|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog effe gekeken en het is inderdaad zo dat alleen de cover-cd klopt. Heb ze voor de duidelijkheid op het kloppend 'achtergrondje' gezet. M'n versie van Alive in Athens klopt gelukkig wel. |
|
quote: Daar wordt al snel zo'n 50 euro voor gevraagd. Maar goed, er zit altijd een nuance tussen wat er gevraagd wordt, en wat er gegeven wordt. Maar er zijn vast wel gekken die dat er voor over hebben. Bareuh... |
|
quote: En de eerste persing van de Alive In Athens digi-box was ook een misdruk, de foto op de achterkant was in spiegelbeeld. Deze wordt in Duitsland nog wel redelijk gezocht. Bareuh... |
|
quote: Hehe, maat van me kocht 3 exemplaren die bij hun platenbaas nog op zolder lagen. Nog in de folie zelfs. Ik heb daar zelf toen 2 euro voor betaald hehe. Hoeft ook niet weg hoor, was gewoon nieuwsgierig... spelfout weggehaald... |
|
Wat collectors items die ik nog wel heb: Master's hammer - Ritual (osmose) vinyl master's hammer - ritual (monitor) vinyl master's hammer - lilemnice ocultist/ritual golden box vinyl master's hammer - klavierstuck EP master's hammer - the mass demo tape master's hammer - jilemnicky okultista tape nick drake - bryter lyter 1ste druk vinyl dead can dance albums 1ste druk vinyl black sabbath - black sabbath 1ste druk pink floyd - relics (witte hoes) pink floyd - ummagumma (1ste engelse druk met gigi) crytic winds - storm of the black milennium vinyl (typo van de band) en zo heb ik nog flink wat unieke BM plaatjes |
|
quote: Nu je het zegt, dat is bij die van mij ook. Valt inderdaad wel heel erg op dat Iced Earth in spiegelbeeld boven het podium hangt. |
|
Geen idee of het tegenwoordig nog wat waard is, volgens mij wordt er niet meer zoveel voor gegeven als een jaar of 10 geleden, maar ik heb o.a. nog liggen: - Immortal, de eerste vier studioalbums als picture lp's - Emperor, de eerste twee studioalbums als gatefold lp's - Mayhem/Morbid, tribute to the black emperors lp (eerste druk, met biografie op achterzijde) - Arcturus "My Angel" 7 inch, origineel, 'blauwe' editie - Acturus "My Angel" 7 inch, bootleg, 'groene' editie - Celtic Frost "To mega Therion" gatefold lp + poster - Mayhem "sometimes they come back", 7", rehearsal with Dead, limited 100 copies. |
|
quote: Poster? Poster? Ik heb er helemaal geen poster bij! Bareuh... |
|
quote: |
|
Morbid Tales die poster had ik wel (al jaren kwijt ofzo), maar ik heb toch echt nooit een poster gezien bij to mega therion en ik heb de openklap lp uit 1985 toch echt al een jaar of 24 in mijn bezit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: De poster hoort er wel officieel bij te zitten, ik weet dat je de meeste zonder poster tegenkomt omdat ze gejat zijn of van versleten kwaliteit inmiddels, dit is hem: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=360167682625&Category=33293&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2 |
|
quote: Even in zijn shop gekeken, wat een abnormale jodeprijzen voor soms helemaal niet zulke zeldzame platen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik heb hem destijds ook gekocht en bij mij zat er ook geen poster bij. Misschien is ie later weer door Noise uitgebracht maar toen wel met poster? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ja, hij zit gemiddeld 10 tot 20 euro te hoog. Hij werkt niet met bieden, waardoor hij meer kosten moet betalen aan e-bay. Morbid Tales is 2 keer uitgebracht, beide keren met poster, en ex Hellhammer members linksboven. To Mega Therion op Gatefold is toch maar 1 keer released. Maar deze hakt er wel erg in (first band of Marty Friedman): http://cgi.ebay.nl/Vixen-Made-in-Hawaii-EP-Picture-Disc-055-of-150-mint_W0QQitemZ170139290356QQcmdZViewItemQQptZB%C3%BCcher_Unterhaltung_Music_CDs?hash=item279d178af4&_trksid=p3911.c0.m14 |
|
quote: Morbid Tales heb ik wel met poster. To Mega Therion toch echt nooit gehad met poster (wel toen nieuw gesealed gekocht dus daar kan het niet aan liggen) en ik ken nog een aantal mensen die de To Mega Therion gatefold destijds nieuw hebben gekocht en ook geen poster hebben. Waarschijnlijk een hele zooi van die elpees destijds verpakt zonder poster door de fabriek. Die Vixen mini viel me ook al op. Belachelijke prijs dat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nu weet ik het dus zeker, ik heb die poster nooit gehad, want ik had hem nog nooit eerder gezien, nu voor het eerst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat is een Deathspell Omega - Inquisitors Of Satan op LP waard? |
|
lama... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-08-2009 16:03] spelfout weggehaald... |
|
quote: Eurootje of 100 - 120? |
|
En mayhem - mayhem live in jessheim? |
|
quote: En dan nog megarar ook. Ik heb ze liever in een zip-bestandje. (ok, bedtijd dus) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Op blauw of op rood vinyl? Kom hem niet veel meer tegen, maar ik schat tussen de 35 en 55 euro, |
|
een rode. |
|
www.popsike.com Voor antwoorden op uw vinylvragen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |