![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inburgering gefaald. Een minister schrijf je niet aan met 'Geachte mevrouw'. Die hoor je met 'Hare Excellentie' aan te schrijven. Ok, de verloedering is in Nederland toegeslagen en men tolereert 'Geachte mevrouw' tegenwoordig. Iemand die op basis van zijn uitzonderlijke kwaliteiten de Nederlandse nationaliteit wil hebben heeft echter een voorbeeldfunctie en hoort zich correct te gedragen. Aanvraag afgewezen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
Ik las dat Van Basten 3 centrumspitsen gaat meenemen. Hij gaat dus kiezen tussen Van Nistelrooij, Vennegoor, Huntelaar en Kuijt. Aangezien Van Nistelrooij mij een vaste waarde lijkt en Kuijt het voordeel heeft op meerdere plaatsen uit de voeten te kunnen, lijkt he mij te gaan tussen Vennegoor en Huntelaar. Persoonlijk vind ik dat Huntelaar mee moet, maar Van Basten liet laatst in Studio Voetbal weten dat ie Vennegoor wel erg graag mee wou hebben...Of zou toch Van Nistelrooij afvallen??? Ik ben erg benieuwd moet ik zeggen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: In de Spits van vandaag stond dat Van Nistelrooij en Kuijt niet ter discussie staan. Dus gaat het tussen Huntelaar en Vennegoor. Wat een moeilijke keuze!!! Wie heeft er het meeste wedstrijdritme? Wie was er topscorer dit seizoen? Wie heeft er *uberhaupt* gescoord dit seizoen? En dan zul je zien dat hij voor Vennegoor kiest... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik zou ook kiezen voor Huntelaar. Vennegoor heeft, zeker vergeleken met vorige seizoen, een zeer matig seizoen gedraaid dit jaar. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Vennegoor moet mee natuurlijk; die konijnenkophype mag van mij wel eens stoppen. Laat hem eerst maar eens presteren op CL niveau. Vennegoor is een type breekijzer wat het Ned. elftal nodig heeft. Huntelaar is dat niet; daar hebben we v. Nistelrooij en Kuijt al voor. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Is zou dan eerder Makaaij meenemen ipv Huntelaar, maarja. ![]() |
|
quote: 1x scoren in 2 wedstrijden is niet goed genoeg? edit: En o ja, breekijzers die niet scoren, dáár hebben we wat aan... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-05-2006 13:31] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: 2 wedstrijden op CL niveau is niet echt veel. VoH heeft al heel wat meer grote tegenstanders gezien. En breekijzers die niet scoren? Heb jij wel voetbal gekeken dit jaar? Vennegoor heeft toch weer de nodige goals (zowel in de CL als Ned. competitie) ingekregen. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Presteren en scoren tegen Inter zegt meer dan genoeg. En Huntelaar had daarnaast al de nodige UEFA Cup ervaring. Voor de rest lekker boeiend dat Vennegoor's handtekeningenboekje voller is dan die van Huntelaar. quote: Ja een stuk of zes in totaal. Jippie! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Godverdomme, met dit weer mag het WK nu wel beginnen van mij, heerschend. Lekker bier zuipen voor de TV en "trap hem op zijn enkels" schreeuwen. ![]() ![]() |
|
quote: Een stuk of 6? 12 in de competitie, 2 in de champions league en nog een paar in de gatorade cup. Vergeet niet dat VoH heel belangrijk kan zijn met het vasthouden van de bal, het doorkoppen en daarmee de snelheid in de aanval houden. Huntelaar is een prima spits, maar meer van het type Nistelrooij (die nog altijd een stuk beter is). Waarom dan nog zo'n spits meenemen en geen breekijzer? Presteren en scoren tegen Inter zegt genoeg? Volgens mij was het toch echt Inter dat won van 020. Daarnaast heeft Huntelaar dus 1 keer gescoord. Da's prima, zeker tegen een taaie verdediging van Inter, maar is dat genoeg? "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Dat presteren en scoren sloeg op Huntelaar als individu, niet op Ajax als team, maar dat had je vast al door. ![]() En ja, dat is genoeg als je bedenkt dat Ajax nog nooit zo dramatisch gedraaid heeft als dit seizoen. Kun je nagaan wat een Huntelaar kan in een ploeg die wel draait. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Vennegoor vind ik duidelijk de minste van de 4 centrumspitsen, toch zie ik hem er liever bij dan bijvoorbeeld Castelen die dan wel vleugelspeler mag zijn maar daar is dan wel alles mee gezegd... This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote: ![]() Ik vind het overigens belachelijk dat Davids waarschijnlijk niet mee mag en Afellay wel. Zelfde geldt voor Seedorf (altijd goed en in de basis bij AC). Davids-Van Bommel-Cocu Dat zou echt een lekker middenveld zijn. Van Basten kan wat mij betreft door de stront zakken met zn progressieve selectie. Dr moet meer ervaring bij op zo een WK!!! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
quote: ? Die zit toch niet bij de (voorlopige) selectie? ![]() |
|
Inderdaad, en Seedorf altijd goed... ![]() ![]() This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote:NEEN! Ten eerste moet Van der Vaart spelen. Die heeft veel meer dreiging en verrassing in zijn spel. Davids is een leuke stofzuiger, maar heeft ook weer het risico dat ie veel kaarten pakt. Cocu mag van mij wel in de verdediging, als ie af en toe maar naar voren schuift indien mogelijk. Ik zeg: Doel: vd Sar Verdediging: V. Bronckhorst (l) Ooijer Cocu Jaliens of Heitinga (r) Middenveld: v.d. Vaart (l) Sneijder (m) v. Bommel (r) Aanval: Robben (l) V. Nistelrooij (m) Kuijt (r) Reserves: Timmer Stekelenburg Bouhlarouz De Cler Heitinga (kan ook rechtsachter) of Jaliens Mathijsen De Jong (hoop ik) (zo niet: Emanuelson - linkshalf) Maduro Landzaat Huntelaar (spits) Van Persie (links) Castelen (rechts) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
geen Feyenoorders dus (buiten Kiujt) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-05-2006 16:52] signature ![]() |
|
quote: Castelen ![]() ![]() |
|
quote: oja... ken ik niet (is dat die pipo die in de barrages tegen Ajax zo flaterde voor doel?) en Landzaat? das toch een goeie? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-05-2006 16:54] signature ![]() |
|
quote:Wie zou je er naast Kuijt en Castelen nog meer in moeten dan van Feyenoord? Hofs???Vlaar??? ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: kalou ![]() signature ![]() |
|
quote:Dit jaar is Landzaat niet bijster sterk. Maar hij mag wel mee (van mij...) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |