik nog steeds zoek is de originele Razor-Armed & Dangerous m.l.p., Satan-Kiss of Death 7//, ooit zien staan voor 500 gulden.
En de bekende 8aradoxx-Plan of Attack m.l.p., Leather Nunn-Take The Night, Militia-The Sybling 12//, Dragonne-On Dragonne Wings m.l.p., Hammeron-Nothin, to do with Rock, Serpent,s Knight-Released from the Crypt, Graven Image-People in Hell want Ice Water e.p.,Stormtrooper -Armies of the Night m.l.p.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-09-2009 11:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 11:03 schreef Sadistic Sinner het volgende:
People in Hell want Ice Water

Bareuh...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-09-2009 11:18 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik zoek trouwens nog veel meer, maar ik heb ook de stelregel dat ik niet meer dan 50 euro uitgeef voor een enkele LP, en 60 voor een dubbel-LP. En daar heb ik tot nu toe nog niet van af hoeven wijken. Maar ik ben benieuwd of ik mezelf in kan houden, mocht ik met Return Of The Vampire voor 70 euro in m'n handen staan...

Ik denk het niet...

Bareuh...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-09-2009 11:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Mijn berekening is dan dat ik dan maar €20,- extra lap en 1 plaat minder koop... Gewoon mezelf voor de gek houden dus.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-09-2009 11:21 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
lang verhaal.

Heb jij nog goede mailorders in de aanbieding?

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-09-2009 11:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hehe, of je koopt er een paar goedkopere bij, zodat je gemiddeld weer op een acceptabel bedrag zit. Werkt ook.

Bareuh...

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-09-2009 11:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Zijn handgenummerde lp's gelijk ook collecters items?

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Sadistic Sinner
Posted 06-09-2009 11:39 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 11:21 schreef Staalman het volgende:
Heb jij nog goede mailorders in de aanbieding?

http://www.hbfr.de/

Maar ook weer een Duitser die gemiddeld 20 tot 30 euro te hoog zit, vooral bij zijn Vixen-Made in Hawaii m.l.p., ooit nog eens 100 gulden voor betaald bij Millennium Records.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-10-2009 22:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Ik zag hem ooit staan voor 1000 gulden, Roger (ex-leadzanger-Powervice) kreeg hem ooit gratis eens van zijn neef.
Voor de versie op zwart vinyl op Par Records betaalde ik ooit 70 euro, het originele Avatar-City beneath the Surface 7// 100 euro.
High Roller Records is met alles te duur.
Wat ik nog steeds zoek is de originele Razor-Armed & Dangerous m.l.p., Satan-Kiss of Death 7//, ooit zien staan voor 500 gulden.
En de bekende 8aradoxx-Plan of Attack m.l.p., Leather Nunn-Take The Night, Militia-The Sybling 12//, Dragonne-On Dragonne Wings m.l.p., Hammeron-Nothin, to do with Rock, Serpent,s Knight-Released from the Crypt, Graven Image-People in Hell want Ice Water e.p.,Stormtrooper -Armies of the Night m.l.p.

Niet goed opgelet lately ;p

Ik heb Stormtrooper - armies of the night EP en Satan Kiss of death 7" ongeveer een jaar geleden samen met nog wat andere spullen gekocht. totaal 75 euro ofzo. Van een Nederlander zelfs. Waren een 6-tal LP's en 2 7" Satan + Blitzkrieg 1e 7" . Was wel een lekkere koop. Weet ff niet meer hoe ik er aan kwam, maar was toeval.. Ik koop zelden trouwens tegenwoordig, alleen als ik echt iets moois vind.

Endofna
Usericon van Endofna
Posted 28-10-2009 21:02 by Endofna Wijzig reactieProfiel van EndofnaQuote dit bericht

CD-single Are You Ready 1990 AC/DC
LP High Voltage AC/DC

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-10-2009 21:14 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 21:02 schreef Endofna het volgende:
CD-single Are You Ready 1990 AC/DC
LP High Voltage AC/DC

High Voltage zo bijzonder dan?

Sadistic Sinner
Posted 29-10-2009 19:18 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 21:14 schreef Dentz het volgende:
High Voltage zo bijzonder dan?

Nee, totaal niet, daar staan de bakken mee vol op een rommel/platenmarkt.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-10-2009 19:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Zelfs de originele Australische LP (met bijna allemaal andere nummers dan op de Europese) is vrij makkelijk aan te komen.

Bareuh...

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-10-2009 22:37 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wou net zeggen, zo heel apart is AC/DC niet.
Onlangs Live Undead van Slayer gekocht. Op Roadrunner, die met de wit omrande hoes met de spelfouten.
Niet echt een collectors item, maar je komt niet vaak tegen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2010 13:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb nog de originele Desultory - Religious Extermination demotape, die ook nog wat waard?

spelfout weggehaald...

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 31-07-2010 14:06 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 juli 2010 13:43 schreef varanus het volgende:
Ik heb nog de originele Desultory - Religious Extermination demotape, die ook nog wat waard?

Hahaha die heb ik ook nog van die Ermelose band. Btewijfel ten zeerste of het wat waard is aangezien ze maar twee demo's en een split hebben uitgebracht en zelfs geen enkele cultwaarde hebben.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

vandaal
Usericon van vandaal
Posted 01-08-2010 9:51 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 11:18 schreef De Ulk het volgende:
Ik zoek trouwens nog veel meer, maar ik heb ook de stelregel dat ik niet meer dan 50 euro uitgeef voor een enkele LP, en 60 voor een dubbel-LP. En daar heb ik tot nu toe nog niet van af hoeven wijken. Maar ik ben benieuwd of ik mezelf in kan houden, mocht ik met Return Of The Vampire voor 70 euro in m'n handen staan...

Ik denk het niet...

Ha Ulk,

Stuur even een mailtje naar corridor at live punt nl
Heb misschien iets wat je zoekt.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 08-08-2010 12:51 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik heb een beetje;

De eerste van God Dethroned op Shark records
Paar Macabre 7" en Sinister Slaughter op rood vinyl. Cryptopsy demo op 7", eh... Dat soort zaken. Ik luister het overigens nooit!

Edithoer; en twee 7" singles van Death - 'how we die'

[Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 08-08-2010 14:23]

Ja hoor...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-09-2010 8:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Maat van me heeft de picture disc Dawn of the Black Hearts van Mayhem nog liggen, doet ie niets mee, dus dumpt ie dat ding bij mij. Leuk verzameldingetje weer dacht ik zo..

spelfout weggehaald...

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 03-09-2010 8:42 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Wij hebben hier vanalles liggen, Megadeth op transparant vinyl, wat imports, een ltd 7" picture disc van Bauhaus... Maar ik denk dat het meest awesome item de mastercopy is van Arcadia's 'The Promise'

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 03-09-2010 8:44]

Black seeds of bunny!

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-09-2010 9:25 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Er mist nog het één en ander, ja.. :')

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com