![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
argentinië maakt ivoorkust keihard in ![]() |
|
Ja, knappe ploeg dat Argentinië. Goed georganiseerd, hard maar niet té, uitgekookt en ook nog eens met scorend vermogen. Gave wedstrijd ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: hmhm ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vissersvriend op 10-06-2006 22:08] ![]() |
|
Spannend ? dat viel nou ook wel weer mee hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: wie? totnogtoe: Duitsland scorend ok. Polen zwak. Engeland ZWAK Argentinië beetje matig. Zweden zwak... pffff... signature ![]() |
|
Engeland waardeloos, maar: Rooney deed niet mee. Costa Rica onthutsend slap, Duitsland ook niet sterk maar: Ballack deed niet mee. Moeilijk om iets over te zeggen. Zweden moet zich schamen. Ik heb een hoge pet op van zowel Ivoorkust als Argentinië. Argentinië is echter veeeeeel uitgekookter en efficienter... En: Messi deed niet mee. Morgen van Nistelrooy tegen Kezman en ik heb werkelijk geen idee welke kant dat op gaat vallen. Wat in ieder geval duidelijk is is dat groep C de namen "poule des doods" en "kannibalenpoule" 100% verdient. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ivoorkust was leuker dan verwacht. ![]() ![]() |
|
quote: wilhelmson was het dacht ik, overdreven rondrollen alsof hij "een Cissé" (ghe ghe) had en daarna vrolijk een sprintje trekken ![]() |
|
zo kennen we hem wel ![]() Argentinië wel dodelijk efficiënt, voor de rest nix laten zien eigenlijk Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ik noem hem al jaren Schwalbson... irritant ventje, net als zijn ploeg ANDERLECHT ![]() signature ![]() |
|
maar wij hebben wel superbosko valaban ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: dat was inderdaad wilhelmson maar die gele kaart kreeg die trinidadees daar niet voor, het was gewoon een te harde tackle, 2 benen in komen, gegarandeerd een gele kaart, in dit geval jammer dat ie er al een had, en wilhelmson moet zich niet zo aanstellen, dikke lul dat het is. Kzat in een zweedse kroeg hier en een gejuich toen die rode kaart viel... ZOOOOO SPORTIEF, ziekelijk gewoon, EEN TERECHTE NUL NUL!!!! nou engeland en paragauy nog voor lul zetten LEO!!! je kan het! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Pagina 1 van dit topic is intussen best humor ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Alsof wij niet juichen als Riquelme ofzo van argentinie rood krijgt, dacht het wel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Je vond de verdediging verder overtuigend overkomen? ![]() ![]() |
|
quote:Nee, dat niet. Duitsland is Ballack en misschien Schweinsteiger, voor de rest is het helemaal niks. ![]() |
|
quote: ik niet, tis veel moeilijker tegen 10 man spelen. 11 keer 90% is toch nog altijd minder dan 10 keer 110%.... I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Zo op naar de kroeg ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ik ga ook zo weg! ![]() ![]() |
|
De tap staat er nog van gisteren en er is nog bier. Ik ga me lamzuipen, jawel. ![]() |
|
Wel foto's maken en hier plaatsen hè? Aaarco kan wel wat nieuw werk gebruiken ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Servië olé olé , Servië olé olé signature ![]() |
|
![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nederland 1-0 voor bij de rust... Veruit de betere ploeg! Robben is aan een erg sterke partij bezig! Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |