IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Collector's items Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2009 0:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hij is pas zeldzaam als alles wel klopt!
De live in Athens picture disc box is ook een misdruk.

Snap wel steeds beter dat Iced Earth zich niet zo prettig voelde bij Century Media.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2009 0:36 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nog effe gekeken en het is inderdaad zo dat alleen de cover-cd klopt. Heb ze voor de duidelijkheid op het kloppend 'achtergrondje' gezet.

M'n versie van Alive in Athens klopt gelukkig wel.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2009 9:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2009 12:35 schreef varanus het volgende:
Iemand enig idee wat de LP Vortex - Open the Gate zo ongeveer waard is? Plaat in absolute nieuwstaat welteverstaan...

Daar wordt al snel zo'n 50 euro voor gevraagd. Maar goed, er zit altijd een nuance tussen wat er gevraagd wordt, en wat er gegeven wordt. Maar er zijn vast wel gekken die dat er voor over hebben.

Bareuh...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2009 9:44 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 0:02 schreef Staalman het volgende:
Hij is pas zeldzaam als alles wel klopt!
De live in Athens picture disc box is ook een misdruk.

Snap wel steeds beter dat Iced Earth zich niet zo prettig voelde bij Century Media.

En de eerste persing van de Alive In Athens digi-box was ook een misdruk, de foto op de achterkant was in spiegelbeeld. Deze wordt in Duitsland nog wel redelijk gezocht.

Bareuh...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2009 10:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 9:41 schreef De Ulk het volgende:
Daar wordt al snel zo'n 50 euro voor gevraagd. Maar goed, er zit altijd een nuance tussen wat er gevraagd wordt, en wat er gegeven wordt. Maar er zijn vast wel gekken die dat er voor over hebben.

Hehe, maat van me kocht 3 exemplaren die bij hun platenbaas nog op zolder lagen. Nog in de folie zelfs. Ik heb daar zelf toen 2 euro voor betaald hehe. Hoeft ook niet weg hoor, was gewoon nieuwsgierig...

spelfout weggehaald...

R.
Usericon van R.
Posted 30-08-2009 10:37 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wat collectors items die ik nog wel heb:

Master's hammer - Ritual (osmose) vinyl
master's hammer - ritual (monitor) vinyl
master's hammer - lilemnice ocultist/ritual golden box vinyl
master's hammer - klavierstuck EP
master's hammer - the mass demo tape
master's hammer - jilemnicky okultista tape
nick drake - bryter lyter 1ste druk vinyl
dead can dance albums 1ste druk vinyl
black sabbath - black sabbath 1ste druk
pink floyd - relics (witte hoes)
pink floyd - ummagumma (1ste engelse druk met gigi)
crytic winds - storm of the black milennium vinyl (typo van de band)

en zo heb ik nog flink wat unieke BM plaatjes

Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2009 11:17 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 augustus 2009 9:44 schreef De Ulk het volgende:
En de eerste persing van de Alive In Athens digi-box was ook een misdruk, de foto op de achterkant was in spiegelbeeld. Deze wordt in Duitsland nog wel redelijk gezocht.

Nu je het zegt, dat is bij die van mij ook. Valt inderdaad wel heel erg op dat Iced Earth in spiegelbeeld boven het podium hangt.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2009 12:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Geen idee of het tegenwoordig nog wat waard is, volgens mij wordt er niet meer zoveel voor gegeven als een jaar of 10 geleden, maar ik heb o.a. nog liggen:

- Immortal, de eerste vier studioalbums als picture lp's
- Emperor, de eerste twee studioalbums als gatefold lp's
- Mayhem/Morbid, tribute to the black emperors lp (eerste druk, met biografie op achterzijde)
- Arcturus "My Angel" 7 inch, origineel, 'blauwe' editie
- Acturus "My Angel" 7 inch, bootleg, 'groene' editie
- Celtic Frost "To mega Therion" gatefold lp + poster
- Mayhem "sometimes they come back", 7", rehearsal with Dead, limited 100 copies.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2009 12:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 12:29 schreef Valorian het volgende:

Poster? Poster? Ik heb er helemaal geen poster bij!

Bareuh...

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 30-08-2009 14:13 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 12:29 schreef Valorian het volgende:
Geen idee of het tegenwoordig nog wat waard is, volgens mij wordt er niet meer zoveel voor gegeven als een jaar of 10 geleden, maar ik heb o.a. nog liggen:

- Immortal, de eerste vier studioalbums als picture lp's
- Emperor, de eerste twee studioalbums als gatefold lp's
- Mayhem/Morbid, tribute to the black emperors lp (eerste druk, met biografie op achterzijde)
- Arcturus "My Angel" 7 inch, origineel, 'blauwe' editie
- Acturus "My Angel" 7 inch, bootleg, 'groene' editie
- Mayhem "sometimes they come back", 7", rehearsal with
Dead, limited 100 copies.

De waarde zakt niet zo heel snel, misschien bij Venom, waar ik vorige week de:Here Lies Venom Boxset van kocht via Combat Records in 1985 uitgebracht.
De eerste 3 platen met de single nummers, en het exlclusieve aan deze box de:American Assault m.l.p. op picture l.p.
Betaalde er uiteindelijk door een lage dollar koers 50 euro voor.
Via een Japanner de originele Japanese Assault van Venom voor 119 euro gekocht, mist wel de Japanse obiband erom heen, verder in prima staat.

Wat betreft To Mega Therion en ook Morbid Tales is bekend dat hier de poster erbij hoort, veelal is deze verloren gegaan bij doorverkopen, beide zjn ze in die staat tussen de 55 en 75 euro waard, check e-bay voor deze items.
Arcturus de blauwe uit 1991 75 tot 100 euro
Mayhen/Morbid split eerste persing 35 to 55 euro
Emperor eerste l.p. op gatefold 20-30 euro
Emperor tweede l.p. op gatefold 15-25 euro
Immortal pictures liggen tussen de 20 en 35 euro.
Arcturus de groene is mij onbekend ik neem aan dat het de tweede persing is, ben hem nog niet tegengekomen.
Mayhem 7// 35-55 euro

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-08-2009 14:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Morbid Tales die poster had ik wel (al jaren kwijt ofzo), maar ik heb toch echt nooit een poster gezien bij to mega therion en ik heb de openklap lp uit 1985 toch echt al een jaar of 24 in mijn bezit.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Sadistic Sinner
Posted 30-08-2009 14:36 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 14:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Morbid Tales die poster had ik wel (al jaren kwijt ofzo), maar ik heb toch echt nooit een poster gezien bij to mega therion en ik heb de openklap lp uit 1985 toch echt al een jaar of 24 in mijn bezit.

De poster hoort er wel officieel bij te zitten, ik weet dat je de meeste zonder poster tegenkomt omdat ze gejat zijn of van versleten kwaliteit inmiddels, dit is hem:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=360167682625&Category=33293&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2009 14:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 14:36 schreef Sadistic Sinner het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=360167682625&Category=33293&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2

Even in zijn shop gekeken, wat een abnormale jodeprijzen voor soms helemaal niet zulke zeldzame platen.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2009 14:50 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2009 14:25 schreef De Tegenpartij het volgende:

Ik heb hem destijds ook gekocht en bij mij zat er ook geen poster bij.
Misschien is ie later weer door Noise uitgebracht maar toen wel met poster?

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Sadistic Sinner
Posted 30-08-2009 15:02 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 14:47 schreef Staalman het volgende:
Even in zijn shop gekeken, wat een abnormale jodeprijzen voor soms helemaal niet zulke zeldzame platen.

Ja, hij zit gemiddeld 10 tot 20 euro te hoog.
Hij werkt niet met bieden, waardoor hij meer kosten moet betalen aan e-bay.
Morbid Tales is 2 keer uitgebracht, beide keren met poster, en ex Hellhammer members linksboven.
To Mega Therion op Gatefold is toch maar 1 keer released.

Maar deze hakt er wel erg in (first band of Marty Friedman):

http://cgi.ebay.nl/Vixen-Made-in-Hawaii-EP-Picture-Disc-055-of-150-mint_W0QQitemZ170139290356QQcmdZViewItemQQptZB%C3%BCcher_Unterhaltung_Music_CDs?hash=item279d178af4&_trksid=p3911.c0.m14

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2009 15:18 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2009 15:02 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Ja, hij zit gemiddeld 10 tot 20 euro te hoog.
Hij werkt niet met bieden, waardoor hij meer kosten moet betalen aan e-bay.
Morbid Tales is 2 keer uitgebracht, beide keren met poster, en ex Hellhammer members linksboven.
To Mega Therion op Gatefold is toch maar 1 keer released.

Maar deze hakt er wel erg in (first band of Marty Friedman):

http://cgi.ebay.nl/Vixen-Made-in-Hawaii-EP-Picture-Disc-055-of-150-mint_W0QQitemZ170139290356QQcmdZViewItemQQptZB%C3%BCcher_Unterhaltung_Music_CDs?hash=item279d178af4&_trksid=p3911.c0.m14

Morbid Tales heb ik wel met poster. To Mega Therion toch echt nooit gehad met poster (wel toen nieuw gesealed gekocht dus daar kan het niet aan liggen) en ik ken nog een aantal mensen die de To Mega Therion gatefold destijds nieuw hebben gekocht en ook geen poster hebben. Waarschijnlijk een hele zooi van die elpees destijds verpakt zonder poster door de fabriek.

Die Vixen mini viel me ook al op. Belachelijke prijs dat.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-08-2009 15:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nu weet ik het dus zeker, ik heb die poster nooit gehad, want ik had hem nog nooit eerder gezien, nu voor het eerst.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-08-2009 16:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat is een Deathspell Omega - Inquisitors Of Satan op LP waard?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2009 16:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

lama...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-08-2009 16:03]

spelfout weggehaald...

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 30-08-2009 16:50 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 16:00 schreef Lionheart het volgende:
Wat is een Deathspell Omega - Inquisitors Of Satan op LP waard?

Eurootje of 100 - 120?

R.
Usericon van R.
Posted 30-08-2009 21:41 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

En mayhem - mayhem live in jessheim?

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-08-2009 21:53 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 30 augustus 2009 14:47 schreef Staalman het volgende:

En dan nog megarar ook. Ik heb ze liever in een zip-bestandje.

(ok, bedtijd dus)

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Sadistic Sinner
Posted 30-08-2009 22:31 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 21:41 schreef R. het volgende:
En mayhem - mayhem live in jessheim?

Op blauw of op rood vinyl?
Kom hem niet veel meer tegen, maar ik schat tussen de 35 en 55 euro,

R.
Usericon van R.
Posted 30-08-2009 22:31 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

een rode.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2009 22:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

www.popsike.com
Voor antwoorden op uw vinylvragen...

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com