![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pfff, dat was echt van "0-1 is genoeg" hopelijk kunnen ze ook eens up-tempo spelen signature ![]() |
|
alleen Brazilië zal wat meer vaart zetten denkk signature ![]() |
|
Vandaag weinig aantrekkelijke wedstrijden gezien; Nederland speelde bij vlagen aardig (eigenlijk enkel met Robben aan de bal). Hopelijk spelen ze tegen Ivoorkust wat sterker, Servië & Montenegro viel behoorlijk tegen namelijk. Mexico - Iran was ook weinig leuks. Portugal kon al helemaal niet imponeren (ondanks een leuke start). Ik vind Figo nog steeds een geweldige speler (en was vandaag ook weer aardig op dreef) maar voor de rest mis ik een beetje een team. Maargoed, met iemand als Pauleta in de spits weet je het soms nooit. Morgen staan er in ieder geval weer 3 aardige wedstrijden op het programma. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
15.00: AUSTRALIE/JAPAN met rechtstreeks verslag vanuit Kaiserslautern. 18.00: USA/TSJECHIE met rechtstreeks verslag vanuit Gelsenkirchen. 21.00: ITALIE/GHANA met rechtstreeks verslag vanuit Hannover. jeaha signature ![]() |
|
Weet iemand eigenlijk waarom er vandaag geheel in het oranje werd gespeeld? Dat hoorde volgens mij niet bij zowel het thuis- als uittenue. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote: Dat hoort wel ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Ik vond Mexico - Iran behoorlijk vermakelijk anders. Zeker de eerste helft was de moeite waard om naar te kijken. ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: idd, behoorlik vermakelijk en ik vond S&M (tm Ian Wright) helemaal niet zo slecht, ze werden gewoon constant op de huid gezeten en uitgespeeld door nederland. ![]() |
|
quote: remembering '88 ![]() |
|
quote: Klinkt als een slechte NSBM band ![]() ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Nee dus. Oorspronkelijke thuistenue heeft witte kousen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-06-2006 13:18] ![]() |
|
Ze mochten toch alleen in het oranje geheel voetballen van de FIFA??????? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Echt blij dat NL deze wedstrijd heeft gewonnen; hopelijk zijn alle blessures snel écht voorbij en winnen ze ook van Ivoorkust, want Argentinie zie ik nog niet te doen... ...zou dan zo mooi uitkomen, want de volgende ronde wordt een stuk makkelijker ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Of ze kunnen winnen van argentinie, daar kan je nog niet echt veel over zeggen eigenlijk. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Zou best kunnen dat dat de reden was. ![]() |
|
quote: Zoveel vertrouwen heb ik er nog niet in; ze hebben het gered op individuele kwaliteiten (Robben): ik vond het -nog- geen echt team effort; daarvoor waren een aantal spelers me te onzichtbaar (of ze vielen me gewoon niet op LOL). Maar goed; de omstandigheden zijn vrijdag beter; later op de dag dus frisser, waardoor de negers geen extra voordeel hebben van het bloedhete weer. We zijn nu met de hakken op de sloot zo ver gekomen; dan de échte test imo. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2006 13:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik vond Argentinie ook niet echt overtuigend, dus we zien wel ![]() ![]() |
|
Ben benieuwd wat Australie straks gaat doen. Ik vrees een gelijkspelletje. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
NL - Servië-Montenegro vergeten te kijken, hehe. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: hahaha ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() Thuis was toch oranje-wit-blauw en uit wit-blauw-wit met die Nederlandse vlag over het shirt? ![]() ![]() In die bovenste liepen ze tegen Australië nog rond, dus hoe bedoel je 'hoort wel'? Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
hij zei niet "hoort wel", hij zei "hoort wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 12-06-2006 13:56] ![]() |
|
Wordt nog pittig tegen met name Ivoorkust. Argentinië is wel de betere ploeg maar m.i. is hun type spel makkelijker te beheersen voor Oranje. We shall see. Wordt in ieder geval leuk op vrijdag....hele stadion Oranje. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |