![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vind je dat gek ? alleen al in engeland hebben ze 3500 hooligans thuis kunnen houden. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: http://en.wikipedia.org/wiki/Lukas_Podolski http://www.duitslandweb.nl/dossiers/WK_2006/de-spelers/Lukas-Podolski.html http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/bypa/yptw_profile.html?commonname=500022 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-06-2006 23:18] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: tegenwoordig kun je niet alleen je naam, maar ook je geboortestad laten wijzigen ![]() signature ![]() |
|
oke, ik geef me over : http://podolski.7dcserver5.de/?202A0 ![]() ![]() |
|
quote: Waarmee vastgesteld is dat hij een landverrader is en dat ik hem kanker toewens. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Je straalt weer volop liefde uit vanavond, Chelman. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: kun je nog erger en op een meer sadistischere worden teleurgesteld?? in de laatse minuten alsnog verliezen. deze avond moeten we dus mild zijn en begrip tonen (maar dan ook maar voor een keertje) ![]() |
|
je weet dat als je tegen de duitsers speelt dat dat gewoon kan gebeuren. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Alle Menschen werden Brüder ![]() signature ![]() |
|
In ieder geval als CostaRica morgen van Ecuador wint dan ben ik over een week bij hoge uitzondering voor Duitsland. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Inderdaad! quote: Ik lees wat ik wil lezen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Tsja... Ontopic maar weer; dit toernooi, ondanks de twijfelachtige arbitrage van tijd tot tijd en de slechte veldconditie begint steeds leuker te worden! ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2006 23:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
slechte veldconditie???? trouwens, waarom doen die streakers hun kleren niet meer uit? signature ![]() |
|
quote: Ik vind dat er nogal uitglijers gemaakt worden, terwijl de bal juist slecht rolt; komt door het droge weer... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: teveel gesproei, en ook omdat de zwarte mede-schepsels geen toppen willen dragen (op straat deden ze dat ook niet) signature ![]() |
|
Die duitsers doen het weer goed. Ik moest ook even vloeken, maar ik heb toch wel respect voor een ploeg die keer op keer in de laatste momenten van een wedstrijd weet te scoren. Waar ik me alleen over verbaas is dat IEDEREEN weet dat dit al tientallen jaren gebeurt als je tegen duitsers speelt, en toch gebeurt dit ELKE KEER WEER. Je zou toch denken dat de rest van de wereld daar iets op gevonden zou hebben, maar het tegendeel blijkt maar weer eens (voor de tienduizendste keer). In ieder geval, als je als team consistent het verschil kunt maken in de laatste vijf minuten betekent het gewoon dat je fitter bent dan je tegenstander. Daar trainen ze in Duitsland ook op. Het blijkt ook keer op keer weer dat het een goede strategie is. Ik snap dan ook niet dat het niet overgenomen wordt. Fitheid FTW! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
godverdomme die Duitsers hebben altijd geluk. Op Nederland 2 is nu de herhaling. Bij de 90ste minuut gaat de tv mooi uit. ![]() ![]() |
|
Super wedstrijd gisteren al blijft die rode kaart erg jammer. Wat een super verdediging van die Polen (behalve op het einde dan ![]() 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
quote: Geloof juist dat er helemaal niet gesproeid mag worden, ivm eerdere afspraken met de Fifa ofzo.. *Edit: Hoor net dat ik ernaast zit, die afspraak hebben ze al gewijzigd! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 15-06-2006 11:33] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Beenhakker is echt een koning ![]() De man is meer all-round entertainer dan coach. Vanavond T&T tegen Engeland in de pub. Uiteraard ben ik voor Engeland, maar stiekem zou ik een gelijkspelletje Mr. Legchopper niet willen onthouden. Wat een heerschgozer is het toch ![]() Leo Beenhakker: "Ein wunder das Trinidad dabei ist? Nein, wir sind mit das Flugzeug gekommen." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Trouwens zowieso een erg onderhoudend WK met degelijk humor-gehalte. Hans Kraay Jr.: "Hoe is het met je kuit?" v.d. Sar: "Met Dirk is 't prima!" Van Basten's antwoord op de vraag van een Duitse journalist of er speciale regels gelden als de vriendinnen van de spelers overkomen: "Je hebt niet goed geluisterd. Het zijn hun vrouwen die overkomen. Anders wordt het te druk." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Die laatste!!! ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: quote: Hahahahahah PWNED!!! Kutavond gehad, Herr Chelmann? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-06-2006 13:34] Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |