![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() @Hypnos: voor één keertje mag dat wel hé...vooral als er een weddenschap om bakje jupiler aan verbonden is ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Net, geheel tegen mijn principes in, een kwartiertje gekeken. Ik kijk normaliter nooit voetbal. Wat ontzettend zaaddodend saai zeg.. Jezus.. Dat jullie hier voor jullie plezier naar kunnen kijken! En, ik zag in no time zo ontzettend veel "vuil" spel, duwen, vastpakken, elleboogjes, en dat dan vooral van Oranje. Dat mag niet, toch, hèhè ![]() Nee, ik ben weer voor 10 jaar genezen. Wat een saai kutspel zeg. ![]() |
|
Ik wil Drogba mee naar huis. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
tsssssssssssss, wat een bende bedplassers, die Aruna Kone denkt dat hij een Hollander is of zo???! Moest er al veel vroeger af, en die Kaaskop die naast de lijnen ligt moet daar GVD blijven, waarom moet die zwartkop stoppen met spelen?? Jonges jonges, dat ze het gewoon op papier zetten en spelen voor geld of zo... signature ![]() |
|
quote: Het moet niet gekker worden.. ik ben het met Snaack eens... ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
ZWAK ZWAK ZWAK ZWAK ZWAK Ik vraag me bij zo een wedstrijd echt af waarom de rode duivels er niet bij zijn WAT EEN ZWAK ORANJE! Belachelijk. Ivoorkust, nota bene een bende slome zwarten waren gewoon sterker! ![]() ![]() ![]() ![]() dat wordt fun tegen portugal ![]() signature ![]() |
|
En waar zijn de Rode Duivels? Nederland speelde matig, veel slechter dan tegen SCG. Ivoorkust vond ik heel sterk en vind het eeuwig zonde dat een van de sterkste ploegen van de 1e ronde nu al naar huis moet. Als IVK de terechte strafschop had gekregen in begin dan was het heel anders gelopen.... edit: en wat een enorme maatennaaiende jood is die Drogba zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-06-2006 19:57] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: transfers aan het maken naar het buitenland [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-06-2006 19:58] signature ![]() |
|
quote: ach, op het einde pakten ze hem allemaal vast want hij kreeg geen enkele overtreding meer mee, werkt tegen hem ook. Wat een boertige vuillak is die van Bommel zeg, doortrappen, natrappen, ... net een Belg ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-06-2006 20:00] signature ![]() |
|
quote: Ja, van Bommel maakte een echt smerige overtreding...daar staat hij dan ook om bekend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: 2 keer echt vuil, tegen Doba (om zijn enkel van steunbeen) en tegen Zokora (na het naar de achterlijn lopen op het einde eens goed natrappen tegen de knie). nuja, efficiëntie is belangrijk, maar dat was ook het enige. signature ![]() |
|
Ik ben weer vijf jaar ouder geworden in 90 minuten.... quote: Slecht spelen en toch winnen. PSV is er kampioen mee geworden, Oranje kan dat OOOOOOOOOKKKKKKKKKK ![]() ![]() ![]() ![]() *blij* Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Haha, is dat ook jouw strategie voor de WK poule? ![]() Stand Stijging KNVBrank Naam Punten 1 33 ZTR 61 2 434 Snoodaerdt 56 3 767 M. 54 4 972 Schaapus Maximus 53 5 1503 Raymond de Waard 51 6 1769 I Koster 50 7 +1 2646 Maurice Brouwers 47 7 -1 2646 MCH Zuurhout 47 9 +1 3783 J Geraerts 43 10 -1 4255 Mark 41 11 5371 Robert de Leeuw 32 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dit klopt...BIJNA. De Duitsers winnen het namelijk niet op conditie. Ze winnen het op tactische discipline wat zij tot het eind weten te bewaren. Kijk maar naar het wedsttrijd tegen Polen. 75e minuut rood voor Sobolewski. De Duitsers gaan niet als een kip zonder kop nu gaan aanvallen maar blijven gewoon hun eigen spelletje doen...ze vertragen zelfs om in de laatste vijf minuten volgens hun standaard schemna's toe te slaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
dat vind ik ook (ivm kippen en koppen), gewoon concentratie en je ding doen, niet de held willen uithangen. Ordnung müss sein! signature ![]() |
|
quote: Hier blijf ik nog steeds bij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik denk dat Nederland echt uitgetikt zal worden, vooral op de achterste linie en door het middenveld. Fysisch zal het niet zo zwaar zijn, maar technisch? De aanvallers zullen kilometers mogen lopen, want ik zie echt niet in wie de brug over het Argentijnse middenveld zal kunnen maken, en dan nog eens de verdediging achter te durven laten voor mogelijke aanvallen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-06-2006 20:21] signature ![]() |
|
Het klopt dat het met spel zoals vandaag niet gaat lukken. Wel heeft San Marco nu een week om zijn middenvelders eens flink op hun flikker te geven. Ze gaven het middenveld HE LE MAAL weg. Hij mag van mij ook Robben op de bank houden. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-06-2006 20:23] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() Ik hoop dat ze hun moppenboekjes mee hebben signature ![]() |
|
JAAAAAAAAAAAAAAa MEEEEEEEEEEEEEEET EEEEEEEEEEEEEEEEEEEN WUPPIE WUPPIE WUPPIE WINNEN WIJ DIT WERELDCUPPIE!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
saai matchke, Mexico in de blessuretijd 1-0 waarschijnlijk ![]() signature ![]() |
|
Ik hou het op 0-0. ![]() |
|
quote: Dat mag, goed voor m'n poule voorspelling ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |