|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, dan kun je er 3 bekijken, en daarna moet je lid worden en betalen om nog meer te kunnen zien. Bareuh... |
|
Lid worden is gratis, en dan kan je ik meen 15x per dag checken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb de originele Flames of Hell - "Fire and steel" LP. Ik las op metal-archives en diverse fora dat deze mega zeldzaam is en heel veel geld op moet brengen (duizenden dollars??!!). Iemand bekend hiermee? |
|
Flames of Hell is widely considered the first metal band to come from Iceland. Their obscurity and the mystery surrounding the band has been the subject of many rumors. The band's debut and only recording "Fire and Steel" is considered one of the rarest metal records released, with copies having sold for well over $2,000 USD in 2008. Ja, jij hebt dus een behoorlijk item!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het volledige album staat ook op youtube. Ik vind 2000 dollar best belachelijk voor een beetje karton en vinyl. Het is ook niet alsof je de band ermee steunt. Ik luister het lekker op youtube terwijl ik aan mijn Hotel California vinyl van 20 cent ruik! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Als je normale aandelen koopt krijg je nog minder papier. |
|
Ik heb hem 1x in een collectors list gezien, nog nooit ergens te koop waar dan ook metalmarkets/lijsten/ebay/private. waar heb je die gevonden? Leuk verhaal bijvoorbaat :-) ik heb de mp3's wel eens geluisterd, unieke spul. een paar echte creepy doom tracks (geen traditional doom) op, en een paar hellhammer achtige nrs zo ik me herinner. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Die plaat is financieel behoorlijk overgewaardeert, want de muziek die ze maakten is wel erg matig en nog op demo stadium niveau, dan nog eerder Leather Nunn-Take the Night, die konden wel al wat spelen voor hun geld. |
|
Megadeth - Peace Sells, gesigneerd door de vier muzikanten. Geen idee in welke oplage die werden gemaakt. De Aardschok gaf er in ieder geval vijf exemplaren weg in 1986. Misschien toch maar eens van de hand doen, want ik heb verder helemaal niets met Megadeth. |
|
quote: Ik heb hem een paar jaar geleden op de kop getikt in een 2e hands platen en cd zaakje waar ze over het algemeen alleen maar heel standaard 2e hands spul hebben. Denk aan bakken vol met Kiss, Nazareth, Status Quo lp's etc.. de zooi waar je overal mee doodgegooid wordt dus. De eigenaar had wel door dat dit geen standaard plaat was, maar had verder geen idee wat het waard was. Uiteindelijk heb ik er 10 EUR voor betaald wat ik wel best vond natuurlijk. Ikzelf ben een behoorlijk fan (en verzamelaar) van dit soort typsiche cult underground releases uit de 80ies (denk aan Messiah, Mutilator, Slaughter, Helhammer, Exterminator, Necrophagia, etc..) spel- en productietechnisch laat het vaak te wensen over maar er zit een bepaald soort primitief en ruig randje aan (in combinatie met jeugdig spel enthousiasme) waardoor het meestal toch echt wel wat heeft. Dit was ook een tijd waarin de extreme genres als black en death nog in hun kinderschoenen stonden, dat maakt het achteraf ook speciaal en waardevol. Maar uberhaupt een megabedrag neertellen voor een verzamelobject valt altijd te betwisten. |
|
ah een liefhebber dan zal je ook altijd hopen ooit eens een: Parabellum - Sacrilegio, Exterminator, of Holocausto - Campo.. tegen te komen in die (inderdaad vervelende) Nazareth bakken http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Die oude Nazareth-platen zijn anders best okee. Bareuh... |
|
quote: @Tegenpartij / ULK / Marcel H.: Hebben jullie wel die Bio erbij dan? (gevouwen a3'tje met z/w foto's en tekst, uberbasic opgemaakt met zo'n typisch typewriter lettertypeje Heb hier ook nog een LP van Darkthrone, Soulside Journey liggen trouwens, schijnt ook zeldzaam te zijn. Is wel compleet gaar gedraaid en hoes is ook niet meer bepaald 'mint condition', maar zo zie ik ze toch ook wel graag. Heeft in ieder geval iemand echt plezier aan beleefd |
|
quote: De meeste van deze items vind ik te gaaf om weg te doen. Die Arcturus 7" heb ik halve wereld voor afgezocht om hem te vinden voor een normale prijs. Uiteindelijk iemand gevonden die hem wel wilde ruilen tegen een Destroyer 666 - Satanic Speed Metal 7" je, die ik niet had maar wel op ebay tegenkwam voor 10 euro inc. verzendkosten .. De Mayhem/Morbid split is zo versleten qua hoes dat 'ie nauwelijks wat oplevert bovendien staan er mijns inziens de gaafste Mayhem nummers op dus daar wil ik ook niet vanaf. De Emperor lp's heb ik nooit gedraaid en vind ik alleen al vanwege de hoes briljant. De Immortal Pictures.. tjsa.. geen idee, misschien dat die nog wel een keer eruit gaan. Alleen die Arcturus bootleg zou ik wel zonder kunnen, en mocht ik iemand tegenkomen die een mooi bedrag wil betalen voor die Mayhem 7" dan zeg ik daar ook geen nee op. Dat moet toch wel een van de belachelijkste items uit mijn collectie zijn, limited tot 100 exemplaren, een van de vele 'rehearsal with dead' die er zijn gaan rondslingeren, kwaliteit uiteraard zeer beroerd haha. |
|
Deze 7" heb ik ooit van NuclearWarfare gekocht, en is nog steeds het allergaafste item uit m'n collectie. Ben 'm nooit ergens anders tegengekomen. Er zijn er overigens nog relatief veel van; 1000. Sabbat - FETUS Tribute (2004) Overigens is de muziek erop vrij klote, maar daar is het me natuurlijk niet om te doen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 02-09-2009 0:20] |
|
quote: Nee, ik heb er ook geen bio bij. Ik heb de LP ook pas twee jaar geleden tweedehands gekocht, die andere twee hebben 'm gekocht toen ie uitkwam. Bareuh... |
|
quote: Nee, zat er ook niet bij. Maar als dat er bij jou wel bijzit dan heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de versies met poster en bio de promoversies van To Mega Therion zijn die Noise rondgestuurd heeft. Bij normale elpees/gatefolds van bands op grotere (waar ik Noise in die tijd onder reken) labels ben ik nog NOOIT bios tegenkomen die eruitzien op de manier die jij beschrijft. Als er al een bio bijzat was die van hoogwaardige meer kleuren kwaliteit. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ik heb toch ook redelijk zeldzaam spul in huis maar dat is toch allemaal spul wat ik zelf wel gaaf vind. Anders kan ik ook net zo goed op zoek gaan naar ouwe meuk van Corry en de Heikrekels |
|
Mwoah, ik heb ook een aantal items in huis die ik muzikaal maar op zn hoogst matig vind, maar wel om mijn collectie van betreffende artiest/band op peil te houden. |
|
quote: Niet zo serieus reageren. |
|
Hij heeft echter wel een punt.. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-09-2009 15:20] |
|
quote: Ik heb TMT mèt poster en merch-postcard, maar zonder bio. Geen promo. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ik wil ik wil ik wil! Volgens mij zat er in die tijd helemaal geen plastic om de lp's. Je moest 'em toch ook gewoon in de platenzaak kunnen luisteren. Misschien haalden die gasten wel gewoon dat spul eruit, wie zal het nu nog zeggen... Wel kut eigenlijk, zo is een lp gewoon niet volledig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Klopt. Komt bij dat ze ook nooit in de hoes zaten als ze in de bakken stonden. Net zoals cd-doosjes ook altijd leeg zijn. Bareuh... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |